nz

מדריך הוספת שירים מיוטיוב לסיפורים/שירים באתר

nz 27/04/2020 438 צפיות אין תגובות

#מדריך הוספת שירים מיוטיוב לסיפורים/שירים באתר "קוראים, כותבים סיפורים"

שלום לכולם,
הפוסט הבא ישמש כמדריך למשתמשים חדשים וגם לוותיקים באתר שלא יודעים (או לא מצליחים) להוסיף לסיפור/שיר שלהם סרטון מיוטיוב (זה יכול להיות סרטון של שיר או סרטון מסוג אחר..). הסיבה לכך היא שהוספה של סרטון עם שיר או כל סרטון שהוא, יכול בהחלט לשדרג משמעותית את היצירה שלכם באתר.
^המדריך הוא לשימוש במחשב אבל רלוונטי גם לשימוש בפלאפון הנייד^

אז נתחיל :)

@הוספת שיר מיוטיוב@
השלבים הם :

1. היכנסו לאתר של יוטיוב וחפשו את השיר (או הסרטון) אותו אתם רוצים לשים.

2. לחצו על הסרטון ולאחר מכן, העתיקו את הקישור הנמצא בחלקו העליון של הדף או לחילופין, לחצו על הכפתור הנמצא מתחת לסרטון היכן שכתוב "שיתוף" ואז יופיע הקישור לסרטון ולידו לחצו היכן שכתוב "העתקה" (לא משנה מאיפה תחליטו להעתיק את הקישור, כך או כך הסרטון שרציתם יופיע לכם).

3. הדביקו את הקישור בדף הסיפור שלכם באתר במקום שאתם רוצים שהוא יופיע לכם.

4. לחצו על "עדכן את הטיוטה" בדף העריכה באתר ולאחר מכן לחצו על "צפה בטיוטה" (מומלץ קודם לצפות בטיוטה לפני שאתם מפרסמים את הסיפור שלכם בכדי לוודא שהסרטון הועתק בהלכה והוא מופיע בסיפור שלכם).

שימו לב ♥ :
*לפני שאתם עושים "הדבק" לקישור בדף הסיפור או השיר שלכם באתר, ^תחליטו היכן אתם רוצים שהסרטון יהיה ממוקם בדף^. במידה ואתם עורכים סיפור ואתם רוצים שהסרטון יופיע בין קטעים מסוימים בטקסט, דאגו לעשות מרווח (לרדת שורה) אחרי קטע הטקסט שאתם רוצים ואז הדביקו את הקישור.
כנ"ל גם אם אתם עורכים שיר, הסרטון יופיע בדיוק היכן שמיקמתם אותו.

** כאשר אתם עושים "הדבק" לקישור של הסרטון, הוא ^עדיין לא יופיע בצורתו בתור סרטון^. עליכם ללחוץ על "עדכן את הטיוטה" ואז על "צפה בטיוטה" ואז הסרטון יופיע לכם.

*** מה עושים אם הסרטון לא מופיע ?
אם אתם רואים רק את הקישור ולא את הסרטון, אני ממליצה להיכנס לחשבון שלכם באתר דרך הפלאפון שלכם ודרכו להדביק את הקישור לסיפור שלכם וכמובן ללחוץ על "עדכן את הטיוטה" ואז על "צפה בטיוטה" (אני ניסיתי את זה וזה אמור לעבוד וגם העתקה במחשב אמורה להסתדר).

^דוגמא להמחשה:^
קישור של סרטון ביוטיוב:
_https://www.youtube.com/watch?v=IhP3J0j9JmY_

הסרטון:

מקווה שאהבתם את הפוסט ושהמדריך אכן עזר לכם, כמובן מוזמנים להגיב ולהעלות שאלות :))


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך