ונקל, תיכנס

riny 08/01/2015 733 צפיות 8 תגובות

תקשיב, אני ממש כועסת על מה שעשית ליוטה, זה היה מגעיל: ולא חברי בעליל. ואני רק אומרת, שבתור ונקל היית כותב נפלא וחבל שהחלטת לא לנצל את הסליחה של יוטה ולהמשיך להתנהג בצורה חסרת רגש ומגעילה.
ולהשתמש בגיל שלך כדי לתעתע את כולם ולהפוך אותך למושא לרחמים עצמיים – 'אני רק ילד בן 11, מסכן', אתה מתייחס לכותב מוכשר כזה כמו זבל בציפייה להגיע למקום שלו וטוען שאתה רק רוצה להשתפר? האם ההשתפרות היא התנהגות גסה?
מגעילה?
והתנכלות כלפי אדם שלא חייב לך כלום ולא יהיה חייב?!
אני לא נגדך, אני חושבת עדיין על ונקל; זה שנראה כאילו ממש אהב את הסיפורים של uta וכיבד אותו, זה שקראתי את הסיפורים שלו- והכתיבה הייתה כל כך טובה.
אז תתבייש לך, ותבין, שאף אחד לא סלח: לאיים בפרישה זה לא משהו שאנשים יאהבו לשמוע, אתה תצא פחדן, ובמקום להתנצל בפרסום שלם, בפני כל האתר, אתה פורש.

האם אתה כותב מוכשר יובל? או שקרן?


תגובות (8)

סליחה שאני לא מעודכנת, מה קרה כאן עם יוטה ויובל?

09/01/2015 12:41

    יובל התחזה ליוטה ופרסם דברים בשמו.
    ועכשיו הם רבים בניהם.

    09/01/2015 13:08

    למה יובל עשה את זה?

    09/01/2015 13:37

הבנתי שמה שהוא עשה לא יפה ואפילו מגעיל אבל זה כבר יותר מדי ילדים עליו. עניין שלו ושל יוטה. שניהם ילדים גדולים ולא צריך לתת לו במה ויחס למעשה.
אז דיי

09/01/2015 14:21

    אני אוהבת אנשים חכמים~

    09/01/2015 15:44

זה ריב דבילי באינטרנט. למה עושים מזה סיפור? אני לא בטוחה שהרבה אנשים מפנימים מה שאומרים להם באינטרנט או נפגעים, ואם כן כדאי להם להפסיק לבנות דימוי מאחורי מסך כי זה יתפרק מתישהו או יפגע בהם מאוחר יותר. אבל להגיד לבן אדם מה לעשות ולשפוט אותו, זה לא מגעיל? אם כולם היו מתנהגים כמו שאומרים להם ומתאימים את עצמם לכל דבר איזה עולם רובוטי ומשעמם היה לנו…

09/01/2015 16:13

למקרה שלא שמתם לב יובל ניסה בצורה שלו (שלא עבדה) לסכסך ביני לבין יוטה, הוא כתב דברים בשמו ומנסה להתחזות אליו. אני לא אומרת שנעלבתי אבל אם תראו בסיפורים שלי הוא מנסה לעבוד עליי שהוא יוטה ןלנסות לריב איתי בשמו. חוץ מזה שהוא הביא את זה על עצמו, אמרו לו להפסיק ונתנו לו עוד הזדמנות והוא כל פעם מחדש הרס אותה. אז עם כל הכבוד, יש לנו סיבה לצאת עליו, חוץ מזה שזה לא כולם, רק חברים של יוטה.

09/01/2015 16:38

    אז את מספיק חכמה כדי להתעלם ולהבחין מי זה יובל ומי זה יוטה.
    לא צריך שכל האתר יצא עליו כי אתם הופכים את זה ליותר מגעיל ממה שזה.

    09/01/2015 17:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך