לא להסתכל על העבר

Loveeee 26/08/2014 702 צפיות 4 תגובות

אני לא מבינה, אתם אוהבות את הסיפור? כי זה לא נראה ככה.. אני משקיעה שעה+ בכל פרק, ובקושי יש תגובות, אני מחכה שעה, שעתיים, שלוש אבל התגובות לא עולות..
אתם רוצות שאני אפסיק את הסיפור? אתם לא אוהבות אותו?
תגידו מה דעתכן על הסיפור, כי אני מרגישה שאף אחד לא ממש אוהב אותו..
היה לי בהתחלה 5+ תגובות. וזה ירד ל- 5-
אוף, זה ממש מוריד לי את המוטיבצייה לא להמשיך את הסיפור…
זה ממש מאכזב, אז.. להמשיך את הסיפור או לא?


תגובות (4)

תמשיכי…. אהבתי מאוד תסיפור<3

26/08/2014 16:37

    אני שמחה שאהבת♥ אבל, בקושי מגיבים לי ואני נורא משקיעה בפרקים..

    26/08/2014 16:40

לא קראתי את הסיפור שלך (אני חושבת שזה סיפור אהבה, ואני פשוט לא כל כך חובבת הז'אנר), אבל היה לי איזה סיפור שאמור היה להיות בהמשכים (שנאתי אותו, התחרבשה לי התעלומה וכל זה) ובלי התגובות שלי ותגובות השיחה הגיבו לי גם איזה חמש תגובות. וזה אמור היה להיות הפרק הראשון. תמיד כשרואים "פרק 2" זה גורם לאנשים לא לקרוא כי הם מתעצלים להתחיל אותו מהתחלה. זאת אומרת, שהרבה סיפורים באמת מקבלים בהתחלה חמש תגובות ונשארים בערך באותה הכמות. זה לא אומר שלא אוהבים את הסיפור שלך או משהו :)

27/08/2014 01:04

אין לי מה להגיד לך חוץ מלהמשיך לכתוב גם אם לא קוראים, מוריד תאימאימא של המוטיבציה אבל את עושה את זה כי את אוהבת לא כדי לקבל תמשיכייי או מושלםםם, אני בטוחה שהחמש תגובות האלו הן מילדות מדהימות שאוהבות את הסיפור שלך ויתאכזבו אם תפסיקי אותו…

27/08/2014 01:12
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך