Loveeee
חג שמח לכולן♥

לכל הקוראות שלי- תיכנסו, זה חשוב ממש!!

Loveeee 24/09/2014 843 צפיות 2 תגובות
חג שמח לכולן♥

החלטתי שאני לוקחת הפסקה מהאתר.
אני עסוקה נורא בזמן האחרון. אני אחזור עוד איזה שבוע וחצי בערך. אני עדיין לא יודעת מתי אני אחזור. עד אז אני כבר אקבל החלטה, כשאני אחליט לחזור. אני אמשיך את הסיפור: "לא להסתכל על העבר." אחרי שאני אחזור, אני אעלה פרקים. אני גומרת את הסיפור בפרק 30. ואז נתחיל סיפור חדש. כי עכשיו זאת שנה חדשה. והתחלה חדשה.
יש לי כמה שאלות.
1. אתן אוהבות את הסיפור?
2. אחרי שאני אחזור, אתן רוצות שאני אמשיך את הסיפור או אתחיל סיפור חדש?
3. אם אתן רוצות שאני אמשיך את הסיפור, מה תירצו שיהיה בהמשך?
4. אם אתן רוצות סיפור חדש. על מה תירצו שהוא יהיה? אהבה? אקשן? משפחות פשע? ים וגלים? או כל נושא אחר שתבחרו.
אני אשמח שתענו על השאלות. ואם יש לכן עוד שאלות, תשאלו ואני בשמחה אענה.
רציתי גם להגיד תודה לקוראות שלי, על הכל. על זה שהמשכתן לעקוב אחריי הסיפור. להגיב. לקרוא. אז תודה לכן♥ תודה ענקית♥ הכתיבה היא חלק בילתי נפרד מחיי, אבל אני חייבת הפסקה. מהכל.
אני אוהבת אותכן ממש. ואני מקווה שאתן תמשיכו לעקוב אחריי סיפוריי, גם אחרי שאני אחזור מההפסקה הזו.
אגב, שנה טובה וחג שמח לכולן♥


תגובות (2)

דבר ראשון, חג שמח ושנה טובה לך~
דבר שני, אמנם אני לא קוראת את הסיפור הנוכחי שלך אבל הרשי לי לבקש משהו לסיפור הבא שיהיה לך [פשוט כי ביקשת, אז אני אנצל הזדמנויות]
משפחת פושעים יכול להיות מעניין [כי מוות\דם זה חלק בלתי נמנע מהעניין!!! האהא!!!]

24/09/2014 20:10

היי חג שמח לך LOVEEEE ושנה מושלמת ומלאה דבש,
אני קוראת את הסיפור הנוכחי הוא יפה מאוד אצלך.
הייתי רוצה שתעשי סיפור על אהבה אסורה משהו מלהיט וקשה אבל כמובן עם סוף טוב. אני יודעת שיש לך סגנון מושלם שכתיבה ולכן אני מחכה עד שתחזרי ותחזרי בגדול . חולה על סיפורים שלך שנה טובה מלאות אשראות חדשות עבורך :)))))))))))))))))))))))))))))))))

24/09/2014 20:28
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך