חוות דעת על סיפורי האתר (:

שונה 17/12/2014 944 צפיות 5 תגובות

סוהרת – ביקורת
הסופרת – זיו דנינו ♥
קודם כל, אני ממליצה על כל הסיפורים של המשתמשת הזו. אני גם מכירה אותה אישית, והיא מדהימה מכל הבחינות. הסיפור 'סוהרת' הוא רק בפרקיו הראשונים, אך כבר סחף אותי לתוכו. אני רק מחכה שיצא עוד פרק, ועוד אחד, כדי שאוכל לקרוא ולהנות.
אז באמת, אני ממש ממליצה לכן הסיפור הזה (:
אבל, הייתה רק בעיה בפרק האחרון, שבמקום לשים א', שמת י', אני מתכוונת שבגוף ראשון, עתיד, רושמים למשל-
אוהב, ולא יאהב.
וכו'.
אבל בסהכ' זה סיפור מושלם.

"כי לא נשאר דבר" – ביקורת
הסופרת – Love10026
אוקיי, אז היום קראתי 26 פרקים ברצף,
של סיפור מדהים. אני פשוט נסחפתי אל תוך הסיפור הזה. הכתיבה מאוד טובה, והפיסוק תקין, אבל בפרקים הראשונים יש כמה בעיות פיסוק בתוך הגרשיים, אבל בפרקים הבאים הפיסוק תקין לגמרי.
זה סיפור קליל ומאוד נחמד, שאני ממש ממליצה לקרוא ולהנות ממנו.
הסיפור בעל עלילה, הוא לא מתקדם מהר מדי, מה שאני נורא אוהבת בסיפורים, ובסך הכל זה סיפור מושלם אם אתן רוצות לשקוע לסיפור טוב.
אז תודה רבה תהל, שרצית שאבקר את הסיפור שלך, וגיליתי סיפור מדהים ומלא רגש.
***
גם אתן רוצות שאבקר את הסיפור שלכן, ואמליץ עליו בפרופיל שלי? שלחו לי מייל עם השם של הסיפור, ועם השם שלכן באתר, ואני אשמח לקרוא ולבקר כל סיפור שרק תרצו.
תשלחו אלי, אין לכן מה להפסיד 3>


תגובות (5)

מממממממממממ

17/12/2014 21:17

האמת שאני ממש אשמח לביקורת כי אני עוד מעט מתחילה סיפור חדש ^^
מה המייל שלך ?
חג שמח ♥

17/12/2014 23:49

מה מייל שלך? אני כותבת פאנפיק על פייבסוס בתור גייז וזה הסיפור הראשון באתר (שאני יודעת עליו לפחות) שהוא סיפור הומואים, והסיפור הראשון באתר (שוהב, ממה שאני יודעת) על פייבסוס אז, כן, קוראים לו he look so perfect (כי יש להם שיר שקוראים לו she look so perfect וזה סיפור הומואים אז he במקום she)

19/12/2014 00:24

המייל שלי הוא [email protected]
והרעיון נשמע מאוד מעניין (:

19/12/2014 09:44

מוזמנת גם לקרוא את שלי אני בפרקים הראשונים עכשיו

25/12/2014 00:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך