הפסקה!

mor0 09/02/2015 976 צפיות 12 תגובות

אני הפסיק לכתוב לזמן מה באתר והינה מה שכתבתי בתגובה שלי בסיפור משחק הכיסאות ממש עכשיו

(אני יודעת שהבטחתי פרשנות על הסיפור, אבל בזמן האחרון קצת נאבד לי הביטחון העצמי לזבל, וזה לא בגלל אף אחד מיכם, זה בגלל אנשים אחרים, ועד שאני לא הבנה אותו כמעט מהתחלה מחדש, אין לי כוחות נפשיאים להסביר לכם את כוונותי ויש כוונות!, אבל כבר אין לי ביטחון כדי לאמין בעצמי להסביר לכם אותם, אז סלחו לי יכול להיות שכשיחזור לי הביטחון אני הסביר, ואולי כבר לא הסביר לעולם, גם כתיבה רגילה כבר אין לי כמעט ביטחון, אז אני לא יודעת מתי אני אכתוב פו סיפור שוב, אני חייבת עכשיו לצערי לעבוד על עצמי לבנות את הביטחון מחדש, ועד אז אין לי כוחות נפשיאים לכתוב, יש לי מחסום חזק של חוסר ביטחון שלא יהאפשר לי לכתוב ואו להציג בפינכם את מה שכתבתי, מצטערת זה לא מגיע לכם אבל אין מה לעשות)


תגובות (12)

מי מוריד לך את הביטחון?:(
תקשיבי את בחורה נהדרת. ראיתי אותך באתר הרבה לפני שיצרו אינטראקציה ישירה והייתי פשוט:"וואו, היא כזו חכמה." וקצת קינאתי כי אף פעם לא הגבת לי.
לא יודעת למה אני אומרת את זה, אבל אין שום סיבה שאף אחד יוריד לך את הביטחון. את נהדרת, את כותבת מקסים ויש לך אישיות ערכית, את יודעת…מישהו שאפשר ללמוד ממנו.
ממש מעניין אותי מה יש מאחורי הסיפור, וצר לי. אבל כפי שאמרת…אין מה לעשות.

09/02/2015 15:25

    חח תודה ולרי באמת תודה אבל זה יכול לעבור עוד היום וגם יכול לעבור אולי עוד שנה, אני לא אפסיק להגיב ולקרוא סיפורים באתר, אבל אולי אני כבר פחות אפרש או האמין שאני באמת כותבת דברי טעם, זה עניין שיש בייני לבין אוליב בעיקר, אבל אל תדאגי אני לא השתנה אולי התגובות שלי ישתנו קצת, קצת יותר קצרות קצת פחות מתלהבות ומלאות בטחון קצת הרבה פחות, אבל אני לא הפסיק לקרוא ואו להגיב רק קצת אחרת עד שאבנה את הביטחון שלי מחדש מבינה?

    09/02/2015 15:43

    את, אוליב? אני מנסה לרסן את עצמי מלא להידחף לעניין הזה, למרות שזה לא ענייני.
    ואל תודי לי, זה לא היה מהמקום הזה.
    אני פשוט לא מבינה מה קורה.

    09/02/2015 15:47

תודה רבה לך באמת ולרי על התנייענות אני באמת מעריכה עד אין קץ את זה שאת דואגת לי ואת זה שאת מעריכה אותי כבן אדם, אבל בייני ובין אוליב יש יחסים מסויימים ואני קצת הרבה נפגעתי ממנה בצורה אולי בלתי הפיכה, וזה קצת שבר לי את הביטחון, אבל אני לא חושבת שזה בסדר מי צידי לשתף אותך אפילו המידע הזה יותר מידי כי זה בייני לבינה, אני מקווה שהיא לא תכעס עלי על זה שאמרתי לך עכשיו את זה

09/02/2015 15:54

מאוליב??? :O

אני…

מור למה את לא אומרת לי דברים כאלה?

אני. אכתוב לך משהו במייל.

09/02/2015 16:42

    אמרתי לך, כתבתי לך בפרטי, בפרטנות, תסתכלי

    09/02/2015 16:44

עכשיו רק ראיתי. שלחתי לך אסמס, תעני בבקשה

09/02/2015 16:59

    אין לי איך לענות בסמס או בטלפון כי אין לי שיחות יוצאות עד שהסדיר כמה דברים, אני מקבלת שיחות תתקשרי

    09/02/2015 17:02

חבל שאת לא תכתבי יותר, עוד לא קראתי שום סיפור שלך, אבל את לא צריכה להקשיב לאף אחד.
שימי זין על מי שאומר לך שהסיפור שלך לא טוב, כותבים אך ורק בשביל ליהנות.

10/02/2015 17:49

    חח תודה על המחשבה הטובה חמודה. אבל אני לעולם לא השים מה שאמרת על אותו מישהו שגרם לי מהתחלה לכתוב את הפוסט, הוא אדם יקר לי מידי. וחוץ מי זה אני אולי הפסקתי לכתוב כאן לעת עתה ואני כותבת בתגובות ממש מעט יחסית כלומר לא מבחינת התגובות אלה מבחינת תוכנן, אני פחות כותבת את מה שאני חושבת וניתחתי. זה סוג של נסיגה טקטית אני עושה סוג של הפסקה עכשיו כדי ללמוד קצת שוב איך להתנסח ולכתוב טוב יותר אז אחזור. בכול אופן תודה לך :)

    10/02/2015 18:07

ממש אבל ממש חבל.
אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך, את המסרים שאת מנסה להעביר דרכה, את התגובות המחמיאות והמעודדות שתמיד מעלות לכל אחד שקורא אותן את הביטחון העצמי ועכשיו חבל לי שדווקא לך – הילדה הכי מפרגנת באתר (לפחות ככה אני חושבת) ירד הביטחון. את השתפרת מאוד בכתיבתך במשך כתיבת הסיפורים באתר. פחות שגיאות, העברת מסר בדרך יותר ברורה ובקיצור יש לך סיפורים מעולים. אם תעשי את מה שאת מתכוונת לעשות את תהרסי לעצמך ולכל האתר. חבל לחסוך מהאתר כישרון כמוך.

12/02/2015 16:52

    חחח אין לך מושג כמה העלת לי את הביטחון, ויכול להיות תלוי בכמה נתונים שאני אולי אחזור לכתוב כאן, ועכשיו שאני רואה שזה חשוב לכם אולי באמת אעשה זאת. אבל גם תלוי , אם אני באמת אחזור לכתוב ויהיו תגובות, עד עתה לא היו! וזה היה אחד המניעים שלי להפסיק

    12/02/2015 17:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך