יום השואה

Lola^^ 16/04/2015 917 צפיות 5 תגובות

יום השואה, מילה קצרה אך עם המון כאב.
אני שונאת את המילה הזאת ועוד יותר שונאת שאנשים פשוט מתעלמים מזה….
6 מיליון כמעט 7 מיליון יהודים נרצחו נחנקו והושמדו.
ואני יודעת שעוד כמה ימים אני אשכח את זה, ולא רק אני..
השנה מלמדים את זה בכיתה שלי,
ואני מבינה..שואה זה לא משהו שאפשר לשכוח זה דבר שאסור לשכוח.
כמה גויים ואנשי מדע מומחים מכחישים את השואה?! מלא!
ואני יודעת שזה באמת קרה..
זה קרה לעם שלי לשכן שלי ולעוד אלפי אנשים שזכו לחיות ולספר את זה.
אז אנחנו, בתור הדור הזה חייבים לשמר את הזיכרון הזה.
לדור הבא ולדור שאחריו.
אז אתם שואלים איך?
לבנות מגדל של מעשים טובים ככה כולם יראו מי היהודים. ללמוד על מה שקרה בשואה ולספר לאחרים. לכבד את האחרים כי המלחמה התחילה בזה שאיבדו את הכבוד ביהודים.

יום השואה הבינלאומי 2015


תגובות (5)

בס"ד
מאד יפה. ממש אהבתי. אני ממש מסכימה איתך.

16/04/2015 10:40

זה לא יכול להיות "המצאה" היום הגיעה עלינו לבית הספר אדם ניצול שואה, וסיפר על הזוועות שעברו עליו, והוא לא שקרן.

16/04/2015 16:59

אנחנו יודעות שזה קרה אבל תאמיני לי שיש עוד הרבה אנשים שמכחישים את זה..
ויש להם טענות טובות כי אחרים לא באמת יודעים איך הכול התחיל ולמה אז אפשר לשכנע אותם בקלות שזה "המצאה".
עצוב מעצבן מכעיס אבל זה העולם שאנו חיים בו ולכן אני אומרת שאסור לשכוח שהשואה קרתה.

16/04/2015 19:48

לבנות מגדל של מעשים טובים… מממ.. איך קראו לניצולת השואה שאמרה את זה? שכחתי את שמה. [או שזה ניצול שואה? אני כמעט בטוחה שזו אישה].
המכחישים פשוט לא יודעים מה לעשות עם החיים שלהם, אז הם החליטו ברוב שעמומם להכחיש את השואה~
והיי, גם לי היום הגיע ניצול שואה לבית ספר וסיפר על החיים שלו, זה היה כזה עצוב:<

17/04/2015 13:39

    הו, רגע, אני לא בטוחה שזו ניצולה שאמרה, אלא יהודיה שנספתה בשואה. תיקוןטעות#

    17/04/2015 13:43
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך