הסיפורים שלי:' -(

סתם ילדה רגילה 30/09/2015 646 צפיות 5 תגובות

היי אני רואה שאף אחד כבר לא קורא או מגיב לסיפורים שלי. יכול להיות שכן קוראים ואני לא רואה את זה בבקשה. תגיבו לי בתגובות ותדיגו לי מה אתם חושבים על הסיפורים שלי ואם אני צריכה לשפר משהו. אשמח מאוד אם תקראו את הסיפורים שלי שתגיבו לי ותדרגו.


תגובות (5)

בבקשה תגיבו אני רואה שיש צפיות אבל אף אחד לא מגיב

30/09/2015 13:16

מבטיחה שאקרא ואגיב!!!
מצטערת שזה ככה, יוצא לי לקרוא מעט סיפורים פה באתר

30/09/2015 14:39

לא לכולם מגיבים. במשתמש הקודם שלי היה לי מאה צפיות ואפס תגובות. אי אפשר להכריח אנשים להגיב לך

30/09/2015 17:36

אני לא יודעת איך קוראים לך אז אקרא לך "סול"
יש דרך שהמוח של האדם מכיר דברים וזה לוקח קצת זמן להביא את האדם שהוא מרגיש שהוא מכיר.
מעבר לעובדה שאני אישית לא כ"כ אוהבת סיפורים מתמשכים, יש כאן משהו שקורה מהר מידי.
לא נתת לקורא תיאור ואת הזמן לעכל את הדמויות, אז הם בעצם נשארים זרים, ואת מי זה מעניין מה קורה לזרים???
נכנסת בפרק אחד לפרק אחר בלי שום דבק מחבר, זה כאילו שאת מספרת לעצמך את הסיפור בראש ואז כשאת כותבת את כותבת מה שאת מספרת לעצמך באותו רגע, ושוכחת לשתף אותנו בסיפור שקרה באמצע.
חוץ מזה, אנשים לא אוהבים הפתעות הם רוצים אינדיקציות לאן השביל מוביל, בסיפורים שלך זה לא קורה, אז אני מוצאת את עצמי די מתנתקת ופשוט לא מגיבה.
תגדירי לעצמך מוטיב, ואז כמה דמויות ראשיות, תתארי לעצמך אותם על כל פרטיהם ואישיותם, מיצאי בהם מה מיחד אותם, ונסי להקצין את זה החוצה.

וסליחה אם הערתי יותר מידי, אבל אני חושבת שזה לטובתך.

30/09/2015 18:27

אני אנסה לשפר את הכתיבה שלי

30/09/2015 18:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך