Amora
*ובגלל שהיו קצת בלבולים, החלטתי לתת כמה אגדות שתוכלו לבחור מבניהם (לא חובה, אבל אפשר למי שיש בלקאאוט): - הזאב ושבעת הגדיים - עמי ותמי - כיפה אדומה - נערת האווזים - הנסיכה והצפרדע - בגדי המלך החדשים - הנסיכה על העדשה - אצבעונית - אלאדין - ג'ק ואפוני הקסם - עלי באבא וארבעים השודדים - זהבה ושלושת הדובים - לה יורינה - שלושת החזירים - פינוקיו -אגם הברבורים

מצוד האגדות- ספר שלישי- הרשמה! :)

Amora 24/03/2016 1249 צפיות 32 תגובות
*ובגלל שהיו קצת בלבולים, החלטתי לתת כמה אגדות שתוכלו לבחור מבניהם (לא חובה, אבל אפשר למי שיש בלקאאוט): - הזאב ושבעת הגדיים - עמי ותמי - כיפה אדומה - נערת האווזים - הנסיכה והצפרדע - בגדי המלך החדשים - הנסיכה על העדשה - אצבעונית - אלאדין - ג'ק ואפוני הקסם - עלי באבא וארבעים השודדים - זהבה ושלושת הדובים - לה יורינה - שלושת החזירים - פינוקיו -אגם הברבורים

אז ככה, הנה ההסבר. ל"ספר" השלישי בסדרה אשמח אם הקוראים (וגם מי שלא קורא או קרא) ייכתוב כמה דמויות בעצמו. הדמויות הראשיות הנוכחיות לא ייעלמו, אל תדאגו, אבל בספר הזה ארצה להתמקד בכמעט ה-כ-ל-!

אז הנה הסבר על ההרשמה בכלליות (כן, זה ארוך, אבל חשוב!):
הדמויות שתכתבו הם ילדים של דמויות מהאגדות (סינדרלה, כיפה אדומה, היפה והחיה… כאלה). הדמויות יכולות להיות טובות או רעות, "גיבורים" או "נבלים", מה שתבחרו.
ההרשמה, סביר להניח, תהיה "אודישנים", מה שנקרא, וזה אומר שיכול להיות שחלק מהדמויות לא ייכנסו לסיפור (מסיבות כאלה ואחרות, יכול להיות שהן לא יהיו מתאימות לז'אנר או העלילה, יכול להיות שכבר יש דמויות שהם הילדים של הדמות מהאגדות, או שפשוט אעדיף שלא לכתוב עליהם.) מה שכן, אני לא באה לפסול דמויות, לכן אני מקווה מאוד שזה לא יקרה, ואין צורך שזה יפריע למי שרוצה לכתוב ^^
בנוסף, לסיפור יהיו כרגע שני חלקים, ויכול להיות שחלק מהדמויות יופיעו רק בחלק השני ולהיפך!
ועוד משהו- הדמויות הם הילדים של דמויות מהאגדות המקוריות ולא מדיסני! ככה שדמויות שמופיעות רק בסרטים של דיסני לא יהיו תקפות! זה חשוב, כי זה יכול לפסול דמות ממה טובה..

ולפני ההרשמה, אלה *דמויות* (לא אגדות) ש*אי אפשר* לכתוב על הילדים שלהם (כי הם כבר קיימים, אלא אם כן זה ממש חשוב לכם, יכול להיות שאם יתקבלו הם יהיו האחים שלהם, אבל יכול להיות שזה יקטין מ"זמן המסך" שלהם):
היפה והחיה, סינדרלה, שלגיה, המלך ארתור, מרלין, רפונזל, עוץ לי גוץ לי, הפיה הרעה (מליפיסנט), המלכה הרעה, בת הים הקטנה, המכשף מפרס (ג'פאר), הפיה הסנדקית, כחול הזקן, החלילן מהמלין, היפיפיה הנרדמת, רובין הוד, ויכול להיות ששכחתי מישהו אז נקווה שזה לא ייתנגש.
עוד דבר אחר, גם אי אפשר לכתוב דמויות מ"אליס בארץ הפלאות", "פיטר פן", "101 כלבים דלמטים" ו"הקוסם מארץ עוץ", כי כל אלה מעולם אחר, ולכן לא יופיעו שם.

ועכשיו, אחרי כל החפירות, הנה פרטי ההרשמה ^^ (אשמח מאוד אם תירשמו, גם מי שלא קרא את הקודמים!)
שם:
גיל:
בן/בת של (ראו רשימה ברציתי להוסיף):
מראה חיצוני:
אופי:
עבר (אם זה חשוב, לא חובה):
משהו מיוחד להוסיף/הערות/הארות/בקשות/דעות וכו':

מקווה שלא שכחתי כלום 0-0
אודה לכל מי שמחליט להירשם ^^ אל תדאגו, זה יהיה כיף D:


תגובות (32)

היי:) אני אשמח לתת לך דמויות(אני אכתוב שתיים תקבלי את מי שבא לך מהם:)

שם: ביאנקה.
גיל: 15/ 16.
בת של: החלילן מהמלין.
מראה: שיער בלונדיני כהה וגלי, פנים שזופות מעט איך עדיין בגדר בהירות, גיזרת גוף דקה אך לא ברמה חולנית ועיניים ירוקות כמו עלים של עץ תפוז(סתם מנסה להישמע פיוטית ><).
אופי: חביבה על רוב חבריה, מאוד מאוד מוזיקלית, כיף להיות בחברתה בגלל שהיא מצחיקה(גם בלי שהיא מנסה) מהצורה שבה היא מתנהגת ומגיבה לדברים, תמיד תעזור לחבר בצרה, אוזן קשבת מעולה, היא לא אוהבת במיוחד לדבר על עצמה ותמיד שמחה לשמוע בשורות טובות מחבריה.
עבר: בגיל שש היא קיבלה מאביה את החליל הקסום שלו ומאז זה האוצר היקר ביותר שלה.
משהו נוסף: החליל שלה קסום והוא מתכווץ לגודל של תליון על שרשרת כשהיא לא צריכה אותו.

שם: צ'רלי.
גיל:17/ 18.
בן של: רובין הוד.
מראה: שיער כהה ופרוע באורך ממוצא, עיניים חומות כהות וחמימות, מבנה גוף שרירי ואתלטי, גבוה.
אופי: צ'רלי הוא אומנם לא הבחור החכם ביותר בחבורה אבל ברגע הנכון הוא בהחלט יודע מה להגיד, הוא אתלט מיומן ומתחמה בחץ וקשת, הוא חובב נגינה על גיטרה למרות שהוא לא ממש טוב בזה, הקשר שלו עם אביו לא טוב במיוחד אבל הוא מסתיר את זה מחבריו, יש בו קצת מרדנות.
עבר: צ'רלי תמיד היה מרדן, אבל זה התחיל כשהוא היה בן 12, אז הוא ניסה בפעם הראשונה להשתמש בחץ וקשת ונחשל, הסיפור לא נגמר בניסיון אחר, הוא ניסה וניסה וניסה אבל לא הצליח, מאז הוא התחיל לריב מעם אביו("אתה מבייש אותי…" וכאלה). בשלב מסויים הוא קלט את הקטע אבל הריבים עם אביו נמשכו אפילו על שטויות.
משהו נוסף: הייתי ממש רוצה שעם תקבלי אותו אז תהיה לו חברה, ועם את כבר בקטע של להיות חמודה אז תקבלי גם את ביאנקה ותעשי שהם יהיו חברים טובים^^

אבל זו הבחירה שלך, מקווה שעזרתי :))

24/03/2016 18:33

אה, לא בדיוק הבנת, מה שברשיה אלה דמויות ש*אי* אפשר להירשם איתם כי הם כבר נמצאים בסיפור… אשמח אבל לקבל ממך דמויות, תוכלי לכתוב על כאלה שלא נמצאים ברשימה, מכל אגדה שהיא :)

24/03/2016 19:37

    ~מרגישה סתומה~ -_-"
    את יכולה להגיד איזה אגדות למשל נשארו?

    24/03/2016 19:48

    יש הרבה! את יכולה לחפש בויקיפדיה, יש רשימה, ואת גם יכולה לכתוב על דמויות אחרות מאגדות ^^

    24/03/2016 19:49

שם: לורה.
גיל: 16.
מין: נקבה.
מראה: שיער שחור ארוך ומתולתל, חלק למעלה.
עיניים שחורת כחולות כים, רזה, בעלת גוף צנום, גבוהה.
אופי: בעלת חוש הומור והפנה חדה יוצאת דופן,
חכמה מאוד, פיקחית, צינית, קצת מתחכמת, תמיד ברגע שהכי זקוקים לה היא לא נמצאת. היא תמיד תשמח לעזור, היא קצת טום בוי,
היא מטפסת על עצים ועל הרים גבוהים (אלו התחביבים שלה).
היא בכלל לא בקטע של טיפוח, אך היא עדיין דואגת למראה שלה.
היא אחת שיש לה דעה חזקה, היא לא מותרת, נורא קשה להרשים אותה.
היא לא נותנת אמון בכל אחד.
היא נורא עקשנית, כשהיא מחליטה משהו אף אחד לא יכול הוריד אותה מזה.
רקע: היא הבת של הפיה הרעה,
מאז ומתמיד היא עסקה בכשפים.
היא אף פעם לא הצליחה להסתדר עם אמה,
אמה תמיד רצה שהיא תגדל ותיהיה רוצחת.
כבר מגיל קטן אמה לימדה אותה לבצע כשפים מסוכנים ולפגוע בעזרתם באנשים ובבעלי חיים,
היא לימדה אותה איך להשתמש בחרב קסומה שהיא יצרה בעצמה.
כשהיא הגיעה לגיל 13 היא ברחה מהבית כי היא לא יכלה לסבול זאת עוד,
מאז היא חייה בתוך מערה,
המערה מוסתרת בעזרת כישוף נורא חזק שלורה המציאה בעצמה,
כך שאי אפשר למצוא את המערה או בכלל לחוש בה.
בזמן שהיא הייתה במערה היא המציאה כשפים, צמחי מרפה וצמחי רעל משלה.

24/03/2016 19:45

    כמו שכתבתי למאק, הדמויות ברשימה הן של דמויות שאי אפשר לכתוב עליהן.. אם תוכלי אשמח שתכתבי על דמות אחרת :)

    24/03/2016 19:48

מה אני אמור לכתוב בגוגל בכדי למצוא את הרשימה? אני פשוט מרוקן מדמויות מהאגדות *~*

24/03/2016 20:07

    עזוב, נזכרתי שאת הרשימה קיבצתי בעצמי XD לכן שמתי אותה, מסוננת, ברציתי להוסיף :)

    24/03/2016 20:14

ישש אני כבר כותבת לך דמות על נערת האווזים(אני זוכרת את הסיפור הזה סימסאלה גרים^^)

24/03/2016 20:33

    סבבה ^^ למרות שאני מודה שאני בקושי זוכרת משהו מהאגדה הזאת… 0-0

    24/03/2016 20:34

אז ככה:

שם: אדלין.
גיל:16/ 17
בת של: נערת האווזים.
מראה: שיער בלונדיני זהוב במיוחד, עיניים תכולות בהירות מעוטרות בריסים כהים רק בקצת מצבע שיערה, גזרה דקיקה וחטובה, גובה ממוצא, פנים בהירות עם לחיים סמוקות.
אופי: שקטה עדינה, נראה כאילו היא מסתירה סוד, בדרך כלל נעימה לכל מי שבסביבתה אבל לכל מי שישאל עליה לא יהיה יותר מידי מה להגיד כי לרוב היא מסתובבת לבדה או בחברתם של בעליה החיים, יש לה אהבה למוזיקה וקשה לה להיות זמן רב במקומות סגורים.
עבר: בדיוק כמו אימה היא יכולה לתקשר עם סוסים ולזמן את הרוח אבל היא שומרת על זה בסוד מפני חבריה.
משהו נוסף: הייתי רוצה שלאט לאט היא תיפתח ותימצא אהבה :)

זה הקישור לערך בוויקיפדיה על נערת האווזים:)

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%AA_%D7%94%D7%90%D7%95%D7%95%D7%96%D7%99%D7%9D

24/03/2016 21:47

תשמרי לי על ג'ק והאפונים, אני אכתוב לך מחר דמות :)

24/03/2016 23:54

    סבבה ^^ שמע תיכנס לפני למייל היה לי רעיון שקשור אליו

    25/03/2016 08:46

שם: ג'קסון ג'יי
גיל: 14
בן או בת של: הנכד של ג'ק (מהאגדה ג'ק והאפונים)
מראה חיצוני: הוא יחסית גבוה לילד בן 14, הוא בדיוק בשלב של החילוף קול לכן אני אשמח עם תכניסי חלק שמשתנה לו הקול באמצע דיבור XD
יש לו שיער שטני גולש למצח עם בלורית קלה, פנים בוגרות לגילו אך עדיין יש בהם מעין זיק של ילדותיות, יש לו עין אחת כחולה בהירה כגביש בוהק ועין שנייה ירוקה בגוון אזמרגד (שכחתי איך קוראים לזה, טרוכמטר (????) ) הוא לובש בדרך כלל לבוש סרבלי והוא מצויד עם סכין קטנה שיכולה להישלף בשניות לצורך הגנה.
אופי: הוא ילדותי וחמוד, אכפתי ודאגן, מוכן להקריב את עצמו למטרה. הוא אוהב כל יצור חי מלבד ענקים. כשמזכירים לו את משפחתו הוא מסתגר בתוך עצמו ונהיה שקט וקר.
עבר: סבו, ג'ק, ניצח את הענקים בכך שכרת את הגבעולים הכבדים והגדולים שקשרו בין העולם האנושי לעולם של הענקים, הוא החביא את הגבעולים במקום מוסתר היטב והחליט שלמקרה שימצאו אותם בשנית הוא צריך להכין לוחמים.
הוא לא רצה לסמוך על אף אחד שהוא לא משושלת הדם שלו ולכן לימד את בנו כיצד להילחם בענקים ולהביס אותם. כשהוא מת בנו החליט לקבל את שמו וקרא לעצמו ג'ייקוב על שמו. הוא החליט שהוא ילמד את בנו גם כיצד להילחם בענקים ולהביס אותם ובנוסף שכל אחד מהשושלת של ג'ק יקרא על שמו.
ביום היוולדו של ג'קסון, במשתה שערכו לכבוד ג'ייקוב ואימו קאלה, בן דודו של ג'ייקוב גנב את האפונים הקסומים וברח. הוא שתל אותם בשלוש מקומות שונים והכריז על מלחמה כי הוא לא היה כלול בשושלת של ג'ק.
הענקים פרצו למשתה והרגו את הוריו של ג'קסון. אחיו, ג'וני, לקח אותו מיד על הידיים וברח איתו מארצם.
ג'וני לימד את ג'קסון כל מה שהוא הצליח ללמוד (כי ג'וני היה רק בן שתיים עשרה) וחידש את השושלת. הענקים השתלטו על הממלכה והם כבר לא יכלו לחזור לשם.
משהו להוסיף: ג'וני בעיקרון נראה כמו ג'קסון רק יותר מבוגר כזה ואחראי. את לא חייבת להכניס אותו לסיפור.
ומקווה שיכנס ^^

25/03/2016 14:57

אם אפשר אני רוצה לעשות גם דמות נבלית
אז אני עושה.
שם: ג'ניפר אדרסון
גיל: 17
בן או בת של: המכשפה מעמי ותמי
מראה חיצוני: נערה בעלת שיער שחור כהה המזכיר פחם בעיקרון. הוא ארוך ומגיע עד לאגנה, בדרך כלל קלוע לצמה ארוכה. היא מחזיקה בצמיד מיוחד וכסוף בעל עיטורים לבנים בוהקים, עיניה חומות-כהות, מזכירות שחור. המראה שלה לא ידידותי במיוחד, יש לה שקים קלים מתחת לעיניים וברוב הזמן היא גם עייפה ונמאס לה מהחיים. היא פסימית ורואה את חצי הכוס הריקה בכל דבר.
עבר: אימה, המכשפה, הכינה לג'ניפר את בית הממתקים רק בשבילה לחגיגות יום הולדתה ה-10. היא הכינה אותם מהממתקים האהובים עליה ובנתה אותם בעזרת קסם. היא ביקשה מג'ניפר שתלך לצוד לה גדי (דבר אכזרי לעשות בשביל ילדה בת 10 אך כך היא חונכה ולכן היא אף פעם לא ראתה מה לא בסדר בזה) בשביל להרגיע את התיאבון שלה לבשר אנושי. (בגלל הצריכה בקסם היא נעשית רעבה מאוד ואך ורק בשר אנושי יכול להרגיע את התיאבון שלה.) היא לקחה את החץ וקשת שלה והלכה לצוד גדי. בזמן הזה היא יצרה את בית הממתקים וחיכתה לה בבית. כשעמי ותמי הגיעו אל בית הממתקים הם נכנסו אליו מיד, המכשפה שהייתה רעבה כל כך עד ששכחה למי מיועד בית הממתקים נתנה להם לאכול ממנו בכדי לפתם אותם ואז שהיא תוכל לאכול אותם.
כשג'ניפר חזרה לאותו מקום היא ראתה את בית הממתקים ואת העשן הכבד שיוצא מהערובה, היא זרקה את הגדי אותו גררה במשך כמה שעות ורצה לכיוון הבית. כשראתה את אימה בתוך התנור היא מיד שלפה אותה משם. אימה הייתה מלאה בכויות קשות ובנשימותיה האחרונות היא קשרה לה את הצמיד הכסוף ואמרה.
"חטטנים יהרגו." ומאז היא לא בדיוק יודעת מה קרה לאימה אך היא שונאת חטטנים עד כדי כך שהיא מסוגלת להרוג אותם. יש לה כוחות קסם כמו של אימה אך היא ביטלה בעזרת כישוף את הרעב המגעיל שהיה לה בשביל שביתה לא תסבול, הצמיד מונע את המחיר של הקסם.
משהו להוסיף: אשמח אם מתישהו היא תשמע את הסיפור מהילדים של עמי ותמי (אם הם יהיו בתוך הסיפור) ותבין שהם הרגו את אימה.
וזהו מקווה שגם היא תיכנס.

25/03/2016 15:12

    חחח וואו ממש השקעת! אם אחד מהם ייכנס אז יכול להיות שאשנה אותם טיפה.

    25/03/2016 15:19

היי כולם!
התגעגעתם?
כמה זמן לא הייתי מחובר לאתר…
ויש המון פרקים שאני צריך להשלים.
אבל לפני זה – בדיוק שהתחברתי ראיתי הרשמה.
אז אני חייב להירשם.
אמורה… תשמרי לי את… הבת של זהבה(באתי לכתוב ושלושת הדובים).
ואם אפשר גם את הבת של הנסיכה ה12(מ12 הנסיכות המרקדות, אם את מכירה).
אני יודע שהכניסה שלהן לא מובטחת אבל אני פשוט לא רוצה לכתוב דמות שכבר כתבו לך…

25/03/2016 15:53

    הו סוף סוף! ואתה חייב להגיד למה לא היית מחובר… כי הדמויות שלך סובלות (לא כל כך אבל מספיק).
    אני אשמור ^^ ועל הרקדניות שמעתי אבל אני לא מכירה..

    25/03/2016 15:58

פשוט הייתה לי תקופה מסובכת לחלוטין ולא יצא לי להתחבר…

25/03/2016 16:04

    אהה אוקיי. טוב אז יש לך עבודה ארוכה להשלים את כל הפרקים חח

    25/03/2016 16:07

שם:לאקס
גיל: 17
בת של: זהבה
מראה חיצוני: גבוהה. שיער בלונדיני ארוך עם גוונים שונים של חום(כהים ובהירים). עיני דבש עם נקודות ירקרקות. עור בהיר. חיוך צחור. אף קטן.ריסים ארוכים.
אופי: כל מי שרואה אותה בטוח שהיא תמימה, בלתי מזיקה ומתוקה.
כמוב שזה לא נכון, אבל היא מנצלת את זה.
היא מניפולטיבית, אגואיסטית ומתנשאת. היא אשפית הגניבות, הפריצות ובעיקר מומחית העמדות פנים. תזלזלו בה, והיא תדאג שתצטערו על זה. אבל היא לא חמומת מוח. היא זוכרת הכל ורושמת לעצמה במה היא צריכה להתנקם. ואז בזמן המתאים ועם התוכנית המושלמת היא עושה את זה.
היא שקרנית ושחקנית מעולה. לא אכפת לה להשפיל ולבזות את מי שבא לה. והיא נהנית למשוך בחוטים ולפגוע בנקודות רגישות.
עבר: אמא שלה הייתה בדיחת העיירה. אף אחד לא הסכים להכניס אותה לבית שלהם או לתת לה משהו. ולאקס גדלה למציאות שהעולם דוחה אותה.
בגיל 16 היא ואמא עברו למקום בו גרות רוב הדמויות בסיפור ושם הם התחילו מחדש. לאקס עדיין הייתה פגועה מההתנהגות הקודמת שחוותה ולכן החליטה שאם העולם רוצה לראות אותה כנגבת מתוחכמת, זה מה שהיא תהיה.
משהו להוסיף: מקווה שהדמות בסדר. קצת מאתגרת אבל מה רע באתגר פה ושם?

25/03/2016 16:42

    תודה רבה, יש מצב שאצליח להכניס אותה לסיפור ^^

    25/03/2016 16:55

עשיתי גם לילדים של אלאדין דמוית אז השמח שתשתמשי בהם למרות הכול

שם: רייצ'ל אדומה
בת של : כיפה אדומה
גיל: 16\17
מראה: שער שחור כלילה ועניים כחולת עורה מלאה בחבורת מפצעים שהיא קיבלה ביער
אופי: נוראה עצמית וחזקה, היא ילדת טבע בשונה לאימה וממש לא תמימה, היא זאת בחבורה שתעגן על כולם היא נוראה חברותית ולמרות זאת לא יודעת מתי היא העליבה מישהו, יש לה חוכמת חיים וחוכמת רחוב היא עקשנית ולא יודעת לוותר על מלחמות .
עבר: היא גדלה בעיר בבקתה ככה שהיא לא הלכה לבית ספר ולא יודעת לכתוב או לקראו ומתביישת בכך אמא שלה לימדה אותה לשרוד בטבע כדי שלא יקראה לה מה שקרא לה ממש לפני שהשתגע בגלל מה שקראה לה אם הזאב ומאז היא חייה בעיר לבד ומאשימה את הזאב בהכול. יש לה כוחות שכנרא קיבלה מאיבה שלדברי אימה היה מכשף גדול היא לא משתמשת בהם הרבה רק מתי שהיא חייבת
כוחות: לנבואות דברים, לזמן אש, רפואה, להפנט אנשים ולדבר עם המתים

שם: לוקאס הרע
בן של: הזאב הרע
גיל: 17\18
מראה
מתי שהוא בן אדם: שער חום כהה, עין אחת אדומה כדם ושניה שחורה כלילה שזוף
מתי שהוא זאב: זאב נורא גדול עם פרווה חומה כהה, עין אחת אדומה כדם ושניה שחורה כלילה, שינים חדות.
אופי: קשוח ועקשן שומר על משפחתו מכול צרעה שהיא, הוא רודף אחרי צרות וצרות רודפות אחריו נוהג לרמות אנשים מסתדר טוב אם הטבע אפשר לומר שהוא זאב בודד משפחתו זה העקב אכילס שלו.
עבר: בניגוד לאביו שהיה זאב אנושי ללוקאס יש את היכולת לשנות את הצורה שלו לבנאדם או לזאב רגיל רק גדול מאוד יש לו 12 אחים ואחיות והוא הגדול מכולם אז הוא נורא שומר עליהם הוא לא הכיר את אביו ואימו עזבה שהיה בן 15.

שם: הנסיך פיטר
בן של: אלאדין ויסמין
גיל: 18\19
מראה: שער שחור קצוץ עניים חומות ועור שזוף
אופי: מרדן, טוב לב, תולט ספרים, אלוף בחרבות, אסטרתגיה תמיד חושב על אחרים ואז עליו תמים
יש לו אחות תאומה

שם: שנסיכה לילה
בת של: אלאדין ויסמין
מראה: מזכירה נורא את אימה רק שער חום ארוך
אופי: נורא טובה בנגינה חליל, נורא טובה באסטרתגיה יותר מאחיה, נוהגת לצאת מגבולות הארמון בתחפושת ככה שיש לה חוכמת רחוב נורא גדולה יודעת להלחם בחרבות עושה ורק אז חושבת ככה שהיא סתבכה במלא נוהגת לתרממן אנשים

שם: אילה
בת של: ג'יני
מראה: גירסאה נשית של אביה
אין לי עוד רעיונות מוזמנת להמשיך

25/03/2016 17:09

אני לא יודעת איך לבטא את זה במדיוק אבל… תשמרי לי בן/בת של אחד האחים של אשתו של כחול הזקן. אחד מאלה שהרגו אותו. אני יודעת שזה מסובך, אבל אם זה אפשרי, אשמח אם תוכלי לוודא שלא יכתבו על מישהו מהם (לא שיש הרבה סיכויים שמישהו בכלל חשב על זה) אני רוצה להמשיך את השושלת U^U

25/03/2016 17:46

    חחח זבבה. זה דווקא אחלה רעיון לעשות על אחד מהם.

    25/03/2016 17:53

    יופי :)
    אני אכתוב את הדמות היום מאוד מאוחר בלילה/מוקדם יותר אם תהיה לי השראה/מחר ^^

    25/03/2016 18:03

    חחח סבבה

    25/03/2016 18:07

שם- רובין
גיל- 15
מראה- שיער שחור עבה ומבולגן שבד"כ אסוף תחת מטפחת. עיניים ירוקות בהירות, עור כהה ושזוף. היא דקיקה וזריזה ויש לה עיניים שובבות. הפנים שלה מוסתרות תחת מטפחת תמיד, ורק עיניה הירוקות נראות. הפנים שלה נאות מאוד, אך היא מעט דקה מדי. היא לובשת לרוב שרוואלים רחבים וחולצות קצרות המתאימים לחיים במדבר. היא לרוב יחפה.
אופי- רובין מאוד זריזה, ערמומית, חכמה, תחמנית, סקרנית, חשדנית ולא בוטחת באף אחד חוץ מעצמה (ומהכנופיה) אך גם בסופו של דבר נדיבה וחושבת על אחרים. בתור ילדה קטנה שגדלה עם חבורה של פושעים, רובין סיגלה לעצמה תכונות של פושעת תחמנית שמשתמשת במראה שלה כדי להשיג מה שהיא רוצה. היא מאוד בוגרת לגילה, ויודעת להפעיל ולתחמן אנשים.
בת של- אחד השודדים מארבעים השודדים (מהסיפור של עליבאבא וארבעים השודדים.)
עבר- רובין נולדה כתוצאה מקורבן של השודדים, שמתה בלידת התינוקת. השודדים החליטו לגדל את רובין כאחת משלהם, וחינכו אותה לנצל את הכישורים שלה ולתמרן אנשים כי להשיג מה שהיא רוצה. היא מאוד חזקה נפשית, ויחסית לילדה בת 15 היא עברה הרבה. היא אוהבת את החיים שלה עם השודדים ורואה בהם משפחה. הם לימדו אותה שאסור לסמוך על אף אחד חוץ מעל עצמה ושהיא תמיד צריכה לעמוד על המשמר.

ממש סליחה עם חרגתי מהתסריט של הסיפור, ממש התלהבתי ממנה :) ממש מקווה שתקחי אותה, היא נראית לי מגניבה ואפשר לעשות איתה מלא דברים :)

25/03/2016 21:05

היי, אני חדש בסיפור הזה, אבל יש לי דמות:
שם – לאמירה
בת של – תמי מעמי ותמי
גיל – 18-17
מראה – שיערה אדום כמו אש והיא נמוכה יחסית לגילה. רוב הזמן היא עטופה בגלימות אפורות שמסתירות כלי נשק קטלניים.
אופי – כמה שזה מפתיע, היא רשעה. היא אוהבת לקטול דברים ואם אין יצור חי בסביבה שהיא יכולה להשמיד היא מתחילה להרוס דברים. היא זועפת וכועסת תמיד ולא משתפת פעולה עם אף אחד, מסיבות שבטח ברורות.
רקע – נולדה לתמי בבקתת עץ קטנה ביער, אך בגיל צעיר ברחה מהבית והחלה לעבוד כציידת מכשפות רשמית. בזכות שמה של אמה אחרי שאמה קטלה את המכשפה, היא הצליחה בעבודתה, אך עם הזמן עבודת נמאסה עליה. הדחף שלה להרוג גרם לכך שהיא לא יכלה לעבוד עם אף אחד אחר וביום אחד היא החלה להפסיק להרוג מכשפות ויצורים מרושעים והפכה לאחת מאימות היער. היא עובדת לבדה אך קטלנית יותר מכל חבורה אקראית של השומרים.

מקווה שזה בסדר (=

26/03/2016 20:38

אני במצב רוח קריפי היום, וכתבתי שאני רוצה לכתוב דמות של סוג-של גיבור, מה אני אמורה לעשות? -_-
טוב… רעיון כללי לבינתיים (שם, גיל ומראה) אני אמשיך מחר.
שם: טרנסט מקוי
גיל: 16 אני רוצה שיהיה בין היותר צעירים אם ובמידה וייכנס…
אגדה: כחול הזקן (תבעתי בעלות על כל הדמויות ^^) בן של אחד מהאחים של אשתו שהרגו את כחול הזקן.
מראה: בעל שיער חום מבריק וארוך שאסוף בדרך כלל לזנב סוס קצר על עורפו ועיניים ירוקות בורקות ושמחות. הוא בגובה ממוצע לגילו ואולי קצת רזה מדי. עורו בהיר אבל לא חיוור ותווי פניו רכים ונעימים למראה. הוא נוהג ללבוד בגדים פשוטים ונוחים וזוג הנעליים היחיד שלו הוא סנדלי רצועות חומים. הסנדלים האלה מאוד חשובים לו מסיבה מסוימת והוא הולך איתם לכל מקום.
זהו לכרגע, אני אמשיך מחר :)

26/03/2016 21:39

נערת האווזים זו הנסיכה שיצאה למסע יחד עם המשרתת שלה כדי שתינשא לנסיך ובאמצע הדרך היא הפילה את הממחטה עם שלושת טיפות הדם של המלכה והמשרתת שלה מצאה אותם ואז כשהן הגיעו לארצו של הנסיך המשרתת טענה שהיא הנסיכה ואז הנסיכה האמיתית הפכה לרועת האווזים? כי אם זה הסיפור אז אני הייתי רוצה לכתוב לזה דמות

27/03/2016 16:02

יכול להיות, זה נשמע לי מוכר. את יכולה לנסות, אולי אקבל אותה :) אבל אם את רוצה את יכולה לנסות גם לכתוב על אגדה אחרת שהסיכוי שתופיע יהיה יותר גדול.

28/03/2016 15:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך