כותבים וסיפורים מומלצים באתר- תהנו!

neta663 14/10/2014 1561 צפיות 12 תגובות

היי, בשביל הכותבים באתר שאין להם מה לקרוא- אני אפרסם כאן כמה משתמשים משתמשים טובים והסיפור החביב עלי ביותר שלהם. אם אתם לא רוצים שהשם שלכם יופיע כאן תכתבו בתגובות ואני אסיר או אוסיף אותו.

uta:
זה משתמש שאני אוהבת, יש לו בעיקר ספרי פנטזיה ומדע בדיוני כמו: שינוי ארסי, הסיפור האהוב עלי שלו. יש לו עוד סיפורים כמו הגואלים, או הג'קסונים שגם אלה סיפורים מאוד טובים.
הוא כותב ספרי מתח מאוד מעניינים והדמויות מפותחות.
הנה התקציר של הג'קסונים, למרות שהוא כבר נכתב ויש אפילו המשך רציתי לפרסם את התקציר:
הג'קסונים ~ נכתב
ספר מדע בדיוני
בעל ואישה בעלי תאומים בני 17 מתבגרים, מחליטים לעשות על עצמם ניסוי להגברת יכולות האדם. התאומים שומעים על זה ונכנסים לחדר בדיוק שהניסוי משתבש. המשפחה נחשפה לקרינה וקיבלה יכולות על טבעיות.
הם עוברים לניו יורק כדי שלא יגלו את הסוד שלהם, שכנראה כבר נחשף כי חבורה של אנשים שולחת להם פתקים על כך שהם בדרך. המשפחה נאבקת ב4 אנשים שעשו על עצמם את הניסוי גם, והמשפחה מנצחת. האם הם יצליחו לשמור את סודם? או שהרעים יצליחו למצוא אותם ולהשתמש בכוחם למטרות רשע?…
הכול בספר הג'קסונים

נ.ר5:
עוד משתמש, הוא כותב ממש טוב בעיני- השפה מאוד גבוהה והתיאורים שנונים.
יש לו כמה סיפורים טובים ואני לא אפרט יותר מדי;
שבר זמן, על סודות ואהבה והסיפור החדש שלו הוא פירסם הרשמה לא מזמן אז אני מציעה לכם להירשם, monster high.
למרות שהסיפור עוד לא התחיל, אני מפרסמת את התקציר שלו כי הוא נראה מאוד מעניין.
בנוסף, הסיפורים שלו בדרך כלל מאוד טובים ועד עכשיו לא מצאתי הרבה טעויות בהם.
התקציר:
מפלצות…
לא כאלה רעות כמו שאתם חושבים!
הן בדיוק כמונו, רק נראים אחרת, חושבים אחרת, אבל בסך הכל, אנחנו די דומים. ל”לינרגיון”, האקדמיה הטובה ביותר למפלצות והיחידה בכל אמריקה, מגיעה מפלצת חדשה, טוב… לפחות היא מפלצת בעיני האחרים.
נערה אנושית מגיעה אל האקדמיה בטענה שאינה זוכרת כלום מחייה, כל מה שהיא זוכרת זה שזומנה לכאן, לדבר עם המנהלים, עם האחראים. בתוך האקדמיה, מינים רבים של מפלצות. כאלה שהתאפיינו בתכונות החיות, שלדים, רוחות, טרולים, מכשפות, זומבים, וסתם כאלה שנחשבים למפלצות. המשותף לכולם, הוא כוח. לכל מפלצת יש כוח המאפיין אותה ורק אותה.
כשמגיעה הנערה נבואות מתגלות, סודות אפלים, שינויים…
שני הגזעים מזמינים אתכם להצטרף אל סיפור שלא תדעו את סופו, אם לא תקראו!

karinrin55:
זו כותבת מאוד טובה ואני מניחה שרובכם מכירים אותה.
יש לה גם תאומה באתר.
הסיפורים של קארין מאוד יפים והרעיונות ממש טובים. היא כתבה את הסיפור המושלם ילדי הירח וסדרת ההמשך: ירח אדום. כרגע היא כותבת סיפור בשם "סיפורו של אוסקר." הסיפור של אוז מילדי הירח… בעלה של לונה משני הסיפורים הראשונים.
היה לה סיפור עם יוטה "צייד הזיכרונות" והוא מאוד נחמד, אני ממליצה עליו.
אין לי כרגע תקציר לכתוב כי לא מצאתי אחד שלה. אבל בכל מקרה. נראלי שהבנתם.
יש לה גם סיפור חדש באנגלית, אז אני ממליצה לכם לעקוב אחריו כשהוא יתחיל, גם אני אעשה זאת.

Noadar:
אחותה התאומה של קארין.
יש לה כתיבה טובה ולמרות שאני לא עוקבת בדרך כלל הסיפורים שלה מאוד מעניינים.
כמו החיים בקולג', סופר נערה, סופר נערה2 והסיפור החדש שלה מכונה.
התקציר של מכונה:
כולם יודעים שקצב ההתקדמות הטכנולוגית בעולם שלנו הוא המהיר ביותר, מדענים כבר הצליחו להמציא סרום ליצירת כוחות על טבעיים בבני אדם, מכונות שמתנהגות כמו בני אדם וגם חושבות כמוהם. אבל ההמצאה שהם הכי גאים בה היא אני, שחזור מדוייק של בן אדם אבל בגרסת מחשב, מכונה שמתנהגת ונראית בדיוק כמוהה
אני רוצה לספר לכם את הסיפור שלי, או יותר נכון של מי שהחלפתי
היה הייתה משפחת עשירים בעיר המרכזית אינדו בשנת 3275, אמא אבא וילדה קטנה, דייאן
אבל דייאן חלתה במחלה חשוכת מרפא שגרמה לה להפוך לצמח בגיל צעיר של 4 שנים, לאבא ארנולד היו קשרים רבים בקרב המדענים שפיתחו מכונות אינטלגנטיות והוא הציע להם חצי מהונו כדי שישחזרו את הילדה הקטנה שלו והם הסכימו.
הם עבדו בערך שנה עד שהצליחו ליצור אותי, דייאן 2.0 אבל הם לא קראו לי ככה הם שינו את שמי לדפני כדי שאני לא אדע מה אני.
חייתי חיים די רגילים עד שבגיל 17 התחלתי ללמוד בתיכון העירוני שבו דברים החלו רק להתפרק.

Sapir1466:
יש לה סיפורים מאוד טובים ומעניינים שאני אוהבת, היא יחסית חדשה באתר ואני עוקבת אחרי הסיפור המרכזי שלה "על טבעי", האו כבר בפרק השמיני והוא מספר על הדמויות מהאגדות.
יש לה שפה טובה ואני לא אגיד גבוהה מדי, אלא שפה יום -יומית משולבת עם שפה גבוה. ותיאורים מאוד טובים.
התקציר (הוא מאוד קצר אבל לא נורא):
כל האגדות מתערבבות אחד בשני, בספר הזה תוכלו למצוא את שלגיה, סינדרלה, כיפה אדומה ועוד הרבה (;

zoeyangel:
אני עוקבת אחרי הסיפורים שלה: המכשפה הנודדת ועוד כמה.
באופן אישי אני מאוד אוהבת את הרעיונות שלה כמו הרעיון של המכשפה הנודדת. יש לה סיפורים ברמה גבוהה, מאוד יפים ומיוחדים.
כל מי שיבחר לעקוב אחרי הסיפורים שלה יהנה מאוד. וכמובן גם אם תקראו את הסיפורים של כל השאר.
אני מקווה שתגיבו על הסיפורים שלה.
התקציר:
עליתי על הבמה, לצידי אחותי התאומה קרינה. חיכינו שנים לרגע זה- הרגע שיכריע את גורלי: האם נגזרו עלי שנים של בטלה חסרת מעש, או הרפתקה מתמשכת?
קרינה ואני עברנו מבחני אישיות רבים וארוכים, הכל כדי לאבחן, לדעת מה התשובה.
“בנות שלי,” קראה אימי, כתר הלבבות בוהק על ראשה. “לאחר חישובים ממושכים הגענו להחלטה הבלתי נמנעת- מי מבניכן תהיה המלכה הבאה.” קולה הדהד באולם.
הקהל השתתק בציפיה. החזקתי אצבעות חזק והתפללתי, התפללתי שזו לא תהיה אני.
“המלכה הבאה-” קולה של אימי נשמע חנוק מדמעות. “המלכה הבאה היא סילם.” נשימתי נעתקה. זעקת כאב וזעם הדהדה באולם.

בקיצור, אני מקווה שזה יעזור לכם ותמצאו הרבה סיפורים טובים לקרוא.
neta663
נ.ב: אם תרצו שאוסיף אתכם לפה תכתבו לי בתגובות כפי שכבר אמרתי.


תגובות (12)

אם את בקטע של על טבעי, מתח, מסתורין וכאלה, את מוזמנת בחום לנסות את הסיפור שלי "גינת הצללים". ד"א, אל תתייאשי בפרקים הראשונים כי זו הייתה חזרה ישירה שלי לכתיבה אחרי שנים, אז הם די גרועים… אם תרצי לקרוא זה יהיה נחמד, הפרקים [רובם] לא ארוכים מדי. [יום אחד אני נשבעת, אני אעשה שכתוב רציני של הדבר הזה וזה יהיה סיפור יפיפה. עד אז, זה הדבר הצף המשונה הזה]
כדי שיהיה קל יותר לקוראים, יש תגית אחת וכל הפרקים נמצאים בה. התגית בשם של הסיפור, אז זה טוב [את מוזמנת להיכנס לכל פרק וללכת לתגיות, וללחוץ על התג "גינת הצללים" ולהתמצא שם]
אשמח לשמוע את דעתך [לטוב ולרע, אבל אל תשפטי על סמך הפרקים הראשונים כי… ראי למעלה]
בכל אופן, חפרתי, בקריאה נוספת זה מרגיש כמו זלזול באינטיליגנציה שלך אבל זה לא [אני חייבת להסביר דברים. חייבת. בכל מקום בכל זמן חייבת להסביר]
יום טוב, יקירה~

14/10/2014 16:18

    אני אקרא בשמחה.
    תודה

    14/10/2014 16:24
uta uta

וואו המלצת עלי איזה כיף… תודה רבה

14/10/2014 16:48

אני כל כך מוחמאת! אגב, אני מקווה שכולם יקחו את הרעיון ויפיצו שמות של מחברים טובים. אני שמחה שאת לקחת3> שתדעי שמה שאת עושה הוא אחת הסיבות שאני ממשיכה בכלל. את וUTA המעודדים שלי^^
אני מאחלת לכל אחד כאלה קוראים מדהימים!!

14/10/2014 19:57

אני אשמח אם תוסיפו איתי…

14/10/2014 20:52

התחלתי סיפור חדש לא מזמן, אבל אם בא לך סיפור גמור אז יש לי את let me go, שבהתחלה הוא עלול להיראות צפוי, אבל יש קאטץ גדול בהמשך.
(לא סיפור ערסים)

14/10/2014 20:55

איך ידעתי שאני לא יהיה כאן -_- לפעמים אני מרגישה מיותרת באתר הזה… חחח אבל לא ציפיתי, יש לי עוד הרבה זמן לפני, אולי פעם הבאה שיעשו רשימה כזו אני יהיה שם. ו uta- אני לא מופתעת שאתה שם, אתה באמת כותב מדהים!

14/10/2014 21:44

    פפר, תבדקי שוב, בפרופיל שלי!

    14/10/2014 21:51

    מה באמת? תודה, נחמד לשמוע.

    14/10/2014 22:01

    ברור!
    פפר, הרעיונות שלך גאוניים!!

    14/10/2014 22:12

    חחחחחח אני אוסיף אותך

    15/10/2014 11:24

תודה שרשמת אותי (:

14/10/2014 21:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך