ילדהמוזרהמאוד0-0
אה, ואל תצפו לקרוא את הפרק האחרון בקרוב. יש לנו הרבה זמן עד אז.

למה אני לא מעלה הרבה פרקים של לא שייכים לדם.

אה, ואל תצפו לקרוא את הפרק האחרון בקרוב. יש לנו הרבה זמן עד אז.

זה סוג של וידוי, אז אתם לא רוצים לשמוע מה מונע ממני להעלות פרק כל שבוע אתם לא חייבים להמשיך לקרוא.
אני יודעת שזה כנראה מפריע לכם שאני מעלה פרק כל חודשיים. אבל יש לי סיבות, שלוש סיבות.
הבעיה הכי גדולה שלי היא שאני ציירת. כן, הסיבה הכי גדולה שלי ללמה אני בקושי מעלה פרקים היא כי אני מציירת. בלי להשוויץ, אני ציירת די טובה ואני מפרסמת ציורים שלי באינטרנט. ועם הציורים באים בקשות.
הבעיה עם הבקשות היא שמי שמבקשים ממני לצייר הם חברים טובים שלי מהרשת, ואני לא רוצה לאכזב אותם ולא לצייר את הדמות שלהם. אז אני מציירת אותם. והציורים לוקחים זמן, כמו נגיד, אם אני ממש משתדלת אני מספיקה בדרך כלל שלושה ציורים ביום כולל פרסום.
שמעתם על משהו שנקרא יוטיוב?
אני מכורה לזה! וקצת קשה לי להפסיק לצפות בהם…
אז כן… אני מעדיפה לצפות בסרטונים על פני ציורים וכתיבה, נראה לי שיש לי בעיה.
אני. לא. מתכננת. כמעט. כלום. מראש.
זה בעצם אומר הכול. יש לי בערך עשר טיוטות לפרק לפני שאני מרוצה מתוצאה ומוכנה לפרסם אותה, וגם אז אני משנה באמצע הכתיבה ניסוחים. כל זה לוקח המון זמן.
אז אלו הסיבות שאני בקושי מעלה פרקים. מקווה שתבינו ותפסיקו ללחוץ עליי להעלות פרקים אחד אחרי השני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך