Daniel12
אה, ואם יש תחרות סיפורים שאני יכולה להשתתף בה, תגידו... זה מעניין אותי ואני אף פעם לא מספיקה..

הודעה קצרה…

Daniel12 16/08/2014 598 צפיות 4 תגובות
אה, ואם יש תחרות סיפורים שאני יכולה להשתתף בה, תגידו... זה מעניין אותי ואני אף פעם לא מספיקה..

היי…
אני חייבת לומר שאני ממש שמחה שיש לי מקום לשתף את מה שאני כותבת ושאני מרגישה בנוח איתו. זה בכלל לא מובן מאליו בנושא הזה ואני מודה על כך.
אבל יש משהו שכן קצת מאכזב אותי..
אני נכנסתי לאתר הזה (אחרי המלצה של חברה) כדי להשתפר בכתיבה שלי. אני כותבת למגירה כבר תקופה, אבל זה לא הופך אותי ליותר טובה בזה. המגירה לא תיתן לי ביקורות ורעיונות לשיפור על הכתיבה.
וכשהגעתי לאתר, חשבתי שפתרתי את הבעיה. מאוד חשוב לי כן לשמוע ביקורות על הכתיבה שלי, יותר משחשוב לי לשמוע מחמאות, כי אני חושבת שזו הדרך הכי יעילה להשתפר.
עד עכשיו רק חברה אחת או שתיים (ולפעמים גם לא הן) קראו את מה שכתבתי, ענו והוסיפו על זה. אבל באתר הזה חשבתי שמגוון של אנשים, מרקע וגיל שונים, יוכלו לקרוא ולתת לי ביקורת מכמה פרספקטיבות שונות, וגם להפך, אני אוכל לבטא את הפרספקטיבה שלי והדעות שלי לגבי כתיבה של אנשים אחרים ולעזור להם להשתפר.
אבל הבעיה היא שזה פשוט לא קורה. מדי פעם יש לי דירוג על סיפור, אבל לא מעבר. למרות שאני כן כותבת ומגיבה על סיפורים, אני לא מקבלת תגובות בעצמי. וזה הדבר הכי חשוב. צפיות הן אילמות, הן לא יגידו לי מה לא בסדר.
יש אנשים שלא רוצים לפגוע ולכן הם לא אומרים כלום.
אני מבקשת שכן תגידו מה אתם חושבים על הסיפורים שלי, גם אם זה לא חיובי. כל עוד זה נכתב בכבוד ובמטרה לעזור, זה מבורך.
ואם יש פה עוד כותבים שחושבים כמוני, תכתבו ואני אקרא ואגיב..


תגובות (4)

אני אתן לך אחת, אני פשוט לא רואה שכולם מעלים~

16/08/2014 20:59

גם אני חושבת כמוך לגבי,ואני פעם ראשונה פה,אז אני אשתדל לכתוב,ואני מקווה למצוא עוד קטעים שלך:)

16/08/2014 21:16

גם אני ככה >..< אבל מה שיוצא לי אז אני כן מגיבה, אם אני קוראת).

16/08/2014 22:20

גם חושבת כמוך :)

17/08/2014 00:15
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך