ליאנה21
ליאנה, סוף. (חה, זה די נחמד קט.)

הודעה לקוראים שלי~

ליאנה21 03/12/2016 727 צפיות 2 תגובות
ליאנה, סוף. (חה, זה די נחמד קט.)

וגם למי שלא~ שלום.
טוב אתם בטח תוהים למה לא העלתי כלום במשך חודש וחצי.
אני די תקועה אם להיות כנה.
לגבי רסיסים- העלילה של הפרק השני כבר כתובה לי בראש ומאוד ברורה, אך כשאני כותבת אותה, היא יוצאת נוראית ומאוד מבולגנת. כבר כתבתי את הפרק פעמיים (אחד הגיע לחמישים דקות קריאה והשני ל30) ומחקתי.
אני די אבודה בקטע הזה. עכשיו אני מנסה לכתוב אותו מחדש, נראה איך ילך.

לגבי מסומן- (לאלה מאיתכם שעדיין קוראים) אני נמצאת בבעיה אפילו יותר מעצבנת. אני יודעת מה יקרה בעתיד הרחוק של הסיפור, אבל מתקשה כשמדובר בפרק הבא. תאמינו או לא, כבר כל הסיפור כתוב לי בנקודות. אני יודעת איך הוא יסתיים ומה יהיה הקונפליקט מה יהא על כל דמות אך מסתבכת כשמדובר בפרק הבא. אנא קבלו את התנצלותי על הזמנים הרחוקים בין פרק לפרק.
אגב, למי שירצה, עשיתי שאלון על איזה דמות אתם ממסומן (בהשראת יוטה!) יצא די נחמד.

אז קוראי סיפוריי קבלו את התנצלותי על ההיעדרות. אני מבטיחה שפרק של מסומן יעלה בקרוב (והפעם ברצינות!) ולגבי רסיסים, נראה איך ילך לי הכתיבה השלישית של הפרק. (מה לא בסדר איתי?)


תגובות (2)

ואו, אני לא יכול לדמיין את רמות התסכול שלך. פרק של חמישים דקות ואז למחוק אותו? איך היה לך את האומץ לעזאזל? O.O כדאי לך לדבר עם כמה כותבים שיעזרו לך (הייתי מנדב את עצמי אבל יש לי יותר מדיי לימודים ואני גם מתרכז בסיפור החדש שלי ככה שאין לי זמן לעזור XP). בהצלחה בהמשך! וקחי את הזמן, בלי לחץ :)

03/12/2016 20:35

וואו, אני כל כך מבינה איתך, יש לי בדיוק אותה בעיה עם קרייסט(את שתי הבעיות). אם תצטרכי עזרה את תמיד יכולה לפנות אלי :) בכל מקרה, בהצלחה שיהיה לך!

04/12/2016 08:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך