מחסום כתיבה רציני….. חייבת עזרה!

28/10/2014 734 צפיות 4 תגובות

טוב תקשיבו כבר בערך שבועיים יש לי מחסום כתיבה ממש אבל ממש רציני.
בדרך כלל אני מקבלת השראה בלילה אבל בשבועיים האלה פשוט לא היה לי שום רעיון!
ישבתי שעות מול מחברת ספירלה ריקה ועיפרון בצד. לפעמים יש לי רעיונות סבירים אבל הכתיבה פשוט יוצאת גרועה. גם יצאתי לפעמים לטייל בערב כדי לקבל השראה אבל…. נשברה לי הרגל ואני על כיסא גלגלים.
מה לעשות??????
חייבת עזרה דחוף.


תגובות (4)

תקראי ספרים או תראי סרטים/סדרות, ראיתי שאת אוהבת את המתים המהלכים אולי תקראי את הקומיקס שלהם? יש אותו ביוטוב.
אני הייתי ממליץ על ספרים של מרקוס זוסאק כמו גנבת הספרים, ספרים של אתגר קרת, וספרים של הרוקי מורקמי יש לו אווירה מוזרה בסיפורים זה נותן די השראה. וסרטים לא יודע תאמת.. השראה מסוג שונה.
שמעתי שגם כתיבה רציפה יכולה לעזור, לא יודע למה.
את יכולה לנסות לחכות ובסופו של דבר יצוץ לך רעיון :)

28/10/2014 02:26

    (**התכוונתי להגיד שלספרים של הרומקי מורקמי יש השראה מסוג שונה, לא לסרטים)

    28/10/2014 02:27

ניסיתי גם קודם ולא ממש הצליח… אבל תודה בכל זאת :)

28/10/2014 11:30

דבר ראשון, תרגישי טוב.
דבר שני, לי תמיד יש מחסומי כתיבה באמצע קטע שאני כותבת אז אני משרבטת סיטואציות ואז אני מקבלת את ההשראה. בעיקרון יש לי איזשהו תרגיל שעשיתי אותו כשלמדתי כתיבת תסריט אבל די שכחתי אותו, אם אני אזכר אני ארשום לך אותו.

28/10/2014 15:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך