טוהר אמה מאהון לינץ' לובאטו
אני ממשיכה להיות בדיכאון עמוק. אמא שלי לא מבינה מה הולך . אני לא מפסיקה לכתוב Stay Strong בכל מקום כדי לזכור שזה כלום לעומת מה שדמי עברה. ואני מקווה שהכל יסתדר.. כי ילדים הם העם הכי אכזר וזה ידוע. (:

לגבי מה שרשמתי קודם.

אני ממשיכה להיות בדיכאון עמוק. אמא שלי לא מבינה מה הולך . אני לא מפסיקה לכתוב Stay Strong בכל מקום כדי לזכור שזה כלום לעומת מה שדמי עברה. ואני מקווה שהכל יסתדר.. כי ילדים הם העם הכי אכזר וזה ידוע. (:

חצות 990 –
שלא תביני לא נכון… אני לא מפחדת להגיד שום דבר ויש לי פה ובדרך כלל אני לוקחת הכל באיזי .. אבל הפעם זה פגע בי שאין לך מושג עד כמה.. אף פעם לא הייתי פגועה כל כך.
הסיבה העיקרית שאני לא אומרת כלום כי כולן בצד שלה חוץ מהבנות שהן מה"או"ם" שמה שאומר שהן לא מתערבות.
אני לא ממש רוצה לריב עוד יותר.. גם ככה היום רבתי עם החברה היחידה שלא הייתה מגעילה.. ולמה ? כי היא החליטה שהיא כועסת עלי כי היא שפוטה של הילדה הזאת.

בעצם אני כבר שוקלת לבקש לעבור כיתה.. אני לא יכולה לסבול את זה יותר .
נמאס לי לצאת מושפלת.. הנה דוגמה קטנה למה שקרה היום:
הלכתי עם ה"חברה" שלי .. זאת שרבתי איתה והתקדמנו באופניים לכיוון היציאה מהביית ספר.. שאלתי אותה למה היא כועסת עלי.. והיא המשיכה לדבר עם עוד ילדה ומנהלת הקבוצה.
קראתי לה בלי הפסקה כדי לנסות להבין מה קרה.. ואז המנהלת של הקבוצה הסתובבה וצעקה :
'למה את ממשיכה לרדוף אחרינו?' והיא אמרה את זה בצורה הכי מגעילה שאפשר לומר לבן אדם.
זה היה פשוט.. משפיל.. אני לא יודעת איך להסביר את זה.. והחברה הזאת שהייתה החברה הכי טובה שלי פשוט הלכה .. אני כל כך מאוכזבת שהן בוחרות שלא לשים לב לזה.
אז הנה כבר שבוע שלא קבעתי עם אף אחת.. לא יצאתי מהבית.. קניתי את כל הוי או די ואני רואה אוסטין ואלי כדי להתעודד..
אני כותבת פה כי זה משחרר.
אני שומעת שירים של דמי כי זה מחזק אותי.

teenage22 –
את לגמרי צודקת.. אבל זה משהו שאני פשוט לא מסוגלת.. אני לא מסוגלת לבכות בידיעה שכולם רואים אותי..
אני לא מסוגלת לחיות עם העובדה שפעם אחת פשוט התפרקתי מול כולן וכולם יודעים את ה'עקב אכילס' שלי..

2 הבנות האחרות רציתי לומר תודה (:


תגובות (2)

מקווה שתעברי את זה וכמה שיותר מהר. ילדים הם באמת העם הכי אכזר שיש, זה נורא. אין לי מה להגיד. אם את צריכה עזרה כלשהיא או סתם לפרוק, תרגישי חופשי לשלוח לי מייל, [email protected]

07/09/2014 16:26

תראי, אני נגד שיטת ה"זה פחות ממה שבלהבלה עבר\ה". זה שסבלת פחות לא אומר כלום.
דבר שני: גם חברה שלי התחילה קצת להתעלם ממני בזמן האחרון, אולי היא מנסה להיות יותר מקובלת. לא יודעת, ואני לא אגיד שזה לא מפריע לי או חרטה כזו, אבל אני משתדלת להתעלם מזה. וגם בלעדיה, יש לי חברות במקומות אחרים ואנשים מפה שאני מדברת איתם בצ'אטים. אפשר לראות בזה תבוסתנות ולרדת על עצמך, או להגיד שזה בגלל שהאנשים שסובבים אותך לא מספיק טובים בשבילך. לא משנה. את יכולה להיות מופתעת.
תנסי להתחבר עם אנשים ממסגרות אחרות או משהו, או שתלכי לחוג או התנדבות. אנשים בדרך כלל נוטים להתחבר כשהם עושים משהו שטותי, זאת עובדה. אל תדחפי את עצמך, אבל אם יש לך משהו להגיד תגידי. גם אם יתעלמו ממך – זה פשוט נשאר אותו המצב.
לא ראיתי מה כתבת מקודם ואני לא מכירה אותך (גם לא ממש ראיתי אותך באתר) אבל אם בא לך לחפור או משהו, את מוזמנת לדבר איתי בצ'אט או במייל מהודעת הפרופיל :)

07/09/2014 17:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך