לקוראי הסיפור "המורה החדש"

18someone 30/01/2016 703 צפיות 7 תגובות

מאחר שלא הפסקתי לשמוע תלונות או 'האשמות' שהסיפור שלי מועתק ממישהי אחרת החלטתי למחוק את הסיפור.
חבל לי שעדיין יש פה אנשים שמחליטים לשפוט סיפור לפני שבכלל קראו את כולו.
לשפוט על סמך מה שנראה להם.
חבל לי שזה המקום היחיד שיכולתי לשתף אנשים בשמחה עם הסיפורים שלי ולהוציא את כל מה שאני מרגישה ועוד להיות אנונימית.
אני תמיד בעד ביקורות, גם ביקורות בונות אבל כשזה מגיע לאשמות ועוד האשמות של העתקה זה נראה לי כבר הגבול.
אני רק אציין מספר דברים:
1. הסיפור לא התבסס רק על היחסים בין מורה לתלמידה, נכון, זה היה הרעיון המרכזי, אבל אם הייתם קוראים בין השורות הנושא היה על חרם, בריונות ובדידות. נושא שקרוב לליבי ובטוחה לעוד כמה פה. חבל לי שלא הצלחתם לראות את זה.
2. רק בגלל שהיו שני שמות דומים, או שהסיפור התבסס על אותו רעיון, רעיון שנכתבו ונכתבים עליו מאות או מיליוני סיפורים – חלק החליטו שהוא מעותק. אז בואו אני אחדש לכם משהו:
רוני ודור אלה שמות מאוד נפוצים בארץ, לחברים שלי קוראים ככה והחלטתי להשתמש בסיפור בשמות מחיי הפרטיים. אני בטוחה שאם תסתכלו ותחפשו תראו את השמות האלה מופיעים בעוד הרבה סיפורים.

לסיכום… אני מקווה שתפסיקו לשפוט לפי מה שנראה על פני השטח. לדעתי אם הייתם טיפה מחכים הייתם רואים שהסיפורים כלל לא דומים.

– תודה לכל מי שקרא את הסיפור, תודה על מי שאהב, תודה על התגובות וגם על הביקורות ♥
יום טוב לכולם


תגובות (7)

AS AS

מצער לשמוע. דווקא בסיפורים מהסוג הזה שמעלים דיון בדבר העתקה נועדו להוכיח את עצמם. אני חושב שמה שלא עשית רק הוכיח את טענתם וקיוויתי מאוד לראות את הכתיבה והסיפור שלך.
דיונים מסוג כזה נועדו לביקורת לנסות לשפר שלא נדבר על "פרסום"- כמה שיותר מדברים על הסיפור ככה מכירים אותו יותר אנשים.
אני רציתי לראות איך את מוכיחה להם שהסיפור שלך שונה משל אחרים. כמו שכתבתי קודם אנשים רבים יביטו בקנקן ולא במה שיש בו, ככל שהיית מעמיקה עם סיפורך הרושם הראשוני שקיבלו היה משתנה. אומר לך את זה מנסיון.

30/01/2016 18:12

אני מסכימה עם דבריו של as. לפי דעתי את פשוט לא ידעת לקבל ביקורת. בהחלט לא האשמתי אותך בהעתקה ניסיתי להגיד לך שכאן ושם הסיפור זקוק לשינוי. במקום להמשיך את הסיפור ולהדגיש באמת את הרעיון המשולב החלטת להתייאש . חבל שכך.

30/01/2016 18:22

חבל שמחקת אותו.
אם הייתי רואה את התגובות הייתי אומרת דבר בעניין.
אל תוותרי על החלום שלך בגלל ילדים בני 3 כאן.

30/01/2016 18:23

לא אוף דווקא עכשיו עברתי וראיתי אם העלת פרק או לא.

30/01/2016 21:10

לדעתי היית שמה מה שנקרא פס על כולם וממשיכה לכתוב את הסיפפור שלך

30/01/2016 21:11

את לא צריכה להוריד את הסיפור רק כי כתבו לך שאת מעתיקה, להפך, לדעתי היית צריכה להמשיך את הסיפור ולראות כמה שנוא שלך ומקורי

30/01/2016 22:14

שהוא***

30/01/2016 22:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך