הודעה

פלופ 08/11/2014 727 צפיות 10 תגובות

שלום לכולם(:
(קודם כל אני בת, אני שונאת שאנשים חושבים שאני בן בגלל השם שלי..)
בימים האחרונים מצאתי את עצמי יושבת כאן וקוראת סיפורים ושירים, בוחנת את הרמה ומתקנת בראש שגיאות כתיב. כל הזמן אחרי סיפור או שיר שקראתי, היה לי את האינסטינקט הזה לכתוב תגובה אבל אז נזכרתי שאין לי משתמש כאן.
אהיה חייבת להיות כנה, בהתחלה לא רציתי להרשם כי אני עוד חודש בת 14, חשבתי לעצמי, זה מטופש, אתר של ילדים קטנים. ומה אם חברות שלי יגלו שאני באתר הזה? מה הן יחשבו? איך הן יגיבו?
אבל, לא אכפת לי.
אני לא חושבת שזה מוזר או פריקי לכתוב, ולאהוב את מה שאתה כותב ולחלוק את זה עם כולם
אז הנה אני כאן, עדיין לא החלטתי מה בדיוק אעשה, אני פשוט אחכה להשראה כלשהי ובינתיים אגיב על הדברים שאתם עושים(:

דרך אגב, ב-׳בחר ז׳אנר׳ בז׳אנר של הודעות, זה כזה סיפורי הודעות או להודיע דברים?
כי הדבר הראשון שעלה לי בראש זה סיפור התכתבויות בין נער לנערה, שהסיפור מסופר אך ורק בתוך המערכת הזאת של ההודעות שלהם.
הרגע עלה לי רעיון? .-.
—————————————————————————————

אני אקטע את זה כאן, לפעמים אני כותבת וכותבת ומאבדת את עצמי בתוך הכתיבה. זה הכל לבינתיים, תודה למי שקרא(:


תגובות (10)

א. ברוכה הבאה ובהצלחה באתר!
ב. האתר הוא לא של ילדים קטנים אנשים בגיל 18 ובצבא גם כותבים פה…
ג. הודעות – להודיע דברים לגבי סיפור שלך או דברים אחרים שנוגעים לסיפורים שלך / לקוראים שלך ושבאתר.
ד. אני אקרא את הסיפור שלך.
ה. אני אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי :-)

08/11/2014 08:23

ןבכן, היי גיל ❥
אני מהיותר קטנות באתר הזה אז אין לי כל כך הרבה לומר לך אתר אתר של קטנים אבל מילא..
בקשר להודעות, זה משהו שנוגע לסיפור שלך, או כל דבר אחר, ההודעות הן בצד של כל האתר והן לא קשורות לסיפורים, אבל הרעיון שלך ממש טוב, תוכלי לשים אותו בז'אנר 'סיפורים קצרים' :)
אז ברוכה הבאה לאתר! תמיד כיף לקבל עוד משתמש לכאן ולראות איך האתר גודל שוב אחרי גל הפרישות
בוקר טוב

08/11/2014 09:08

תיהני באתר והוא ממש לא של ילדים אני בת 17 ואני כותבת כאן!
כמו שהאחרים אמרו הכוונה בהודעות היא להודיע דברים.
אני אישית מפרסמת כאן שירים והעליתי סיפור אחד.
אשמח אם תקראי את מה שאני מעלה ותגיבי ואני אשמח לקרוא סיפורים ו/או שירים שתעלי(:
תיהני באתר, הנאה מובטחת!

08/11/2014 11:39

גם אני בת 17 ואני כותבת פה P:
זה ממש לא אתר של ילדים קטנים, הכי קטנים פה זה בני 12 (או שיש פחות ואני לא יודעת)
אני מקווה שתהני באתר, וברוכה הבאה (בערך) XD

08/11/2014 12:19

    יש יותר קטנים אבל הרמה שלהם מעולה (נ.ר5 לדוגמה)..
    אני בת 13 וזה לא קטן…
    ברוכה הבאה לאתר…
    בהצלחה

    08/11/2014 13:37

תודה לכולם!
ואני אכתוב אותו מתישהו נראה, אני מנסה סיפורים אחרים בינתיים
אני לא הכי כותבת ברמה גבוהה כמו הרוב כאן אבל אני אשתדל(:

08/11/2014 15:33

יש פה בגיל תשע, ויש כאלה שכתבו וכותבים פה במהלך השירות הצבאי שלהם. אני מבוגרת ממך, אם זה עוזר לך.
אני אישית לא מספרת לחברות שלי בגלל שהקטעים שלי הם חלק ממני, וקל יותר להיפתח בפני אנשים שאני לא מכירה בחיי היום-יום שלי.
בקרי קטעים בחופשיות. לאחרונה יש הרבה עם חצי רגל\יד בחוץ (אני לדוגמה) שאין להם זמן לבקר, וזה חשוב מאוד.
הז'אנרים הם בשביל שאנשים יוכלו לבחור בקלות סיפורים מסוגות שהם אוהבים, אבל הרבה שמים בציניות או שהרוב בוחרים ב"סיפורי אהבה", "סיפורים מוזרים" ו"סיפורים אישיים".
(מישהו יודע מה זה "סיפור אהבה אינדיאני" בכלל?!)
אחת מתעלומות היקום.
בהצלחה לך וברוכה הבאה!
סטינגריי (בקיצור סטי) המתעוורת-משיער-שנכנס-לפנים (תקולל, שיער ארוך.)

08/11/2014 21:23

    אני זאת עם החצי רגל בקבר~
    סטיי היא עם חצי יד!
    ברוכה הבאה:)
    אני גדולה ממך, בערך. האתר הוא לא רק לילדים קטנים. יש כאן סוגים שונים של גילאים – לפי צבא/ אחרי צבא/ קטנים יותר/ גדולים יותר / רק נולדו וכותבים כבר;)
    שיהיה לך בהצלחה:)
    הלפי, שנהב, אייב. מה שתרצי:)

    09/11/2014 00:54

תודה!
ומסכימה איתך
(עם הקטע של השיער^_^)

08/11/2014 23:18

אני לא חושבת שאת צריכה להתבייש להיות באתר הזה. כלומר, חברות שלי יודעות שאני באתר הזה וזה לא מביך אותי והן לא צוחקות עלי או משהו כזה.
בכול אופן, את נשמעת אחת שכותבת מדהים.
אז ברוכה הבאה לאתר ובהצלחה.

09/11/2014 01:13
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך