Pepper
תודה לכל העונים. אני אומרת מראש שרוב מה שקרה ב"סיפור חיי" ישאר שם והרוב לא יוזכר אז גם מי שלא קרא יוכל להבין, אבל עדיף לקרוא את הפרקים הראשונים כדיי להכיר כמה דמויות שלי. תודה לכולם, המשך חג שמח!

המשך ל"סיפור חיי", יהיו קוראים?

Pepper 04/04/2015 652 צפיות תגובה אחת
תודה לכל העונים. אני אומרת מראש שרוב מה שקרה ב"סיפור חיי" ישאר שם והרוב לא יוזכר אז גם מי שלא קרא יוכל להבין, אבל עדיף לקרוא את הפרקים הראשונים כדיי להכיר כמה דמויות שלי. תודה לכולם, המשך חג שמח!

לכל מי שקרא את הסיפור המלא הקודם שלי "סיפור חיי" אני בדיוק כותבת את הסיפור הבא:
"המשך חייהם, אקס-מן", סיפור עם הרבה מאוד דמויות ומתוכם לוגאן ו-וונדה מ"סיפור חיי" שעוקב אחרי כמה שנים מחיי האקס-מן, לא הרבה אחרי הקרב שבו ניצח הגולש הכסוף את גלקטוס והפך את פפר, סקרלט, צ'ילי ובאטן (אם אתם זוכרים) לווטצ'רים (צופים מהצד), חוזר לוגאן לצוות הקודם שלו ו-וונדה מצתרפת לצוות האוייב בו נמצא אחיה קוויק-סילבר. יהיו עוד אוייבים חדשים, ואוייבים ישנים… וסודות, הרבה סודות!… וגם עוד כמה סיפורי חיים ואפילו טיפה אהבה.

הסיפור כבר בכתיבה כמה חודשים, לפני שהוא יעלה יעלו כמה הקדמות (בערך חמש הקדמות מנקודות מבט שונות) והשאלה שלי היא אם בכלל שווה להעלות אותו ויהיו קוראים?


תגובות (1)

שלום לך, יש לך גיבורים בסיפור שהם מתכנית טלוויזיה בבקשה ממך נא ממך אל תעתיקי גיבורים מפורסים.

נ.ב תמציאי גיבורים משלך

27/05/2015 17:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך