Strange girl
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

מי ער\\\\ה?

Strange girl 18/10/2014 769 צפיות 6 תגובות
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ערים????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????…???????????


תגובות (6)

היי

18/10/2014 03:16

    היי, אשמח אם תקראי את מה שכתבתי 'לב שבור' ותגיבי מה את חושבת עליו… רק אם באלך!!!

    18/10/2014 03:19

    אני אקרא את הסיפור שלך ואת תקראי את שלי?

    18/10/2014 03:21

    כן ( :

    18/10/2014 03:22

    אוקיי לסיפור שלי קוראים המחבוא שלי
    תקראי את ההקדמה והפרק הראשון ותגידי לי מה דעתך

    18/10/2014 03:25

אניייייייייייי ערה :)

18/10/2014 04:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך