איזו דמות שבא לכם, לא משנה איזו.

לקוראים של "חצר" ולקוראים של "השקספירים" ושאר הסדרות שלי

13/08/2014 567 צפיות אין תגובות
איזו דמות שבא לכם, לא משנה איזו.

שלום, כפי שאתם יודעים, אני כבר בפרק החמישי של "חצר", אני משקיע המון בסדרה הזאת ואין הרבה קוראים, אבל זה בסדר, לא על זה רציתי לכתוב את ההודעה, רציתי להגיד שאני הולך לכתוב סדרה על אחת הדמויות כמו שתכננתי ב- summer fun . אז אני רוצה שתחליטו על איזה דמות אתם רוצים שאני אכתוב את הסדרה, כמובן שזה יהיה פנטזיה ואני לא אכתוב את זה ישר, אבל אני רוצה להשקיע בזה וחשוב לי שהקוראים יבחרו, uta, אתה בין הקוראים היחידים והבודדים שיש לי ואולי הקורא היחיד, אז אני אשמח אם תבחר דמות שאהבת במיוחד. לא משנה איזו דמות והיא לא חייבת להיות הדמות הראשית, כי עליה כבר יש את הסיפור "חצר" וגם הקוראים שהגיבו לי בפרקים הקודמים מוזמנים לכתוב איזו דמות הם אוהבים. דרך אגב, אם שמתם לב, אני עושה פרקים יותר ארוכים, אני לקחתי את העצות של הקוראים של הסדרות הקודמות שלי. אה, דרך אגב במקביל אני עובד על העונה השנייה של השקספירים, היו לי הרבה תגובות בעונה הראשונה, אז אני אעשה עונה שנייה שתסביר למה ילדי הפרוייקט מתו, זה קצת הציק לכם, אני יודע, אבל העונה השנייה לא תבוא כל כך מהר. כמובן אני צריך קצת זמן, להשקיע בפרק בכורה ארוך ושוב פעם, לקוראים של "חצר", אם אתם יכולים תעשו את מה שביקשתי כי זה חשוב לי מאוד, אני מקווה שאתם מבינים אותי, בסדרה "חצר" לא מפרטים כל כך על דמויות משניות בעלילה וזה מה שיפה בה, שאפשר לעשות בה סדרות ספין- אוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך