מיכי26
אם מישהו רוצה גם לזרוק לי רעיונות לסיפור טוב,אני מוכנה לשמוע בעצם כרגע אני מוכנה לשמוע כמעט כל דבר...

להתחיל להשתמש בתכונות שלי…

מיכי26 08/10/2014 603 צפיות 2 תגובות
אם מישהו רוצה גם לזרוק לי רעיונות לסיפור טוב,אני מוכנה לשמוע בעצם כרגע אני מוכנה לשמוע כמעט כל דבר...

אוקיי אז ככה,הרבה חברים שלי שלא פעם אחת קראו סיפורים קצרים ושירים שאני כותבת או אפילו עבודות בספרות(לא משנה באיזה שפה) אמרו לי שאני כותבת מדהים ומרגש ושיש לי את זה.
אז החלטתי סוף סוף לממש את כל מה שאומרים על הכתיבה שלי למשהו יותר גדול מסטטוסים בפייסבוק ובמקום המון סיפורים קצרים אז אולי בפעם הראשונה לכתוב סיפור אמיתי שאולי יום אחד יהפוך לספר מוצלח ואנשים יקנו אותו בסטימצקי.
אבל יש בזה בעיה כי כל פעם שאני לוקחת על עצמי משהו כזה אחרי שלושה עמודים ראשונים אני פשוט נעצרת.
לפעמים אני חושבת שזה בגלל המחשבה שזה יצא גרוע ופתטי ושאין טעם להמשיך עם זה ולפעמים בגלל האי בטחון העצמי שלי.
אם למישהו יש עצות איך להתמודד עם זה אני מוכנה לשמוע!!!


תגובות (2)

אם היי.. אין לי כל כך עצות אני פשוט ממליצה לך לקרוא שוב ושוב כל פרק עד שתרגישי שכתבת אותו הכי טוב שאת יכולה.. ואם את מרגישה שאת יכולה יותר טוב אז פשוט תתקני שוב ושוב עד שהוא ירגיש לך מוצלח.
מקווה שעזרתי בהצלחה.

08/10/2014 23:15

וואי זה קורה גם לי רק שלי זה נעצר בעמוד ה100 בערך ואין דבר יותר מבאס מלהפסיק בעמוד ה100 באמצע כל המתח. כי פתאום אני גם מרגישה פתטית. מבינה אותך לגמרי ולצערי, אני גם לא יכולה לעזור לך.

09/10/2014 20:04
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך