itsali
*אשמח אם תגיבו מה אתם חושבים*

היי

itsali 19/06/2016 699 צפיות 6 תגובות
*אשמח אם תגיבו מה אתם חושבים*

היושים,
אז אני חדשה פה ובעיקרון אני הולכת לכתוב פה בעיקר מחשבות, רגשות, דברים שקורים לי ביום יום וכו. אני אשמח אם תקראו את הפוסטים שלי, תגיבו מה אתם חושבים ובנוסף אני מתחילה לכתוב פה סיפור שאני אתחיל להעלות בקרוב אבל הנה התקציר למי שמעוניין :)
הסיפור מספר על שני בני נוער שבתחילו לכתוב כל אחד מהם בלוג על החיים שלו, הנערה (שבפרק הראשון תגלו את שמה), היא הנערה הכי מקובלת בבבי ספר שלה, כולם מעריצים אותה ואת חוש האופנה שלה, את זה שהיא לא שמה על אף אחד ועושה מה שבראש שלה, אבל בפנים יש לה סוד, כשהיא הייתה בת 10 אביה נפטר מסרטן ולאט לאט תגלו שמה שקרה לאביה השפיע על האישיות שלה והפך אותה למי שהיא היום.
השני, זהו נער, שגם בפרק הראשון תגלו את שמו, שהוא הילד הכי מנודה בבית הספר. אף אחד לא מתאמץ אפילו להתחבר איתו כי הוא מוזר ושונה משאר הילדים בבית הספר, כל חייו הוא חלם להיות מקובל, שישימו לב אליו כי הילדים היחידים שמדברים איו עושים את זה רק כי הם צריכים עזרה במשהו. יום אחד הם גילו אחד השנייה, התחילו לדבר בצאטים ונפתחו אחד לשני בצורה שבה א יכלו להיפתח ולדבר עם אף אחד. יש בניהם קשר מיוחד. אבל, מה קורה כשהם סוף סוף נפגשים במציאות? ובמקום הכי לא צפוי? את זה כמובן תגלו אם תמשיכו לקרוא את הסיפור :)
לסיפור יקראו למטבע יש שני צדדים.

מקווה שתהנו :)
אלי.


תגובות (6)

נשמע נחמד, שימי לב להשתמש בסימני פיסוק נכונים, כולל גרש ('). בהצלחה עם הסיפור, אני אשתדל לעקוב.

20/06/2016 08:32

בהצלחה, נשמע אחלה אך אני לא מבטיחה לקרוא כי אני לא קוראת סיפורים בהמשכים… בהצלחה בהמשך (: ואגב, לדעתי כדאי לך לקרוא לסיפור "שני צדדים למטבע" , יותר קליט ומוכר. תעשי מה שבא לך.. חח

20/06/2016 19:44

בהצלחה:)
אשתדל לעקוב, אשמח אם תעקבי אחרי הקטעים שלי:)

20/06/2016 22:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך