Aurora
המון תודה מראש לכל מי שמתייחס ומגיב.

חברים יקרים, אני צריכה עזרה.

Aurora 20/10/2015 804 צפיות 18 תגובות
המון תודה מראש לכל מי שמתייחס ומגיב.

שלום לכל החברים שלי באתר ובכלל לכל הכותבים והכותבות המוכשרים!
רציתי לבקש מכם עזרה בנושא קצת לא שגרתי… לכן אני לא יודעת אם מותר לשאול את זה פה או לא, אם זה לא מתאים בבקשה תגידו לי ואמחק את ההודעה הזאת.

אז ככה-
לאחרונה כתבתי כמה קטעים שאני גאה בהם, והם יצאו בעיניי מאוד טובים(יותר טובים מכל מה שהעליתי עד עכשיו) ומשקפים את התקדמותי בכתיבה בזמן האחרון… אבל אני חוששת להעלות אותם לאתר כיוון שהם מאוד ארוכים(10 דקות קריאה לפחות) ואני יודעת שזה מרתיע הרבה קוראים. עכשיו, אני לא רוצה להעלות אותם סתם ככה בלי שתהיה אף תגובה כי זה פשוט לא נעים להעלות קטע שהשקעת עליו את נשמתך ובסוף לא התייחסו אליו. ואני יודעת שמה שתיארתי פה זה המצב של הרבה כותבים באתר ולכן אני תמיד משתדלת להגיב עד כמה שאני יכולה… בנוסף לזה ביקורות בונות אף פעם לא באות. כלומר, אני מאוד שמחה ממחמאות ומודה שניתנה לי הזכות שיתייחסו לקטעים שלי ויגיבו בכלל, אבל הייתי רוצה גם ביקורת בונה.

כן, אני יודעת שאני מבקשת יותר מידי… ואני גם לא בדיוק יודעת מה אני מנסה להגיד לכם פה… אני לא מבקשת מכם להגיב לי או משהו כזה, אני פשוט חושבת שאני מבקשת עצות לאיך להתמודד עם הפחד הזה להעלות… אשמח לחוות דעת ועצות.

המשך יום נעים ותודה,
Aurora.


תגובות (18)

תעלי את הסיפורים אישית אני אקרא רק שלחי הודעה כשאת מעלה כדי שאדע.
אתן לך ביקורת בונה עד כמה שאוכל♥

20/10/2015 16:26

    תודה על התמיכה אורפז, את מדהימה♥
    והאמת שביקשתי עצות להתמודד עם הפחד להעלות קטעים לאתר(וואו, זה נשמע מטופש כשאני אומרת את זה אבל תאמיני לי שיש משמעות מאחוריי הדברים).
    יש לך הצעה?

    20/10/2015 16:38

    תחשבי שאת כותבת את הקטעים לעצמך ושאת היחידה שקוראת אותם.
    ושתדעי שאין לך ממה לפחד כי גם אם אנשים לא יאהבו אז מה? "על טעם וריח אין להתווכח" צאי מנקודת הנחה שלא משנה מה תעשי אף פעם לא תצליחי לרצות את כולם ותמיד יהיו אנשים שלא יסכימו איתך ולא יאהבו את מה שאת עושה.
    בשביל זה את צריכה לעשות דברים רק בשביל עצמך כי אם תתחילי לרצות אנשים את תאבדי את עצמך (מניסיון).
    והדרך הכי טובה להתגבר על פחד כלשהו היא לעבור דרכו פשוט תעלי את הקטעים ולאט לאט את כבר תשתחררי ולא תפחדי יותר.
    מקווה שעזרתי♥

    20/10/2015 19:15

אהלן אורורה.
א:
אני באמת רוצה להודות לך על התגובות הנפלאות שלך.
התגובות שלך לעיתים יפות הרבה יותר ממה שאני כותבת. (כך לפחות לדעתי:)

ב:
בנושא כתיבה יש המון מה לדבר, אפשר לדבר (או לכתוב על זה בלי סוף)
אבל אציין את מילות המפתח החשובות בעיניי

להניע
להגיש
להוביל
לתרחש
לרגש
לגעת
לעניין
לסקרן
להרעיב
————
טקסט צריך להיות
קליט
זכיר
זורם
אחיד
מגובש
מלוטש
***רלוונטי
אני אישית מעלה כאן חומרים ללא ציפיות ליותר מידי תגובות (חוץ ממך ואורפז כמעט אף אחד לא מגיב לי)
אמנם התלוננתי על כך בשני שירים "לרדת אל העם" "ואני כותבת שטויות כי מתחשק לי"
אבל האמת שאני כותבת עבור עצמי, זה סוג עיסוק תרפי מרגיע עבורי.

אבל אגלה לך מאין אני מגיעה.
אני עוסקת בתחום הפרסום עיצוב וקופי
(סלוגנים, טקסט שיווקי וכאלה)
התרגלתי, לכתוב מאוד קצר ולעניין, אבל שתתפוס את העין ותגנוב את הלב)
אני חושבת, שכשכותבים, איכשהו הטקסט עצמו צריך לשווק את עצמו
אין לך דבר בעולם שלא צריך שיווק )

תראי ברוב הכתיבה שלי, הסגנון מאוד קצר, אני תמיד מחפשת להביע ולרגש כמה שיותר אבל בכמה שפחות מילים

אם יתחשק לך, תשלחי לי הודעה באישי (אצלי זה מאופשר בניגוד אליך)
ואנסה להתעמק בטקסט במקום רק לרפרף.
כי זה מה שאני עושה ע"פ רוב, אני מרפרפת לראות האם הטקסט בכלל שווה את הקריאה.

————————-
כיף לדבר על כתיבה ותחביר
אבל עדיף שמילים לא אכביר

ואם דעותי תרצי לשמוע ברצון
אזי בכיף, ושאבתם מים בששון ;-)

20/10/2015 16:52

ואגב, אני לעולם לא מעבירה ביקורת בפורום פתוח.
אם יש לי משהו נחמד לומר, אני אומרת.
ואים אין לי, אני מעדיפה לשתוק.

20/10/2015 16:56

    הייאותיות ומילים,
    מילות המפתח שציינת באמת חשובות אבל הבעיה היא שאף כותב לא יכול להעיד ב100% על עצמו אם הקטע טוב או לא ואם צריך שיפור אז איפה, צריך בעניין הזה חוות דעת נוספת.
    והאמת שהתכוונתי יותר לסיפורים, קצר ולעניין זה יותר בשירים…
    נ.ב- זה בסדר גמור שתבקרי את הטקסטים שלי, לי אין בעיה עם זה.

    20/10/2015 17:06

היי אמורה:)
הסיפורים נשמעים נפלאים ואין שום בעיה עם 10 דקות קריאה! אני אשמח להשקיע זמן לכתיבה בונה אבל אני מאוד עסוקה ביומיום ואני אשמח אם תעלי להודיע לי איכשהו.. תודה♥
אגב, אותיות ומילים, אני הולכת לזכור את הטיפ הזה שלך. הוא הגיוני וגאוני.

20/10/2015 17:38

אני בטוח אקרא, חוץ מזה אני העלתי קטע באורך 18 דקות, ואנשים עדיין הגיבו וקראו, אורורה היקרה אל תפחדי מחוסר תגובות, אני כבר למדתי להתרגל לזה, זה לא כזה נורא :)

20/10/2015 19:36

אורפז(לגבי העצה שלך)- אני חייבת קודם כל להדגיש משהו אם זה לא היה ברור עדיין, אני כמובן כותבת רק בשביל עצמי, ויש לי איזה עשרות קטעים שכתבתי ולא העליתי לפה, כי אני פשוט עושה סינון מה להעלות ומה לא. הכתיבה היא מקור הנאה ואושר בשבילי, אני לא אפסיק לעולם ואני כמובן לא כותבת אף קטע מרצון לרצות מישהו, כי זה פשוט מיותר וגם לוקח מהקטע את הנגיעה האישית שלי באותה הזדמנות. אני לא פוחדת שאנשים לא יאהבו את הקטע, ההפך, נחמד לי לקרוא דעות מגוונות וברור לי שאנשים לא תמיד חייבים לאהוב הכול.
אני מפחדת ממשהו הרבה יותר מפחיד- שלא יתייחסו בכלל. כלומר, לכתוב קטע שהשקעת בו את נשמתך ואתה באמת רוצה לקבל תגובה כלשהי, אפילו אם זו ביקורת בונה, אבל לא קורה כלום? זה ממש מבאס ומרגיש באיזשהו מקום חרטה על שחשפת את הקטע הזה לשווא. אני יודעת שלא תמיד יהיו אנשים שיגיבו לי וזה בסדר, ויש קטעים שאני לא מצפה לקבל עליהם התייחסות בכלל. אבל פשוט יש קטעים שאני כותבת שנראים לי(בעיניי) מושקעים ויפים, ואני פוחדת להעלות כי אני חושבת שלא יתייחסו לזה וזה מרתיע אותי…
אז זה בעיקרון ההסבר. סליחה שחפרתי לך פה, אבל פשוט לא נראה לי שהבנת למה התכוונתי אבל זה בסדר גמור ותודה על שניסית לעזור אורפז מאוד מעריכה!♥
—–
—–
תולעת סיפורים-
קודם כל היי.
והאמת שקוראים לו אורורה(:
תודה רבה, אני ממש שמחה שאת מוכנה לקרוא ובכלל להשקיע בביקורת בונה, זה ממש חשוב לי כי את כותבת שאני מאוד מעריכה פה אז תודה♥
לצערי אין דרך שבה אוכל להודיע לך אבל אם את באמת מתעניינת אשמח אם תיהי פעילה בדף שלי בימים הקרובים ותבדקי לעתים קרובות אם העלתי קטע.
ותודה שוב(:
—–
—–
היי לב החיים ותודה על התמיכה(: אני מבינה את מה שאת אומרת, אבל יש לי קטעים שחשובים לי מידי בשביל שאני אוכל לסבול אי-התייחסות עליהם… מקווה שאת מבינה אותי.

20/10/2015 20:12

    וואו זה ממש ארוך אבל אני מקווה שתקראו את זה בכל זאת.

    20/10/2015 20:13

    עכשיו הבנתי אותך, לפעמים זה באמת מבאס שאתה משקיע כל כך במשהו ולא מקבל שום פידבק עליו אבל אין כל כך מה לעשות עם זה כי אין אפשרות להכריח אנשים לתת פידבק.
    אישית אני מבטיחה שאקרא ט
    ואגיב לך ואתן לך ביקורת בונה(:
    אז ככה שכבר לא תעלי את זה לשווא:)

    20/10/2015 21:08

    תודה אורפז…
    ובתגובות התכוונתי לא רק למחמאות אנשים יכולים לתת גם ביקורות זה בסדר מצידי…

    20/10/2015 21:12

    כן אני מבינה, אבל בהתחשב למה שראיתי אצלך אני לא חושבת שיקרה מצב שלא היה לך תגובות..
    הרבה יותר מידיי קוראים אוהבים אותך..

    20/10/2015 21:48
AS AS

עכשיו את גורמת לאחרים להיות במתח ממה שכתבת.
תעלי חחח

20/10/2015 21:19

בטח תפרסמי! אני אשמח לקרוא (למרות שאין לי הממון זמן פנוי…)
אם את רוצה שאני אשים לב, אז תשלחי לי בפרטי..
בהצלחה!!

23/10/2015 14:09

    תודה רבה AS וחרדוני, יכול להיות שאפרסם בזמן הקרוב… אבל עדיין חוששת מזה.
    לב החיים רק עכשיו שמתי לב לתגובה שלך, תודה(: ולפעמים זה לא משנה אם אוהבים או לא, לפעמים אם לא אוהבים את הקטע ולא נעים להגיד אז פשוט לא מגיבים…(ולפי דעתי זה הרבה יותר גרוע מאשר להודות שלא אהבת את הקטע)

    23/10/2015 14:12

היי אורורה.
אני כבר כמה זמן מחפשת קטע להגיב לך עליו , אבל מכיוון שלא היו לי כוחות לכתוב ביקורת מושקעת (וממש סליחה אבל הקטעים המועטים שלך שקראתי אכן זקוקים לביקורת בונה) העדפתי לא להגיב בכלל.
אני מאוד אשמח לקרוא את הסיפורים שלך, (אפילו אם הם ארוכים) ואשתדל לתת ביקורת (אם צריך).
אני יודעת שזה מבאס לא לקבל שום פידבק על משהו שכתבת, ובמיוחד אם זה משהו שהשקעת עליו ואת מחוברת אליו, אבל בסופו של דבר כולנו בני אדם רפי שכל ומטורפים. זה מה שאת צריכה להגיד לעצמך במקרה של חוסר תגובות. זה לא שאת לא ראוי להם, אלא שאנחנו לא ראויים להגיב לך:)

23/10/2015 15:00

    היי, קודם כל תודה רבה על התגובה all of me, את כותבת שאני מעריכה מאוד.
    וכן, אני יודעת שכמה קטעים זקוקים לשיפוץ ממש רציני ובגלל זה אני די מתוסכלת כשאף אחד לא כותב ביקורת(אפילו קטנה). אחרי הכול, אחת מהסיבות שאני מעלה לפה היא כדי להשתפר, וכדי שאחרים יעירו על מה שרואים רק מהצד. אני ככותבת לא יכולה לפעמים להצביע על הנקודה המדויקת שבה הבעיה מתחילה.
    תודה רבה שאת מוכנה לקרוא ולהשקיע בביקורת בסיפוריי הבאים, יש מצב שאפרסם אחד או שניים בקרוב.
    ואהבתי את הגישה (;

    23/10/2015 15:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך