משהו שהרגשתי צורך לכתוב ..

זיו דנינו ♥ 21/07/2014 1246 צפיות 40 תגובות

אני יושבת מול מסך המחשב וחושבת איך להתחיל עם הפוסט הזה , אני חושבת שהדרך הכי טובה להתחיל אותו הוא פשוט לזרום עם הכתיבה ..

אז אני זיו , דנינו זה שם המשפחה של חבר שלי אז כן אני בזהות חצי בדויה פה חח
חבר שלי הוא חייל וכן הוא עכשיו ברצועת עזה נלחם למען המדינה שלנו .
אני ימנית קיצונית בדעה שלי , יש כאלה שיגידו שאני גזענית אז לא אני לא גזענית ואפילו דיי רחוק מזה .
אני חושבת שאם הייתי גזענית אז לא הייתי חשה רגשות שנאה רק כלפי הערבים (ואני מדברת על הערבים שכרגע הם מרצועת עזה ומדינות האויב לא על הערבים בארץ אז לא לקפוץ) הייתי חשה אותם גם כלפי רוסים , אתיופים וכ'ו ..
אני יושבת במחשב קוראת כתבות על הפגנות ופשוט אני מרגישה צביטות בלב .
אנשים מהעם שלנו , מהעם היהודי שחווה סבל בעבר גזענות , שואה , שנאה ודברים כאלה יכולים ממש לצאת להפגין ברחובות להגיד שיש לנו ממשלה של "רוצחים" שהחיילים שלנו שמסכנים את החיים שלהם בשביל שאנחנו נוכל לישון במדינה טובה יותר , שהם והילדים שלהם יוכלו לישון בתחושת ביטחון ולהגיד עליהם "רוצחים במדים" .
את האמת ? באותו רגע הרגשתי כלפיהם שנאה גדולה וגם אכזבה .
עזבו עכשיו בצד את הדעות שלי , איך אפשר להגיד על בן אדם שמסכן את החיים שלו ותורם למדינה שלו "רוצח במדים" ?
זה דבר שעושה לי דמעות זה כבר לא דעות לפי דעתי זה ממש שנאה כלפי הצבא שלנו .
להגיד שאנחנו רוצחים נשים וילדים ? אזרחים חפים מפשע ? איפה ההגיון פה ?
רוצחים נשים וילדים ממש לא , זה הם שלוקחים ילדים ונשים ליד המשגרים שלהם בתור מגן אנושי .
ולגבי האמירות של רוצחים אזרחים חפים מפשע ? לפני שבכלל ישראל התחילה לתקוף שם שלחנו להם הודעות ומסרים להתפנות בשביל שלא יפגעו משפחות .
וחוץ מזה שהם אלה שחיפשו את זה , הם אלה שחטפו 3 נערים שבכלל רק רצו לחזור הביתה למשפחות שלהם .
וזה רק חלק מפיגועים שלמים שהם עשו .
לפני תחילת המבצע נתנו להם הזמנות להפסיק עם ירי הרקטות , הייתה להם זכות בחירה הם בחרו במלחמה .
כמו כל בן אדם שעושה משהו הוא יודעת שהוא יצטרך לשאת בתוצאות , אז ככה גם הם צריכים לשאת הם .

יש לי מלא מה להגיד בנושא הזה באמת אבל אני מעדיפה להשאיר חלק מהדברים בלב בשביל לא לפגוע באף אחד , יכול להיות שעכשיו תהיה שנאה כלפי מבנות באתר אבל מצטערת זאת הדעה שלי ואני שלמה איתה ומי שרוצה מוזמנת לפנות אליי בפרטי אני מוכנה לשבת ולדבר איתה על זה בכיף .

אני מרגישה קצת הקלה שפרקתי את מה שאני רוצה להגיד זה באמת משחרר , אז שוב אם מישהי נפגעה אני מתנצלת ♥

ועוד משהו לגבי הסיפור שלי , אני מתנדבת במד'א ויש לנו הרבה תעסוקה בזמן האחרון אז יצא לי לכתוב את הפרקים בשעה קצת מוזרה מקווה שתבינו אוהבת אותכם מלא !


תגובות (40)

ואני כותבת את זה מהאייפון בגלל זה יש קצת שגיאות ..

21/07/2014 01:18

אני חייבת להסכים. אי אפשר לומר שהממשלה שעושה כמיטב טובתה לעזור לנו והחיילים שמסכנים את עצמם הם רוצחים במדים. באמת, שזה שפל חדש. ואני בכלל נייטרלית [לא שמאל ולא ימין]
זה זוועה
מלחמות אחים כשאנחנו נלחמים עם בני הדודים שלנו גם ככה.
כאילו, היגיון יהיה נחמד.

21/07/2014 01:23

    דיי כואב שהעם שלנו אחרי הכל מפולג לשתי קבוצות , אני יכולה להגיד לך גם למה אני חושבת שיש שמאל אבל עדיף שאני ישתוק כי פה במקרה יצא לי טקט בפה חח

    21/07/2014 01:29

    אשתוק*
    ואני אעריך אם לא ניכנס לדיון הזה עכשיו, תודה. אני משתדלת להתרחק מבחירת צד

    21/07/2014 01:32

    אל תדאגי לא נכנס לשום דיון ואני מהאייפון אז יש שגיאות ..

    21/07/2014 01:34

    נו, ליז שכחה לכתוב. אני מקווה שהחבר שלך יחזור לשלום [ראיתי בפרסום של ראש1 שכותבים ככה, אני לא מבינה במה שנקרא ברכות ותפילות].
    החברה הכי טובה שלי ואחי הגדול אמנם לא בתוך עזה כרגע, אבל גם הם מפספסים שעות שינה, תחביבים, הנאות ועוד רק כדי לשמור עלינו. אני לא מבינה איך אפשר לשנוא אנשים שמגנים עליך. באמת.
    שוב, מאחלת רק טוב לך ולחבר שלך.

    21/07/2014 01:36

    תודה (:

    21/07/2014 01:39

וואו, אני מקווה שחבר שלך יחזור בשלום.
וגם אני ימנית קיצונית [איך לא? אבא יעיף אותי מהבית אם אני אנדוד לי לשמאל] אך אני לא נוטה להציג את הדעות הפוליטיות שלי.
את צודקת לגמרי ולפי דעתי דפוק מי שתומך בחמאס.
ישראל היא המדינה הכי הוגנת, ועם הצבא החזק ביותר בעולם.
הערבים מנסים לגרום לעצמם להראות חפים מפשע ליידינו, אנחנו השטן בשבילם. וכן אנשים מחוץ לשסע הערבי – יהודי קונים את זה לצערי.
אני, כימנית קיצונית מקווה שאחרי המבצע הזה לא תהיה יותר עזה. לילה טוב.

21/07/2014 01:27

    תודה רבה באמת (:

    21/07/2014 01:30

    טוב, זה נכון. לא כל הערבים "רעים"… אבל מי שהתחיל עם כל זה בהחלט מגיעה לו שהייה ארוכה בכלא. ולא של ישראל. של ישראל הוא ברמה הרבה יותר מדיי גבוהה בשבילו

    21/07/2014 03:00

אני בדעה שלך!
קודם כל אל תפחדי מדעות של אחרים, שיכנסו לך לחור המסויים ההוא ויצאו מצופים מה שנקרא.
את צודקת כל כך! הוצאת לי את המילים מהפה, תמשיכי עם האמת שלך! והוו!

21/07/2014 01:27

    אני האחרונה שתפחד מדעות של אחרים פשוט לא רוצה על המצפון שלי להרגיש שפגעתי במישהו .
    ותודה על התמיכה (:

    21/07/2014 01:31

טכנית, אפשר להגיד הכל.
זה לא אומר שאני מסכימה עם האמירות האלה, אבל גם על החיילים הנאצים הגרמנים היו יכולים לומר דברים כאלה.
ושוב, אני לא מסכימה. אני רק מעמידה דברים על דיוקם. זה כיף לי.
אני חושבת שישראל לא מסבירה את עצמה היטב, וזה מביא אותנו למצב שאנחנו צריכים להסביר. אם מלכתחילה היינו מסבירים את עצמנו טוב יותר – בהמשך ובתקופות משבר לא היה צריך להסביר שום דבר, כי כבר היו מבינים אותנו.
ההגדרה הפוליטית שלי היא "נאיבית תמימה ילדותית ומבולבלת קמעה". עם הגדרות שכאלה, אני אחיה עם כל הגדרה של אחרים.

21/07/2014 01:33

    לא הבנתי כל כך את התגובה שלך תתקני אותי במקרה שאני טועה .
    הנאיבית תמימה ילדותית ומבולבלת זה ההגדרה שלך כלפיי ?

    21/07/2014 01:37

    לא. זאת אני. ואם אני מגדירה את עצמי ככה – אז מבחינתי תגדירי את עצמך כימניתף או שמאלנית. אני לא שופטת.

    21/07/2014 01:48

    סליחה על אי ההבנה, אבל בשמות אני אכנה רק את עצמי ><

    21/07/2014 01:50

אני בחיים לא רבים

21/07/2014 01:38

אני בחיים לא אבין את אנשים שקוראים חבר שלנו או למדינה בכלל״ רוצחים ״ . אנשים עזבו הכל , הם מסכנים את חייהם כדי שיהיה שקט לתושבי הדרום ( אגב , חלק מהחיילים לא תושבי הדרום כך שהם לא עושים זאת בשביל עצמם ) ויש אנשים שחושבים שהם יכולים להעביר על זה ביקורת !!! יש דרכים להתבטא , ועם כל הכבוד לשמאלנים , אני חושבת שזה עבר הפעם את הגבול !! צהל פתח בית חולים למען הפלסטינים , מטיסים פלסטינים לבית החולים לקבל טיפול , שהם בחיים לא היו מקבלים בעזה !! אני כל כך מעריכה את החיילים וכואבת על כל חייל אמיץ וגיבור שנופל למען ארצו . מאחלת לכל החיים לחזור הביתה בריאים ושלמים ! ( כמובן אחרי שהם הרגו את כל המחבלים שיישרפו אמן ) .

21/07/2014 01:43

    תכלס צודקת , ולגבי אם כל הכבוד לשמאלנים אז אין כבוד אליהם (;

    21/07/2014 01:46

אה ותמחקי את התגובה הראשונה זה האייפון הנכה שלי חחח .. אני לא מצליחה למחוק

21/07/2014 01:45

חחחח , קשה לי לחיות עם הדעות האלה שהם נגד מדינת ישראל ובעד הערבים , בטח במצב הנוכחי , שישראל וצהל צריכים תמיכה מכל תושביה . מי שלא תומך במדינת ישראל מוזמן לקום ולקחת את עצמו לעזה או כל מדינה אחרת . לשאר העולם הכי קל לקום ולהגיד שאנחנו רוצחים וכולי .. אבל הכי קשה להסתכל מה אנחנו עושים למען תושבי עזה ( שזה המון , ומה שהם עושים זה לאחל לנו למות – רובם כן ) ומה תושבי עזה ובעיקר חמאס מחזירים לנו . אף מדינה לא הייתה חיה ככה ולא שותקת על זה . אני רואה הפגנות ולא מאמינה , אנחנו רק בעד חיסול הטרור למען שקט וחיים בטוחים ושלווים יותר . היום התלבטתי עם עצמי למה אנשים מוכנים להתאבד כדי להרוג אנשים אחרים , אבל לא מצאתי לזה תשובה , כי אני לא מצליחה להבין את זה ._.

21/07/2014 01:51

    כי זו הדת שלהם
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת
    פאק יו דת
    אני שונאת אותך
    דת
    דת
    אנושות
    למה המצאת דת

    21/07/2014 01:53

    בדיוק .
    אני יכולה להגיד לך שלפני מד'א התנדבתי במשטרה ואני עוד מתנדבת אבל ממש טיפה , ובמסגרת ההתנדבות שלי אבטחנו אירועים וביניהם הפגנות וכל פעם פשוט כאב לי לראות שהם אשכרה מפגינים נגד המולדת שלהם ובעד האוייבים שלהם זה דברים שאני בחיים לא יבין איך אפשר

    21/07/2014 01:56

מצטערת על החפירות יש לי המון להגיד בנושא חחחחחח

21/07/2014 01:52

    חחחחחחחחחחחחחחח אני במשמרת ונורא משעמם לי זה בסדר

    21/07/2014 01:57

לגבי מה שאמרה ליטל גירל ( סלחי לי אני לא יודעת תשם )
הדת מחנכת להקריב את עצמך כדי להרוג יהודים ?
הם מחפשים כל תירוץ כדי להצדיק את הרצח שלהם אבל אין שום הצדקה לרצח של בן אדם , בטח שהם זורקים גראדים , פצמרים , מרגמות ועוד כל מיני שטויות שלהם על אנשים שהם בכלל לא יודעים על קיומם , כי הם ישראלים . לי זה נשמע הזוי , חסרה להם שפיות ובריאות נפשית , הייתי ממליצה להם על פסיכיאטר דחוף .
יבוא יום ונקום בבוקר כאשר החמאס יהיו מחוסלים , אבל לעולם לא ייגמרו שונאינו ורוצים במותנו. עם חזק ועם צבא של אריות ! ויוה ישראללל ! והו

21/07/2014 02:02

    א. קוראים לי ליזה, נעים להכיר ^^
    ב. ויוה לה ישראל*
    ג. [הרשו לי לעשות אנטר]
    המוסלמים הקיצוניים יותר בקטע של דת מאמינים שמי שרוצח אנשים שלא מדתו עולה לגן עדן ומקבל שם שבעים בתולות או משהו כזה. אין לי מושג אם זה כתוב בקוראן או שזה משהו מאוחר יותר שהתפתח באיסלם [או בזרם אחד באיסלם, כמו שיש זרמים בכל דת, אולי באיסלם זה זרם אחד מאמין בזה והשאר לא] אבל סיפרו לנו את זה בבית ספר כששאלנו למה הם מתאבדים.
    אז כן.
    זו דת.
    דת.
    דתדתדתדתדת
    דת
    דת
    ת
    דת
    דת
    דת
    דת
    דת

    21/07/2014 02:06

חחח היי ליזה , גם לי אמרו משהו עם בתולות אבל לדעתי זה לא רק בגלל זה , זה גם בגלל שנאה אלינו שהיא חסרת כל בסיס לטעמי . ואם בא להם להרוג מישהו שיהרגו את עצמם . הם מרוצים ואנחנו מרוצים ושלום על כל עם ישראל

21/07/2014 02:11

    זה כמו גרסה מעוותת של שמשון הגיבור [ככה קראו לו, נכון? סלחו לי, ידיעותי בדת לוקות בחסר] שהרג איתו את ה[אחד מהעמים הכנענים] יחד עם עצמו בהוראת אלוהים.
    גרסה מעוותת זה לא כיף, עד שהיה לי מורה טוב לתנ"ך האיסלם מעוות לי סיפורים?

    21/07/2014 02:15

נראה לי שאני יכתוב בלוג אני יותר טובה מזה בכתיבת סיפור לא ?

21/07/2014 02:20

אנ לא שמאלנית ולא ימנית… אני לעולם לא הייתי קוראת לחייל רוצח במדים – אנשים זה עדיף מאשר שכל המדינה תופגז! – אבל בנוגע לשלושת הנערים –
הם עלו לטרמפ בעיר ערבית, עם אנשים שהם לא מכירים. לא הדבר הכי חכם בעולם.
אבל ! – את צודקת, גם אני חושבת שלכעוס על המדינה בגלל שהיא מתגוננת, ועל חיילים ש"בסך הכל" מנסים לשמור על שלומנו זה פשוט מגעיל.

21/07/2014 02:24

    אז אם ערבי יעלה טרמפ בעיר יהודית יהיה אפשר לחטוף אותו , לירות לו כדור בראש ולזרוק אותו בתוך בור ?
    שוב מעשה לא מצדיק רצח אכזרי שכזה !

    21/07/2014 02:30

    אני יודעת. הטרוריסטים שעשו זאת אכזריים, ושום דבר אינו מצדיק את המעשה.
    אבל גם כשיגאל עמיר ירה בראש הממשלה יצחק רבין, רק משום שדעותיו היו אחרות – דרך אגב, יכול להיות שאם הוא היה חיי את כל חייו היינו כרגע בשלום בין המדינות – האם זה היה מעשה מוצדק? אני לא חושבת.

    21/07/2014 02:55

    אבל שוב הוא נרצח בגלל דעות פוליטיות
    הם נרצחו בגלל שהם יהודים !

    21/07/2014 03:13

אמרו שדחפו אותם לאוטו הם לא עלו לבד , ואחרי ככ הרבה פעמים שהם עלו על טרמפים הם כבר רגילים , מה הסיכויים שפעם אחת יחטפו אותם ? אין כל הצדקה לזה , הם לא צריכים לפחד לחזור הביתה כי אולי איזה מחבל ירצה להרוג אותם , הם רק ילדים .

21/07/2014 11:43

אמת אני לא שמאלית ואולי ימנית כי אפשר לומר שאני לא בעד ממה שכל היהודים עושים כלומר יש יהודים שרצחו בדם קר שאני בכלל לא מסכימה ממה שהם עשו שזה מעציב אותי .
בכללי אני שונאת שרוצחים גם רוב כמוני ,אני בטוחה!
תמיד רציתי שלום בכל המדינות שהיה נעים לכולם..
למרות שזה לא קורה אני בטוחה שזה יקרה מתישהו ,לא?
בנושאים האלו יש לה כמה דעות לומר לגבי מה שכתבת
כלומר כמה כבר אפשר עם כל המלחמות האלו.
למרות שגם היהודים פוגעים הערבים גם פוגעים זוכרת שחטפו
את חייל אחד שקוראים לו גלעד שליט אני חושבת .
שחטפו שלושה חיילים ומצאו אותם מתים
למרות שגם היהודים רצחו כמה גם הערבים המחבלים רצחו וחטפו .
בסוף זה לא יגמר אבל סיכוים קלושים שזה יהיה בקרוב!
במקווה שיחזרו בשלום כל החיילים שבעזה ומקווה שלא חפרתי יותר מדיי.
אז זהו כתבתי את דעתי!

21/07/2014 11:54

אני יודעת שאני קצת באיחור, אבל האמת שאני לא מסכימה איתך לגמרי.
אני עוד לא מגובשת לחלוטין באיזה צד אני, אז בואי כרגע נגדיר אותי כ'מרכז'.

נחזור שנייה אחורה, למלחמת העצמאות.
יומיים לפני כן, המדינה הייתה שייכת לבריטים ואלה הושפעו מהערבים שחיו במדינה ומטורקיה ששלטה כאן לפני כן. ואז אנחנו באנו ופשוט הכרזנו על עצמנו כמדינה וסילקנו את הערבים מהמדינה שהייתה שייכת להם לפני כן. לא כך?
אז יש להם עילה לרצון 'לזרוק את היהודים החוצה מהמדינה' ולהפוך את ישראל לפלסטין.

אני לא מצדיקה את החמאס או שום ארגון טרור באשר הוא כי האידאולוגיה שלהם מתנגשת עם האידאולוגיה שלי, אבל אני לא מאחלת לשום ערבי בעזה למות ואני ממש מצטערת בשבילם שזה מה שהם צריכים לעבור.

לפני כמה ימים ראיתי כתבה בחדשות על המלחמה (איך לא?!) והתראיינה שם ילדה ערבייה מעזה, לבושה בבגדים מטונפים ובוכה. היא הסבירה בקיטוע על מה שהם צריכים לעבור- על הטילים ש'מדינת היהודים הנוראה' הזו מטילה עליהם, על החוסר במקלטים, על ההודעה של היהודים "יש לכם 7 שעות לברוח מכאן לפני שאנחנו מפציצים את האיזור" ועל המהומה שמתחוללת כשהחמאס מכריח אותם להישאר שם (או לחילופין כשהם מכריחים את עצמם להישאר שם לשמור על חפציהם מפני חיילנו.

אז אנחנו לא יכולים להגיד שגם אנחנו טלית שכולה תכלת.
גם אנחנו לקחנו להם את המדינה שלהם בתירוץ אידיוטי של 'היי, אלוהים אמר לנו לעשות את זה', וגם אנחנו יורים עליהם (גם אם אנחנו מודיעים להם לפני זה על הסכנה- אנחנו בתכלס סוג של כיפת הברזל שלהם).

ולמרות כל זה ^ אני מזועזעת מהמנהרות של החמאס, בחיי. זה כמו טרמיטים שמעכלים עץ!
וכשמדברים על שלום מהצד הימיני צריך לאחל לחמאס למות ולא לכל הערבים. הערבים כעם הם הרוב השותק, שזה בדרך כלל רע אבל כשאנחנו מאיימים עליהם מצד אחד והחמאס מאיים עליהם מהצד השני זו הדרך הטובה ביותר להתגונן.

והשמאלנים האלה שעושים הפגנות 'נגד העם שלהם' הם האנשים הנפלאים האלה שרוצים כבר שלום.
ולסיום: תנו לצה"ל לנצח!!

סליחה שאני חופרת קצת זה היה למטרות טובות :)

23/07/2014 12:00

    אז כנראה שנפלת על הבן אדם הלא נכון במיוחד לא בתקופה הנכונה חמודה בואי נבהיר משהו אני מאמינה בלב שלם בקב'ה והמדינה הזאת היא הארץ שלנו הארץ המובטחת לעם היהודי .. העם שלנו סבל שנים רבות מסבל אם זה בזמני התנ'ך , ימי הביניים וגם בזמן הזה בשביל הארץ הזאת אפילו חלק מהערבים שקראו בקוראן אומרים שזה לא פלסטין שזאת סתם המצאה .
    דבר שני תראי לי עוד מדינה שלפני התקפה מזהירה ואומרת שיש לתושבים זכות להגן על עצמם והם יכולים להתפנות אני לא יודעת איפה את רואה חדשות אבל אני חושבת שבאלג'זירה כי הצבא הודיע להם את זה מתחילת מבצע צוק איתן שרק שבועיים פחות או יותר משהתחיל המבצע אם אני לא טועה אפילו יותר זמן היה להם להתפנות זה שהם נותנים לחמאס להשאיר אותם בבתים שלהם בתור מגן אנושי זה כבר בעיה שלהם לא שלנו למדינת ישראל יש כל זכות להגן על עצמה מחבורה של נבלות שלא רוצה אותה במדינה שהובטחה לה לפני אלפי שנים הצבא שלנו לא נוגע להם בחפצים שלהם למה שנגע להם בזבל שלהם ? הדבר היחיד שאנחנו עושים זה להכנס למחסנים לבדוק אם יש שם נשק ויוצאים
    השקט בתמורה לשקט היה ברור היה להם אם אני לא טועה כמה ימים או 24 שעות להפסיק עם הירי והם רק הגבירו אותו אז אל תבואי ותבלבלי לי את המוח על זה שאנחנו לא טלית שכולה תכלת .
    ולפי הכתיבה שלך חמודה הצד שלך הוא שמאל אז מרכז את לא במלחמה הזאת איבדתי שתי אנשים שיקרים לי אז מבחינתי כן מוות לערבים ובייסורים להם לנשים שלהם ולילדים שלהם וזאת הדעה שלי וככה אני חושבת ומי שלא טוב לו שידחוף את התגובה שלו הוא יודע לאן וזהו שיהיה לך אחלה יום חמודה ..

    23/07/2014 12:57

שאלוםם וואי וואי כמה זמן לא ביקרתי כאןןן התגעגעתייי. אוקי שלום לך כותבת נחמדה אני גם ימנית ורציתי להגיד לתגובה שמעלייך שיש לי חדשות מעניינות בשבילך, את
יודעת משהו? את לא חייבת להאמין בדת שלנו, בדת שמחזיקה אותנו כעם מאוחד, בדת החכמה והמרתקת שלא טרחת לחקור עליה זו מדינה לגמרי חופשית ואני מכבדת ומקבלת את הדעה שלך. עזבי את זה שארכיאולוגים, לאו דווקא יהודים, מוכיחים שהארץ הזו שלנו ממזמן. עזבי את זה שאין לנו שום מקום אחר לחיות בעולם ועזבי את זה שאנחנו לא 'העפנו' אף אחד אלא אנחנו כבשנו את הארץ ביושר. אני מדברת פה על משהו אחר. את ידעת שהאמריקאים העיפו מאמריקה את האינדיאנים? את ידעת שאמריקה מנהלת מלחמות על ימין ועל שמאל? אבל מה? איתם אף אחד לא מעז להתעסק. אם אנחנו לא נשמור ונילחם על הארץ מי כן? אני אומרת שכל מה שנעשה העולם ילך נגדנו. מה? אנחנו לא מספי מוסריים? מעל 14 שנה מתנכלים לנו ואנחנו סוף סוף מחזירים זה לגיטימי לגמרי.. טוב.. התגובה לא יצאה כמו שרציתי אולי היא טיפה מבולגנת והפיסוק לא כזה נכון.. אבל אין לי זמן לעבור על זה כי אני מגלקסי שהוא לא שלי.. לא מתכוונת להישמע צינית או רעה זו לא הכוונה מווה שיהיה לכם צום מועיל וקל ואנחנו כעם נעבור גם את זה. לאביו

05/08/2014 01:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך