Aaliyot9
אז...אלו יהיו הדמויות לבנתיים, אני אשתדל לגרום לסיפור להיות כמה שיותר טוב. אם אתם רוצים להציע דמות תכתבו בתגובות. ושני10 תוכלי לכתוב שם אחר לשירז? אמריקאי? תודה. הפרק הראשון יעלה מחר ואשמח שתגיבו.

הקושי שבעבר-דמויות

Aaliyot9 01/08/2014 704 צפיות 3 תגובות
אז...אלו יהיו הדמויות לבנתיים, אני אשתדל לגרום לסיפור להיות כמה שיותר טוב. אם אתם רוצים להציע דמות תכתבו בתגובות. ושני10 תוכלי לכתוב שם אחר לשירז? אמריקאי? תודה. הפרק הראשון יעלה מחר ואשמח שתגיבו.

הדמויות:
שם: מייקי סיקרט
גיל: מה שאת רוצה
מראה: שער שחור קצר, רזה מאוד, לא שרירי בכלל.
אופי: רגיש, מתאהב בקלות, ביישן.
הערות: מייקי היה בן זוגה של מדיסון לפני שהגיעה לבית החולים, עכשיו הוא חלק מהכנופיה המסוכנת שרודפת בעקבותיה, רק שהוא היחידי שרודף אחריה בגלל שהוא אוהב אותה.

שם- רוז מד
גיל- 15
מראה- שיער שחור ארוך ופרוע, רזה כמו מקל, יש לה פירסינג באף.
אופי- קשוחה, מופנמת, אך עם נכנסים אליה ללב, אפשר לגלות בין אדם חם והגון.
הערות- בכנופיה, רק בגלל שאחותה התאומה, שירז מד, מצטרפת אליהם ורוז בעיקבותיה, הבגד היחיד שיש לה זה חולצת בטן שחורה והדוקה ומכנס שחור ומרושל. הוריה מתו והיא ושירז צריכות לדאוג לעצמם.
דבר מיוחד- (אין לי)
דמות שניה-
שם- שירז מד
גיל- 15
מראה- שיער שחור חלק שאסוף תמיד בצמה הדוקה, רזה כמו רוז.
אופי- ילדה שאוהבת לדבר ולפטפט, חכמה מאוד ורכושנית.
הערות- עבדה במסעדה קטנה כדי להרוויח כסף עד שמצאה את הכנופיה והצטרפה אליה ביחד עם אחותה.
דבר מיוחד על הדמות- גונבת כספים כדי שהיה לה ולרוז כסף ונתפסה כמה פעמים על ידי המשטרה אך לא היתה בכלא.

שם: ג’יימס
גיל: 16
מראה: שיער שחור, עם ברק, חלק וטיפה פרוע,
אופי: נחמד, עוזר למדיסון לגלות מי היא, ועוזר לה להילחם נגד הפושעים שמחפשים אותה.
הערות: נחמד עם יגלו שהוא אחיה
משהו מיוחד שמאפיין את אותה דמות: הוא אמן התגנבות..

1. שם: שון פלין.
גיל: 19.
מראה: שיער שחור, עיניים ירוקות בהירות עם קמצוץ זהוב. אוהב ללבוש כחול ושחור (אבל לא רק).
אופי: קשוח. יכול להיות קטלני, אבל יכול גם לעזור. אין לו ממש מוסר, או שזה מה שהוא אומר לעצמו. (אין לי ממש עוד דברים להגיד עליו. אולי שהוא מצחיק. תרחיבי את)
הערות: הוא מהאנשים שרודפים אחריה. נמצא גבוה בדרג (אבל לא חייב). אשמח אם הם יתאהבו.

מאפיין מיוחד: החברה שלו היא המפקדת.
2. שם: רואן צ’ינג.
מראה: שיער שחור גלי וארוך, עיניים קצת מלוכסנות וכחולות. (מצידי תעשי אותה בלונדינית).
אופי: קטלנית, חסרת רחמים, לא תיתן לדבר לעמוד בדרך למטרתה. משכנעת מאוד, וקשה להביס אותה בוויכוח.
הערות: המפקדת של מי שזה לא יהיה שרודף אחריה. חברה של שון.
מאפיין מיוחד: טובה עם סכינים.

שם: ג’וליאן לייד
גיל: 17-18 (מה שתרצי… אפשר אפילו לבגר טיפה)
מראה: שיער אדמוני חלק שמגיע עד אמצע גבה, עיניים ירוקות חתוליות מעט, גבוהה, בעלת עור בהיר חלק ללא פגמים.
אופי: קשוחה, קרה, לא סומכת על אף אחד, אף פעם לא סובלת מייסורי מצפון, לא מראה רגשות, עוקצנית. היא פועלת רק על פי חישוביי “מה משתלם לי”.
הערות: היא הייתה מאוהבת פעם ומאוד נפגעה מכך, מאז היא נהייתה קרה לגמרי כלפיי העולם שבחוץ והחליטה שלא תעשה יותר דבר שלא ייתרום לה בדרך כלשהי, וכך לא תיפגע ותהיה חלשה כמו אז.
מאפיין מיוחד: אה… היא נוסעת על אופנוע והוא תמיד איתה או ליד המקום שבו היא נמצאת (אה.. לא יודעת מה מיוחד כאן;-;)

שם: פטריק רודריגס
גיל: 32
מראה: קירח, צלקת שעוברת מהעין שלו עד לסנטר שלו, שרירי, ומעט שמן
אופי: מסוכן, קטלני, יכול לחסל בשניות, חסר רחמים, הורג מבלי לחשוב פעמיים, אנוכי, ומרגיז.
הערות: שהוא ינסה לתפוס את מדיסון
משהו שמאפיין את אותה דמות: לא לוקח סיכונים, גם עם זה אומר לקפוץ מאליקופטר כדי לתפוס את מדיסון.
למה הוא עצבני עליה: תעשי את :)


תגובות (3)

uta uta

מה עם פטריק רודריגס?

01/08/2014 21:42

הסיפור נשמע ממש טוב ואני מצטערת שלא הבאתי דמות.
שאלה קטנה: מתי את ממשיכה את ערפל לבן וערפל שחור?

02/08/2014 10:24

    אני לא ממשיכה, סורי
    יש לי סיפור על ארץ-עוץ וזה. בנתיים.

    02/08/2014 12:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך