riny
בהצלחה לכל המתמודדים

מצב הנקודות- בתחרות שלי

riny 05/12/2014 706 צפיות 6 תגובות
בהצלחה לכל המתמודדים

half a heart- 10 נקודות.
הרשמת אותי מאוד,למרות שהסיפור כבר כתוב (החשבתי רק את הפרק הראשון כדי שיהיה הוגן לגבי שאר המתמודדים.) שפה יפה וגבוהה ותיאורים נרחבים.

נ.ר5- 9 נקודות.
כל הכבוד! הסיפור מאוד יפה והרעיון מקורי לדעתי כי לא קראתי את מפוצלים בדיוק, על הפרק הראשון, תשע הנקודות מגיעות לך וביושר, בדיוק כמו שציפיתי.

VNKL- 8 נקודות.
הרעיון היה מקורי, אחד המקורים ביותר שראיתי, והכתיבה נפלאה, אבל הערה אחת ומובנית, אין לשים יותר מסימן קריאה אחד אחרי מילה. זה היה מעט מוגזם.
אבל בכל זאת, הרשמת אותי.

Deg- 8 נקודות.
הסיפור שלך היה מאוד מושקע לדעתי, ואני חושבת שהוא היה מאוד יפה- אני ממתינה להמשך בקוצר רוח ומקווה שגם הפרק הבא יהיה טוב כמו הקודם ואף יותר.

מאיה 33>- 9 נקודות
וואו, אבל באמת וואו, את ריגשת אותי ברמה מוגזמת מה שלא קורה לי בדרך כלל במהלך קריאה. יופי של שילוב השמות והקטעים מאוד מושקעים וגורמים לי לרצות עוד מהם. אז אני אקווה בשקט שיש לך עוד.

גיץ- לצערי לא הגשת.
אבל הפרק הבא יכול להוסיף לך מירב נקודות. תשתדלי, סליחה אם זה בגלל חוג- לא יורדות לך נקודות או משהו.

FireSpell- לא ראיתי שכתבת… אז גם את תצטרכי להשלים את השלב הבא כמו גיץ.

אז יש לי משימה מיוחדת לשלב הבא: אהבה מעניקה עשר (לא כמו אצל יוטה- 5) נקודות נוספות, לא משנה איזו.
(וגם אם אין לך אהבה half a heart בסיפור אז אני משוכנעת שלא תזדקקי לנקודות.)
-הסיפור שלה כבר כתוב- תזכורת.

בהצלחה. אני יוצאת לטיול שנתי בראשון ושני אז אודיע על הנקודות ביום רביעי.


תגובות (6)

תודה רבה :)
פרק שני יועלה היום בערב

05/12/2014 18:06

תודה רבה -:)
קראת את הפרק השני שלי?

05/12/2014 21:01

באמת תודה , לדעתי תשע זה גם מעולה :)
בקרוב אני אשים את הפרק השני , תודה .

05/12/2014 22:44
uta uta

אפשר להצטרף ??? בבקשהה

06/12/2014 17:14

מתי את מפרסמת כבר את מצב הנקודות וקוראת את הסיפור שלי!?
אני כבר "מת" לדעת כמה נקודות קיבלתי על הפרק ה-2 שלי ואם הוא ישתפר יותר מהפרק הקודם?

נ"ב- את יכולה לפרסם במצב נקודות הבא גם את המקומות- מי מקום ראשון, מי מקום שני והלאה..

10/12/2014 16:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך