הרשמה לסיפור חדש+ תקציר לסיפור

Lior20083 28/03/2015 700 צפיות 6 תגובות

אוקי, לא יודעת אני אמשיך עם שתי הסיפורים העכשוויים אבל אני רוצה לכתוב סיפור חדש ואני רוצה לפתוח הרשמה! עכשיו אני צריכה כמה דמויות אקראיות 5 דמויות של בנים בין הגלאים 15-23 יש אפשרות לכתוב שהגיל לא ידוע. אני צריכה 4 דמויות של בנות.

תקציר:
לוריאן נרצחה ביום האחרון ללימודים, בנשף, יותר נכון כול השכבה שלה נרצחה, היא מוצאת את עצמה על החוף ולצידה המורה שלה לספורט, עיניו היו אדומת והוא הציעה לה פתרון מהסיטואציה בה היא נמצאת, מוות.
היא תמכור את נשמתה ובתמורה תחזור לחיים שלה, לחיי נצח, רק בתור משהו אחר, היא תתקיים מרצח לרצח היא תרצח כול איש כול דמות שהוא יבקש ממנה, ואם תסרב היא תמות באותו רגע. מה קראה כשלא תצליח?

שם:
גיל:
יצור: אפשר לבחור בין ערפד\ איש זאב\ צייד\ נחתם ( זה מה שלוריאן בעצם)
מראה
אופי-לא חובה-
טוב ההרשמה פתוחה עד יום שלישי- 31\3\15-


תגובות (6)

שם: אשלי (אין לי שם משפחה לתת לך)
מראה: שיער חלק צבוע לכחול, עניים כחולות, תמיד עם איפור שחור. פירסינג אחד בשפה (אני מתה על הפריקים, חח)
אופי: קשוחה מבחוץ אבל נחמדה מבפנים. אין לה הרבה חברים, היא ילדת רחוב, ברחה מהבית, וההורים שלה רוצים שהיא תחזור אבל היא לא מדברת איתם.
גיל: אה… 18?
ונראה לי שזהו. מקווה שתעשי ממנה דמות מוצלחת :)

29/03/2015 00:13

אוקיי, לפני שאני אגיד משהו – מוזיקה מעולה! נורא מתאימה וגם ממש ממכרת XD
וכן אני אשמח לעשות דמות.. אולי כמה אם תרצי.
שם: ניק (בן, כמובן)
גיל: 19
מראה: שיער שחור כפחם ועיניים ירוקות. צבע עורו דיי בהיר והוא חזק מאוד. הוא גבוה, מסתובב תמיד בג'קט שחור שמכסה את כולו כמעט ותמיד יש לו אקדח (או כלי נשק כלשהו) בהישג יד.
יצור: צייד
אופי: מתבודד. הוא לא אוהב ליצור קשר עם אנשים אחרים ולא אוהב לשף פעולה עם אחרים, רק לעשות את העבודה שלו ולגמור עם זה. שונא את המשפחה שלו ואת התפקיד שלו, אבל לא שואל שאלות. הוא לא מדבר הרבה ולא מרגיש נוח ליד אנשים אחרים וכשהוא מדבר בדרך כלל מילותיו מלאות בטינה. אין הרבה אנשים שאכפת לו מהם – אך מי שכן, הוא יעדיף למות בשבילו.
עבר: אביו הכשיר בכוח את אחותו ואותו כציידים ויצור (מה שאת בוחרת, תכלס. זה יכול להיות גם לוריאן) נרצחה. רוצה לנקום גם ביצור וגם באביו, שבכלל לא היה לו אכפת מאחותו שנרצחה.

29/03/2015 00:28

    כן אני אפילו בעד !!!

    31/03/2015 22:16

שם: טטיאנה
גיל: 18
יצור: נחתמת
מראה: שיער שחור עם קצוות כחולים שהיא תמיד אוספת בקוקו, עיניים כחולות כהות, תמיד לבושה בשחור ובכחול ובאופן כללי מעט מאיימת.
אופי: מרוחקת, לא מתחבבת בקלות (וגם לא רוצה להתחבב), מאמינה שהיא לא צריכה חברים או אנשים שיעזרו לה, עובדת לבד, אמיצה, חכמה, אקשנית, אסטרטגית טובה ואדישה.
עבר: היא הייתה חלק ממשפחה מאושרת ונורמלית, עד שהיתה בת עשר ואמא שלה גילתה שבעלה בוגד בה עם אישה אחרת ואפילו נולד להם בן. מאז המשפחה שלה התפלגה והיא נהיתה אדישה וקרת רוח. היא נכנסה למצב של דיכאון במשך כמה חודשים, אבל בסוף התמודדה וניסתה לשכוח מהאבא שלה.

29/03/2015 08:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך