דולב12
הולך להיות עונה מעניינת ומרתקת הפרק הראשון של העונה החדשה יעלה מחר.

הצגת דמויות חדשות של עונה 2 האם לאהבה יש גבולות

דולב12 29/10/2014 668 צפיות 4 תגובות
הולך להיות עונה מעניינת ומרתקת הפרק הראשון של העונה החדשה יעלה מחר.

גיא-תלמיד חדש בבית הספר , הגיע לבית הספר במניע נסתר, צבע שיער שטני, עיינים כחולות, גוף שרירי, אם קוביות.
דניאל- אין יותר מדי פירוט על דמות רק המראה:שיער חום, עיינים חומות, גוף שרירי, וחזק.
נוי-דודה של רונית שעברה לגור איתם מסיבות שתגלו במהלך הפרק, בעלת שיער בלונדני, עיינים ירוקות, גוף יפה שמושך הרבה עיינים, וחכמה מאוד.


תגובות (4)

טוב אני לא יכולה להגיד לך שזה נשמע מאוד מעניין כי לא הרחבת הרבה אבל בכל זאת אני כן ימשיך לקרוא כי מאוד אהבתי את העונה הראשונה אבל רק עוד דבר אחד קטן עם* שרירים,זה קצת מפריע שרושמים עם א במקום שצריך ע כי אז המילה מקבלת משמעות שונה אבל לא נורא.
ותמשיך!

29/10/2014 19:23

    קודם כל את צודקת הייתי צריך לרשום עם ואני לא יכול יותר מדי לפרט על הדמויות כי אז זה יהיה קצת צפוי אבל אני באמת מקווה שתעקבי אחרי.

    29/10/2014 20:03

כמו שכבר אמרתי אני אעקוב אחרי הסיפור.. פשוט אני לא ממש יגיב רק מידי פעם :-)

29/10/2014 20:15

    חשוב לי שתגיבי קודם כל בזזכות הביקורות שלך מאוד התקדמתי, וזה גם משמח התמיכה שאוהבים את הסיפור שלך אשמח אם תגיבי לי.

    29/10/2014 21:06
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך