משתמש/ת חדש/ה!

LoveIsNotOver 21/04/2016 737 צפיות 5 תגובות

שלום לכולם!
רק פתחתי את החשבון באתר הזה ואני אשמח להמלצות לסיפורים,
אני בקטע של פנטזיה וסיפורים עתידניים אז אם יש המלצות טובות אני אקרא בשמחה :)


תגובות (5)

הו, פנטזיה *-*
פנטזיה זה הז'אנר האהוב עליי פשוט.
האמת, שבאתר כרגע אין כל כך סיפורי פנטזיה (לפחות כאלה שאני יותר מתחבר ואוהב) ויותר סיפורי אגדות. למשל יש משתמשת בשם אמורה (Amora) והיא כותבת ממש טוב ויש לה גם טרילוגיית ספרים והספר האחרון כבר בכתיבה כרגע. (לטרילוגייה קוראים מצוד האגדות. הספר הראשון הוא מצוד האגדות, השני מצוד הפלאות והשלישי מצוד הנבלים)
הטרילוגייה מדברת בעיקרון על הילדים של האגדות המפורסמות – ממש מומלץ!

אני מפרסם באתר סיפורי פנטזיה בלבד. אולי פעם אחת בחיי אני אפרסם סיפור אגדות או משהו בסגנון אבל אני בעניין הפנטזיה לגמרי. (כל סוגי הפנטזיה – עולמות אחרים, אנשי-זאב, ערפדים, מכשפים. הכול.)
פרסמתי בעיקרון רק סיפור אחד במלואו (קוראים לו ארבעת השומרים) ושאר הסיפורים שלי הם לא גמורים או מוקפאים. (באסה).
אני יכול גם להמליץ לך על משתמשים שאני קורא סיפורים שלהם והם ממש טובים.
– קטניס אוורדין (למרות שהיא נעלמה מהאתר בזמן האחרון~)
– blackwidow12
– amora
– puma161
– ליאנה 21
– karinrin55
~אני מרגיש ששכחתי מישהו חשוב, אם אזכר אכתוב לך.~
ואם את רוצה עוד משתמש שהיה לי בעבר זה uta
~ יש בו המון אבל המון סיפורים ~ וזהו. בהצלחה באתר!

21/04/2016 15:34

    הכי חשובה שכחתי!!
    תולעת סיפורים (בין הכותבים והכותבות הטובות ביותר שנמצאים ונמצאות באתר. בלי להגזים. תקראי את צבע הדעת ותביני ~זה פנטזיה גם)

    21/04/2016 15:37

טוב, באתי לרשום גם, אבל יוטה כבר כתב את כל מה שהתכוונתי לכתוב (ואפילו רשם אותי, איזו מחמאה :ם). אז אני תומכת בכל ההצעות שהוא העלה ^^

21/04/2016 16:25

יוטה אמר את כל מה שהייתי יכול לחשוב עליו.
איפה קטניס נעלמה לנו באמת?

21/04/2016 16:42

תודה לכולכם על ההצעות, אני אנסה לקרוא כמה מהכותבים.
מישהי מהשכבה שלי המליצה גם על karinrin55 אבל אין לה משתמש באתר הזה, היא פשוט ממש אוהבת לקרוא :)

21/04/2016 17:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך