Lior20083
אני צריכה 10 דמויות, 6 בנות ו4 בנים. שם מלא: תיאור אופי: תיאור חיצוני: סוג: +אמה הוק -ל.ר.י +אלן גבאי-אהבה אחת +אליס בלו -WHO IS MIA +ויקטוריה טורס בת-אל77 +נימרה גור- אמילי +לוקאס אוריין-אמילי +כריסטיאן גריי עוד בת אחת ושני בנים! אם משהו ממכם לא רשם ורוצה לשלוח לי דמויות אתם מתבקשים לשלוח לי תיאור במייל: [email protected]

הצעות לסיפור+ הרשמה לסיפור חדש

Lior20083 11/07/2014 1181 צפיות 28 תגובות
אני צריכה 10 דמויות, 6 בנות ו4 בנים. שם מלא: תיאור אופי: תיאור חיצוני: סוג: +אמה הוק -ל.ר.י +אלן גבאי-אהבה אחת +אליס בלו -WHO IS MIA +ויקטוריה טורס בת-אל77 +נימרה גור- אמילי +לוקאס אוריין-אמילי +כריסטיאן גריי עוד בת אחת ושני בנים! אם משהו ממכם לא רשם ורוצה לשלוח לי דמויות אתם מתבקשים לשלוח לי תיאור במייל: [email protected]

הי, אני מחפשת סיפור יפה, קליל עם כתיבה טובה. קראתי כמה סיפורים כאן: ארבעת היסודות, מלאך שמר ועוד כמה נחמדים ואני חייבת לציין שממש אהבתי את ארבעת היסודות ! אני מחפשת סיפור חדיש כזה, משהוא שעוד לא כתבו עליו, איזה משהו שמעורר השראה. ישמח לדברים כאלה כמו: הארי פוטר, פרסי ג'קסון… אני קוראת המון דברים אבל לא מתה על פנטזיה עמוקה מידיי… ישמח על משהו נחמד לא יותר מידיי, משהו נחמד. אגב אני רוצה לעשות הרשמה לסיפור חדש שאני מתכננת. אני יכתוב כאן את מה שאני חשבתי לעשות וישמח אם תרשמו…
קודם, שם+שם משפחה: (שם יצירתי, לא חושבה באנגלית אפשר גם רוסי או יווני ועברי…)
תיאור הדמות(אופי):
תיאור חיצוני:
מה הדמות? אפשר לעשות שהדמות תהיה מכל סוג שהוא- ערפד, אוכל נשמות, צייד רוחות, מכשף, פייה, ערפד, בת ים, לא יודעת תהיו יצירתיים.

הסיפור מספר על בית ספר בשם ' נותאווט' פנימה ליצורים, אבל בתוך הפנימה יש אגף אסור. מה קורה כשמגיע בת אדם פשוטה לבית הספר? הם מתחילים להתבלבל, זה מקום שלא כולם יכולים לחיות בו, לא כולם שורדים, רק החזקים. אבל הנערה הזאת הצליחה להגיע ללא פגעה לבית הספר, מה יעלה בגורלה?
שם מלא: איילין פייפר
אופי: איילין היא ילדה שמתחברת מהר. היא מתחברת מהר יותר לבנים מאשר לבנות, היא מעט מגושמת ואף פעם לא מביטה לאנשים בעיניים. היא ביישנית כשיש הרבה אנשים לידה אבל היא זורמת ומצחיקה, אוהבת לדבר המון ונוטה לשכוח דברים.
תיאור חיצוני: שיער חום גלי, אף ישר ומחודד ובעל פנים מעט עגולות. עיניה מלוכסנות ובצבע ירוק בהיר. בגובה בינוני והיא פשוטה לחלוטין.
סוג: בת אנוש
יש לי עוד דמות שגם תהיה חלק מהסיפור:
שם מלא: דאנטה גרייס
אופי: הוא מעט שקט, אבל מצחיק יש לו עמדה חזקה והוא תמיד מגיע לשעת צרה, הוא חזק ותמיד משתמש בכוח שלו לנכון. הוא פלרטטן, אוהב להראות לאנשים כמה הוא חזק, ובכלל הוא מאוד גאה בעצמו.
תיאור חיצוני: דאנטה מאוד גבוהה, יש לו שיער שחור קצר ועיניים כחולות בהירות. מבנה פנים גס ואף ישר וקצת מחודד. הוא בסביבות מטר שמונים ושבע שרירי וחסון.
סוג: צייד


תגובות (28)

היי … קראתי את הבקשה שלך… את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי "חברה משמיים".
אולי הוא ייתן לך השראה או איזו מוזה לכתיבה חדשה, יצירתית ומעניינת.
תהני (:

11/07/2014 04:38

אהבתי את הרעיון שלך לסיפור ורציתי להציע דמות מקווה שתואהבי אותה ושתכניסי אותה לסיפור.
שם:אמה הוק
אופי:היא מתבודדת הרבה ואין לה הרבה חברות כמו לרוב הבנות
כולם מפחדים ממנה בגלל כוחותיה החזקים ביותר שנראו אי פעם בבית הספר
אבל בתוך תוכה היא ילדה שלא תפגע באף בן אדם למרות כוחותיה החזקים
היא ביישנית אבל גם עקשנית ביותר היא סקרנית ומורעבת לידע.
תיאור חיצוני:יש לה שיער שחור ועיניים כחולות היא גבוהה ורזה אבל לא רזה בצורה היסטרית
סוג: מכשפה

11/07/2014 05:04

אוקי אז שם מלא: אלן גבאי
תיאור אופי+ סוג: היא ערפדה. היא מפתה בנים אנושים, ואז מוצצת מהם את הדם . לפעמים היא יכולה להיות החברה הכי טובה שלך, ולפעמים היא תוקעת לך סכין בגב. אנשים שנראים לה טוב בעיין, היא מתחברת אליהם ישר. לאחרים, היא רעה כמו מכשפה. היא בחורה מסתורית ומפתה, אז בנים, תיזהרו בקרבה שלה. בנות, שהיה לכם בהצלחה, ולעולם אל תנסו לגנוב לה את החבר…
מראה חיצוני: שיער חום וארוך, עניים כחולות כמו קרח, גבוהה, יפה, חיוורת (היא ערפדה, כאילו דה).
זה הכל בקיצור, מקווה שעזרתי :)

11/07/2014 06:20

שם: אליס בלו
סוג: ערפדית -אני לא הכי מקורית שיש נו-
אופי: היא עדינה, מנומסת, היא בהחלט מעדיפה דם בקופסאות כאלה -לא יודעת איך להסביר את זה- במקום למצוץ מאנשים דם. היא ביישנית ומיסתורית, לא אוהבת לדבר על עצמה, היא אמיצה ומאוד מאוד חכמה. קשה לה להתחבר לאנשים זרים, יש לה דמיון פרוע ולפעמים היא קיצונית בדבריה. היא מעדיפה לא להיכנס לריבים ולא לבחור צד בריבים כשזה מגיע לויכוחים בין החברים שלה. היא ילדה טובה, עקשנית מאוד אבל עושה את זה בדרך מתוקה, היא אופטימית, ואוהבת לעודד אנשים.
מראה: צבע עור בהיר , ממש, כמו של ערפדים. שיער בלונדיני בהיר ארוך וגלי, עיניים אפורות, היא רזה ובגובה ממוצעת.
אמ.. זהו? (:

11/07/2014 07:39

    כתבתי תודה :)

    11/07/2014 08:12

שם : ויקטוריה טורס
סוג: היא בת ים שטובעת אנשים בים.
מראה חיצוני : שיער אדום ועיניים ירוקות.
אופי: קצת רעה אוהבת לשחות עם הדולפינים.

11/07/2014 07:58

    תודה, רשמתי…

    11/07/2014 08:12

שם: נימרה גור אבל כולם קוראים לה נים.
סוג: משולבת (זוכרים את הסיפור הזה?) משתנה לנמרת שלגים.
אופי: אוהבת להיות בדמות נמר השלכג שלה ולימדה את עצמה לדבר בצוורתו, ופצת גבוה ואוהבת להיות במקומות גבוהים, יש לה חיבה לגידול צמחי מרפא והיא תמיד שומרת איתה קצת מהאבקות שלהם, זריזה מאוד וקופצת גבוה, אקרובטית.
מראה: שיער לבן (זה לא מפריע לאף אחד) ועיניים צהובות (קצת מלחיץ אבל מתרגלים) יש לה ציפורניים ארוכות וחדות שצבועות בשחור כמו טפרים, לובשת בדרך כלל בגדים מפרוות של חיות (פרוות כאלה נעימות) ותמיד לובשת קצר,נועלת מגפיים ובחגורה יש לה שקיקים עם האבקות מצמחי המרפא.

11/07/2014 08:17

שם: לוקאס אוריין.
סוג: איש זאב.
אופי: אוהב להסתובב עם החבורה שלו ומנסה לדבר עם נימרה בכל הזדמנות אבל אף פעם לא מצליח, פזיז (כמו פרסי) ומכחיש שהוא אוהב את נים (אבל הוא אוהב אותה, כבר יצרתי לך רומן!), לוקאס אוהב להסתובב בג'ונגלים כי זאת הסביבה הטבעית שלו, פראי מאוד ומוכן תמיד לאלתר!
מראה: שיער שחור קצר ופרוע ועיניים ירוקות כמו דשא, לובש בגדי צייד (כי זה מה שלמד לפני שהפך לאיש זאב) ובחגורה שלו יש סכין לגיבוי, כשהוא בצורת זאב הוא בצבע חום נחושתי יפה והוא גדול מאוד.

11/07/2014 08:33

ואו, ממש תודה! אני אכתוב את זה גם, נו נשאר עוד קצת ואני מתחילה!

11/07/2014 08:37

אפשר לכתוב דמות של בן? את לא חייבת להוסיף אבל בכל זאת…
שם: כריסטיאן גריי
סוג: מכשף
אופי: כריזמטי, יודע להשתמש טוב בכוחות שלו, חכם, אוהב לחלק הוראות, בטוח בעצמו ולא ישנה את הדעה שלו, אם אנשים לא מסכימים להקשיב לתוכניות שלו ומציעים אחרות הוא מתעצבן מאוד. הוא רגיש אבל הוא פשוט לא אוהב להראות את זה. הוא ציני, הוא יודע להקשיב לאחרים ולעצות שלהם או לצרות פשוט הוא פחות יודע לעזור, בדרך כלל הוא פשוט יזרוק משפט כמו 'יהיה בסדר'. עצמאי מאוד, הוא מצחיק ויש לו נושאי שיחה, אפשר לדבר איתו ולעולם לא ישעמם.
מראה: צבע עור די בהיר, גבוה, שיער שמורם כלפי מעלה מעט בצבע שחור, עיניים ירוקות כחולות די כהות אבל אפשר לראות שזה כחול ירוק כזה. יש לו גומות ועגיל באוזן אחת.

11/07/2014 08:47

    ברור שאני יוסיף, זה רק יעזור לי אני מה להתחיל לכתוב :)

    11/07/2014 08:57

שם: דייגו רייס
סוג: שד
אופי: אוהב להצחיק את כולם ולרדת על אנשים. מתאהב בקלות ושוויצר. לא אכפת לו מה אחרים חושבים עליו ומרכל על כולם. תחמן ופלרטטן. תמיד פועל לפי אינטרסים (חוץ משהוא מתאהב). רגיש אך לא מראה את זה אף פעם ושואב נשמות של בני אדם.
מראה: שיער בצבע ירוק אצה מסודר במויקן (או איך שלא כותבים את זה!)
עיניים אדומות וקעקוע של גולגולת עם ציפורניים במקום עצמות ושרשרת של לב שחור

11/07/2014 11:10

    *במיוקן רשמתי אותך :)

    11/07/2014 11:40

שם: קאי לונדר
סוג: בן פיי (פיה בזכר) אבל בגלל שאמו מכשפה יש לו כוחות קסם.
אופי: מרבה להשתמש בסרקזם, חברותי, נאמן לאנשים, ביישן, תולעת ספרים, בלי מוזיקה אין חיים אצלו, מפרגן לאחרים אבל לפעמים משוויץ, בגלל שהוא בן פיי אנשים מתחברים אליו בקלות ובנות מתאהבות בו בקלות, רגיש אבל רק במקרים אחדים הוא מראה את זה.
מראה: שיער כחול ופוני שיורד עד העיניים ומסתיר חחצי מהימנית, עיניים משנות צבע תמיד! גבוה, שזוף, חסון. יש לו צמיד ברזל כחול שבזמן שהוא לחוץ אז הוא משנה את צורתו, כנפיו נראות כאילו עשויות ממשי כחולעם עיטורים של סגול ואדום עליהם.
בקשר להודעה של הסיפור, אני ממליץ או רוצה שתקראי את הסיפורים שלי.
לא אכפת לי איזה. אבל אני ממליץ על 4 רוחות. תודה מראש.

12/07/2014 11:01

    רשמתי אותך תודה!

    13/07/2014 08:50
uta uta

אני מציע לך לקרוא את הסיפור זן אפל, (עדיף את הראשון כדי שתביני על מה מדובר, וגם אם אפשר אני רוצה לעשות דמות

שם: סרטו
סוג: אוכל נשמות
אופי: רשע, לא מתחשב באף אחד, שונא פיות, הוא משתמש בכסף שחור
מראה: שיער שחור עם פס ירוק, עיניים שחורות, ורידים סגולים, שרירי רזה, שפתיים דקות, עור חיוור.
אני רוצה שהוא יהיה הרשע בסיפור. תודה מראש,
יוטה

13/07/2014 12:25

    כתבתי אותך תודהה

    13/07/2014 12:48

אממ… הייתי נרשמת אבל…
כבר יש לך כל כך הרבה דמויות!

13/07/2014 12:29

    כן, אני צריכה 10 דמויות אבל אם בלך את מוזמת לכתוב דמות מורה, אני צריכה מורה לספרות ומיתולוגיה…

    13/07/2014 12:50

נשאר מקום לעוד דמות?
אם כן אז בבקשה תגידי! אשמח מאוד להוסיף……. :)

19/08/2014 20:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך