חדשה

דרקון נודד 20/10/2015 1006 צפיות 10 תגובות

אני די חדשה באתר וניסיתי לכתוב סיפורים, יש לי מלא רעיונות אבל אני אף פעם לא מצליחה לכתוב אותם ולא בגלל שאני חושבת שאין לי כשרון אלא בגלל שאני חושבת מהר יותר משאני כותבת, אני רואה את התמונה מול העיניים אבל אני לא מספיקה לכתוב אותה, אשמח לעצה.
אין לי שום המלצות בתור מבקרת ספרים או משהו כזה אבל אני עדיין יכולה לכתוב ביקורות (וכבר כתבתי על ספר וסרטים) אז אם מישהו רוצה שאני אראה לו נקודות שלדעתי קצת פחות טובות שיגיד לי ושיזכור שאני יותר מידי ישירה שזו גם הסיבה שאני משתדלת לא לכתוב על הנקודות האלו.


תגובות (10)

ברוכה הבאה!
אם יש לך בעיה של איך לזכור עלילה זה פשוט לכתוב אותה על דף. אני שומעת פחות או יותר אותם שירים ואז זה עוזר להעלות דברים לראש ששכחת, כי המוח משחזר זיכרונות.

20/10/2015 17:43
AS AS

מסכים במאה אחוז עם תולעת סיפורים! אני במהלך הכתיבה של העלילה שומע שירים. זה תמיד עוזר לפחות לי. העצה שלי היא לכתוב ופשוט לזרום עם הכתיבה. עם הזרימה יבואו רעיונות ואז תוכלי לשנות בהתאם את העלילה.

20/10/2015 18:03

דרקון נודד
רעיון אובד
עף גבוה מידי בשמים

מרגיש בודד
לא מתמודד
לא יכול לחשוב בעצלתיים

אך עפרונך חדד
ומוסיקה לעודד
ותצליח לכתוב חת ושתיים

תקן לי פסיק וגם נקודה
בעת שיבוא יום הפקודה
ואודה לך על כך פעמיים

20/10/2015 18:22

התייחסתי בלשון זכר לדרקון :)
אבל ברוכה הבאה, ואשמח לטעום מפרי עטך.

תקני מטרונום, שימי אותו במהירות של בערך 110-120
תתרכזי כמה דקות בקצב, ואז תתחילי לחשוב ולכתוב, תראי שזה מאוד יעזור

20/10/2015 18:27

זה היה שיר נחמד. אני עובדת עם מטרונום בפסנתר.
אני זוכרת את העלילה, אני חולמת עליה אבל כשאני מנסה לכתוב אותה היא רצה לי בראש מהר יותר מהקצב שאני כותבת ואז אני לא מצליחה לכתוב

20/10/2015 21:29

יש תמונה זה טוב, לא לרוץ, לאט!
קחי את התמונה ותתארי אותה שלב אחרי שלב, ברוגע, אם את מרגישה חובה לכתוב מהר כדי שההשראה לא ״ תברח״ תכתבי, ואז תערכי כמה פעמים לפני שתפרסמי. חשוב שלא תמהרי, כי סיפור שנכתב מהר, הוא סיפור מלא חורים, דברים אפילו בסיסים כמו שמות, מראה דמויות, מקום, בלי אלה אין סיפור, לכן אני אומרת, תכתבי את הסיפור ואז תערכי אותו יותר ברוגע.

20/10/2015 22:00

תודה

22/10/2015 18:22

אולי פשוט תכתבי סיפור ואז תתאימי אותו לרעיונות שלך? למשל: תמצאי דמויות ובעיה. אחר כך תוסיפי עולם, ובסוף גם פתרון. סיפור שכולו היה לך בראש לפני שהתחלת לכתוב אותו הוא לא סיפור טוב. סיפור טוב צריך לבנות בזמן הכתיבה!

25/10/2015 19:53

מאוחר מדי

25/10/2015 22:52
572 572

לא נעים לומר, אבל לפעמים חייבים לצמצם את הרעיונות שלך ולוותר על אי אלו מרכיבים. כל אחד כשהוא כותב הוא חייב לצמצם את מחשבותיו. מי יותר ומי פחות. אני מזדהה עם התחושה, גם אני חדש פה ואשמח לביקורות נוקבות.

16/11/2015 00:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך