A. K. Koren
חשוב לקרוא עד הסוף

לקוראי קומה אחת ודי- הסבר חשוב על הסיפור

A. K. Koren 16/09/2015 614 צפיות תגובה אחת
חשוב לקרוא עד הסוף

יש מצב שהסדר שבו אני אעלה את קומה אחת ודי יהיה חסר הגיון ושפסקאות יחזרו על עצמם כי אני כתבתי את הסיפורים שלי במשך השנה האחרונה על דף משבצות ככה שהכתב היה מאוד לא מסודר ופה אני חייבת לערוך את זה. אז אם הפרקים חוזרים על עצמם או שהפרק מתחיל ונגמר באופן לא הגיוני או שלפעמים יש פרק של שתי שורות או פרק ארוך כמו מגילה אז אני מבקשת סליחה מראש.
ובנוסף הצורה והניסוח שבו אני אכתוב יכולים להשתנות. יכול להיות משפט בשפה גבוהה מאוד וההמשך של אותו משפט יהיה פתאום בסלנג. יכול להיות גם משפט לא הגיוני כמו " שתוק ת'פה" והרבה ראשי תיבות כמו בי"ח מז'תומרת וכו'…. -ערבה בבקשה אל תשתגעי מזה.
אה ודבר אחרון שיהיה ברור- בסיפור שלי אני לא נוקטת עמדות. מבחינתי דתיים, חרדיים, חילונים, גויים, ויהודים, עולים, וצברים, צבע עור, מבטא, שפה, דעה פוליטית, ימני או שמאלני- הכל אותו הדבר. הסיפור שלי לא מכוון לפגוע באף אחד ואם בטעות משהו שכתבתי היה גיזעני עם דיעה פוליטית או פוגע אני אשמח מאוד אם תעירו לי. אני לא חושבת שצריך לשלב דיעות כאלה בסיפור. בכלל אני גם נגד גיזענות. (למרות שברור שהדת הדיעה המוצא והעדה שלי הכי טובים) אבל תתעלמו מהסוגריים כי בסיפור אני לא מזכירה את הדעות שלי.
חוץ מזה יש מצב שהדמויות שלי יהיו דומות לאנשים במציאות אז תדעו מראש- אין לי שום כוונה לפגוע ורק שלוש דמויות באמת דומות חיצונית לאנשים במציאות.
הו ודבר אחרון באמת- בהתחלה עומדים להיות המון בלונדינים בגלל שלא הצלחתי לדמיין את הדמויות אחרת.


תגובות (1)

מזכירים אותי‎:)‎
אבל אני באמת עדה לאי נקיטת העמדות!

16/09/2015 11:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך