חשוב!!! לכולם!!! זלזול בכותבים שמשקיעים וכותבים באתר!!!

l.a.h.i 13/09/2014 828 צפיות 4 תגובות

היי שמי l.a.h.i,
הצטרפתי לכאן לפני חצי שנה אני כותבת מתחילה באתר שלנו, היום נתקלתי גברת "ביקורת בונה בע"מ" שהחליטה פה לזלזל בי כתובת וכאדם פרטי. לא מוצא חן בעיניה תגובותי סגנון כתיבתי או סימני הפיסוק שלי או סגנון שלי בכללי!
אני פה מודיעה בפני כולם אני אדם שמקבלת ביקורות בונות והכל, אבל יש גבול לזלזול אני לא הסכים לאף אחד לזלזל בי או בחברי פה באתר. איני מוכנה לקבל זאת שתבוא מישהי ותזלזל בי או בכתיבה שלי לא מתאים לה שלא תקרא, אם יש לה מה להגיד שתגיד זאת בצורה יפה ומכובדת איני מוכנה לקבל יחס מזלזל. למה מי היא או כל אחד אחר כמוה מתנשא חושב את עצמו.
יש פה אנשים שכותבים משקיעים מזמנם החופשי ולומדים ולא כולם נולדו שי עגנון או ויליאם שקספיר בכבודו ובעצמו ולא לכל אחד יש תואר אקדמי בספרות . אנחנו הגענו לכאן ככותבים מתחילים שבאו ללמוד מהטעויות שלהם, אבל אפשר להגיד על טעויות לא באופן מזלזל.
זכותי לכתוב איך שנוח לי זכותי לכתוב איך שבא לי תגובות ומי היא שתזלזל בי.
היא לא מכירה אותי ואני לא רוצה להכיר אותה ועוד יפי נפש כמוה שמתנשאים פה וחשים מעצמם ה' יודע מלכי העולם בכתיבה.
אני באתי לכתוב פה מהלב באתי לשתף פה אנשים בעולם שאני בונה באמצעות הדמיון שלי ואני דורשת כבוד! אני דורשת יחס שווה ויפה ואם למישהו יש מה להגיד שיגיד בצורה יפה.
אני לא הפרוש מכאן שתקפוץ לי אני באתי לכאן לכתוב ואני אכתוב ואני אלחם בכל אלה שמזלזלים בי או בכותבים אחרים פה.
זה מה שיש לי להגיד ומי שחושב כמוני הגיעה הזמן להשים אנשים כמוה במקום.


תגובות (4)

אני ראיתי את התגובה המדוברת ואני בהחלט מסכימה איתך שזו הייתה ביקורת די קשה שיכלה להיות מנוסחת בצורה טובה בהרבה.
ומנגד, עדיין ישנה העובד הפשוטה- איש לא אמר שביקורות חייבות להיות מנוסחות בצורה נחמדה.
נכון, לא נעים לקבל תגובה מהסוג שקיבלת, בהחלט כואב לקבל דברים בסגנון "לשון- למדת? נראה שלא."
אבל גם מתגובה כזו, לא משנה כמה טאקט יש או אין בה, אפשר לקחת את הנקודות העיקריות. אחרי הכל היא ציינה שהיא עברה על הסיפור שלך [ברפרוף, אמנם, ובכל זאת] ואם לא היה לה אכפת לגמרי היא הייתה כותבת לך בסיכום משהו בסגנון "את לא יודעת לכתוב ואני מציעה לך בחום לפרוש"
מה שאני מנסה לומר זה- היא לא בדיוק… זלזלה, אפשר לומר. היא דואגת לרמה באתר, ולכי תדעי איך היא מרגישה כרגע והאם היא כועסת על משהו שלא קשור לסיפורים וזה יצא עלייך?
וגם אם לא, וגם אם ככה היא מתנסחת, היא עדיין מציינת מה יש לשפר. זה העיקר בביקורת, משהו שיעזור לך לכתוב טוב יותר.
מקווה שלא העלבתי אותך או משהו, אבל ככה אני רואה את זה.

13/09/2014 01:00

    אני מסכימה איתך שאפשר לקבל ביקורת, אבל עדיין אין לה זכות לפגוע בי כאדם פרטי. וכמובן אשפר זאת אמרתי זאת אני לומדת להשתפר, וברוך ה' סיימתי שתיים עשרה שנות לימוד עם בגרות מלאה בלשון, וזה מאוד עיצבן אותי שהיא מזלזלת בי כאדם פרטי. אני בחורה די רגוע בחיי היום יום שלי אבל כשזה נוגע אליי אישית כאדם פרטי או פוגע בחברי אני לא השב בשקט והשתוק. ולא אכפת לי על מי שם כעסה לפני זה עדיין לא מצדיק אותה ואת המעשה המזלזל הזה. אנחנו בני אדם אנחנו טועים לומדים מטעויות. היא יכלה לשפוט את האדם לכף זכות ולא לזלזל בו.
    ואני לא נעלבת מתגובתך אני ראיתי הרבה מן התגובות שלך באתר אבל אף פעם לא העלבת אדם כפרטי. ואני מקבלת ביקורת אבל צריך לכבד את האנשים שמולך ולא לפגוע בהם. היא לא מכירה אותי היא לא יודעת אליי כלום אז אין לה זכות לשפוט אותי, אבל יש לה זכות להביעה דעה בצורה מכובדת וסובלנית.

    13/09/2014 01:27

אסכים*
אשב*
אשתוק*
להביע*
אני זלזלתי בך כאדם פרטי? אני בכלל זלזלתי בך? בסופו של דבר מי שרשמה סיפור במיוחד רק כדי לגרום לחרם עליי זו את.
אני כתבתי לך בסך הכל תגובה לסיפור שכתבת. זה לא מה שאת רצית בזה שהעלית את הסיפור לאתר כאן? לקבל תגובות? אז אני בהחלט מצטערת אם זה לא מה שציפית.
אני לא כתבתי שום דבר זלזול בך כאדם פרטי. להפך, כתבתי שזה נהדר שאת אוהבת קולנוע. אולי את פירשת את זה כמשהו רע, אני חושבת שזה טוב ושכדאי לך לשפר את זה, כי יש לך רעיונות דיי טובים, פשוט בתור סיפור לא הייתי כותבת אותם ככה.
אגב, בקשר למה שליזה אמרה, כן עובר עליי משהו ואני לא מתכוונת לשתף אותו בפנייך, במיוחד לפי העובדה שכתבת שלא אכפת לך בכלל. אני לא מתכוונת לחשוף את הנפש שלי לפנייך.
ועוד דבר, אני כן כתבתי סיפורים. אני קיבלתי הוקרות רבות על הסיפורים שלי מפני המון אנשים. קיבלתי כל כך הרבה הצעות להוציא לאור דברים, ובחיים האמיתיים שלי בחיים לא פגעתי במישהו. אני מציעה לך לחשוב מי מבנינו זלזלה בחיים הפרטיים של האחרת.

13/09/2014 14:01

את פגעת בי כשאמרת את המילים הבאות ואני מצטטת "אני מציעה לך להקשיב בשיעורי לשון קצת יותר – קצת הרבה יותר. את שמעת בכלל על סימני פיסוק? לא נראה לי." מי את שתגידי לי דבר כזה, שלא למדתי בשיעורי לשון ותאמיני סיימתי בהצטיינות את התיכון עם תעודת הצטיינות ממשרד החינוך בטקס סוף י"ב ומי את שתגידי שאיני לומדת. אני למדתי והשקעתי מאוד עבדתי קשה וגם על הסיפורים שפה אני כותבת אני משקיעה ומשתדלת ללמוד. ודרך אגב אני לומדת אצל עורכת אחת שעוזרת למתחילים עדי איצקוביץ' היא שולכת לי במייל כיצד ללמוד מטעויות כתיבה. ורק שתדעי לך לקחתי תשומת ליבי את דברייך בעניין הפיסוק אני מודעת לכך ומקבלת בברכה ביקורת. אבל כשזה נוגע למעמד האישי שלי אני לא דופקת חשבון. ואני מאוד מאוכזבת ממה שאמרת את החלק השני בתוכן קיבלתי בברכה אבל את השורה שצטטתי לך אני לא מקבלת, כי יש גבול לכל דבר. וכן בתגובת אני אדם שמח וכל :))))))))))))))))))))))))) הסמיילי הארוך הזה זה החותם שלי פה לאנשים זה סימן שלי לאות תודה.

13/09/2014 22:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך