puma161
אני באמת אשמח לעזרה. גם אם לא תענו עכשיו זה בסדר, אני לא עומדת למחוק את זה כדי שאם יהיו רעיונות טובים אני אדע לאן לפנות בפעם הבאה שזה קורה :)

לעזאזל איתי וסליחה על השפה

puma161 23/08/2016 825 צפיות 5 תגובות
אני באמת אשמח לעזרה. גם אם לא תענו עכשיו זה בסדר, אני לא עומדת למחוק את זה כדי שאם יהיו רעיונות טובים אני אדע לאן לפנות בפעם הבאה שזה קורה :)

אני פשוט לא יודעת למה אני עושה את זה לעצמי -_-
בדיוק סיימתי לכתוב פרק בסיפור שלי והוא נגמר ב… במשהו שלא אומר כדי לא לעשות ספויילרים, אבל זה היה נורא!
עכשיו שלוש לפנות בוקר ואני לא מצליחה להבין למה רגעי ההשראה שלי מגיעים דווקא בשעות כאלה כשאני כותבת קטעים מזוויעים שעלולים לסייט לי את הלילה.
למישהו יש רעיון איך למצוא דרכי השראה אחרות? חוץ מהשעות הטובות שלי – לילה – ושירים מעוררי השראה – רוק בעיקר, וזה לא עוזר לסיוטים – שגם אותם אני שומעת בלילה.
או אולי לעזור לי לחשוב על רעיונות איך זה לא יסייט אותי? מה לעשות אחרי שאני מסיימת עם פרקים כאלו באמצע הלילה ולפנות הבוקר שלמחרת ומפחדת פחד מוות מהסיוטים שיגיעו בעקבותיהם?
אני יודעת שזה דבר טיפשי למדי לבקש, אבל אני יודעת מה זה סיוט בשבילי, וזה לא רק נפילה מצוק או טביעה בים.


תגובות (5)

ואו חתיכת בעיה :/
רק בשביל שאני אבין, הפחד שלך הוא בעצם מהדברים שאת כותבת באמצע הלילה כשיש לך השראה? כאילו על רציחות וכאלה?
קראתי בהרבה מקומות שהדרך להתמודד עם פחדים כאלה היא פשוט לראות אותם מול העיניים – ואז ככה פחות ופחות נפחד מהם.
שהפחדים האלה יהיו חלק מהשגרה שלך. ובגלל שזה כתוב אז נראה לי שהטיפ הזה קצת לא יעזור.
תוכלי למצוא השראה בזמנים אחרים, למשל, הסיפור שלך הוא על סוף הציווליזציה (כתבתי את זה נכון?) והעולם בגלל מלחמה גרעינית בערך?
אז תראי סרטים כאלו בשעות היום ואחרי הסרט תמיד יש רעיונות, מניסיון.
אולי גם סדרות טלוויזיה כאלו יעזרו.
ובנוגע לסיוטים – תנסי לחפש באינטרנט יותר מידע על זה, איך אפשר לפתור את זה וכאלו דברים.
וזהו, מקווה שעזרתי ^_^

23/08/2016 12:30

תודה רבה. הבעיה היא שאני לא רואה סדרות כאלה, הן משעממות אותי, וסרטים אני כבר לא מוצאת… אבל הרעיון של להתמודד חתם מול העיניים דווקא טוב, כי אני רואה את מה שאני כותבת כמו סרט וזה מלחיץ ממש. אני אבדוק על זה עוד דברים :) תודה (כבר כתבתי את זה? אני דרך האפליקציה ואני לא זוכרת) רבה!

23/08/2016 16:10

כאחת שסובלת בעצמה מסיוטים רציניים !
קבלי כמה טיפים:
קודם כל -תמיד תשתי כוס חלב לפני השינה !זה בדוק מדעית וגם פרקטית (עליי).
בחלב יש חומרים שעוזרים להירגע.
בנוסף ,החלומות שלנו בנויים ממה שאנחנו חושבים אליו במשך היום ומה שאנחנו קולטים במשך היום -המוח מאבד מידע בלילה ואנחנו רואים את ה בהבזקים כלומר בחלומות .
לכן תכריחי את אצמך לפני השינה לחשוב חיובי אפילו בכוח -אני למשל ,תוך כדי ששוכבת לישון מכריחה א עצמי פשוט להגיד בראש מילים חיוביות . אפילו הכי בנאליות :פרפרים,שוקולד ,צחוק של ילדים …
דברים כאלה עד שאני נרדמת .
כאשר תתרגלי את זה מספר פעמיים את תראי שאת ממש מתחילה לראות את מה שא אומרת בראש.
נוסף על כך ,המדע טוען שסיוטים בריאים לנו .
קיימת תיאוריה שאנחנו חולמים על מה שמפחדים וצריחים להתגברעל זה בחלום ואז במציאות אנחנו נהיים חזקים יותר ועמידים יותר לפחד .
לכן גם אם יש לך סיוט – עמדי מולו ואל תכנעי לו -תלחמי איתו עד כמה שאת יכולה.
ואז כשסוף סוף תנצחי אותו -את תפסיקי לפחד מזה בחיים האמיתיים.
אם בכל זאת את מרגישה שהסיטו גדול עלייך ואת לא מסוגלת להתמודד ,תמיד תזכרי !
אם זה מוזר מידיי סימן שזה חלום ! ותגידי לעצמך תוך כדי החלום -אני חולמת צריך להתעורר . וזה יקרה .
אחרי שתתרגלי את זה מספר פעמיים את תלמדי לשלוט על החלומות שלך.
וזה אני אומרת מניסיון !
בהצלחה !

26/08/2016 19:07

    את לא מבינה כמה עזרת לי!
    כמה דברים ממה שציינת אני כבר עושה (לחשוב על דברים חיוביים, למשל) וזה באמת עוזר.
    הבעיה היא, שהסיוטים שלי מציאותיים מאוד. חוץ מכמה בודדים שפשוט החליטו שהם רוצים לרדוף אותי, אבל אליהם כבר התרגלתי.
    תודה רבה :)

    26/08/2016 20:21

שמחה שיכולתי לעזור – תמשיכי לתרגל את השליטה ותראי שעם הזמן תהיה לך שליטה מלאה לחלוטין .
גם לי שי בעיה דומה -אני מכורה לאימה בשעות הקטנות של הלילה .
ואז באים הסיוטים -אבל הטכניקות האלה עוזרות מאוד !
בהצלחה !

28/08/2016 18:58
1 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך