סיפורי ערסים

2roni123 28/09/2014 1199 צפיות 21 תגובות

סיפורי ערסים – אתן בטח חושבות, "פאק, עוד פעם היא והשטויות שלה?" ותכלס… אני מבינה אתכן.
אז… דעתי לאחרונה השתנתה באופן קיצוני, וזה חייב אותי לכתוב טקסט קצר על מחשבותיי ודעותיי כרגע על סיפורי הערסים באתר.
יש משתמשות שמודות שהן כותבות סיפורי ערסים, ויש כאלה שמכחישות בכל תוקף ואף נוטות להזכיר פעמים רבות שהן "שונאות" סיפורי ערסים.
אני אישית יותר מתחברת לאלה שמודעות לעצמן, ולא לאלה שאוהבות לחיות בבועה קטנה שבה הן לא מסמפטות סיפורי ערסים, בזמן שהן כותבות אחד כזה, בעצמן.
אז כן, אני מודה שיש לי נטיה לכתוב בעיקר סיפורי ערסים.
ובכלל, מישהי יודעת להגדיר את ז'אנר סיפורי הערסים?
עכשיו כל המזלזלות למניהן מגוללות בראשן סיפורים אשר בהם מככבת הילדה הטובה, עם סוויץ' קטן לפרחה, שבמקרה היא שונאת ערסים.
ואז היא רבה עם ערס, שממש במקרה הוא חבר טוב של אח שלה הגדול, שגם הוא ערס, ואז הם מתאהבים וזהו.
וואלה? פייר? גם אני כתבתי סיפור כזה.
אני מתגאה בו? כן, כי הוא כתוב לפי טעמי בצורה טובה יחסית.
הייתי מוחקת אותו מהאתר? ממש לא.
אתן יודעות, רוב הידידים שלי הם "ערסים" רציניים.
ת'אמת? אני מתה עליהם.
אז כן, לפעמים הם קצת עושים פוזה ליד החברים שלהם, ולפעמים יש להם יציאות מוזרות, אבל אז מה?
רובם פשוט מדהימים.
אני אתן דוגמה על הידיד הכי טוב שלי, בר, (שם בדוי).
הוא קצת מעצבן לפעמים, כן, מודה שיש לו יציאות ובגלל שיחסית אני ילדה "טובה", או וואטאבר, אז הוא מתבייש בי. הוא עושה עליי הרבה פוזות, אבל בסך הכל הוא בן אדם מדהים!
הוא שומר עליי, הוא תומך בי, הוא מצחיק אותי כשאני עצובה.
טוב… סטיתי קצת מהנושא, בואו נחזור בחזרה.
אני חושבת שאולי פה ושם יש סיפורי ערסים מזעזעים, אבל לא מבחינת העלילה, אלא מבחינת הכתיבה.
אז מה אם העלילה חרושה?
היא חרושה כי היא פאקינג אדירה!
היא מושכת קוראים, ומביעה התעניינות.
אז… זהו. אולי פעם התביישתי בעלילה החרושה של הסיפורים שאני כתבתי, או חלק ממכן חושבות שאני עדיין כותבת, וזה בסדר.
כל אחד ומה שהוא אוהב, זה לא שחור או לבן (:
פליז אל תצאו עליי בתגובות ><


תגובות (21)

אני גם לא כל כך מתה על סיפורי ערסים, אבל הסיבה לכך היא שבדרך כלל מדובר בערסים אמיתיים, שמקללים ממש ומתנהגים כמו קופים, והכתיבה פשוט לא יפה.
אני דווקא כן עוקבת אחרייך כבר מלא זמן, את כותבת הרבה יותר טוב. חלק מזה זה שבמקום "עומר" ו"ערן" יש לך דניאל ואוראל, ובמקום קללות יש לך רגשות, וכל הסיפור מסודר וקריא. לזה מתכוונות אלה שמגדירות "סיפורי ערסים" כדפוק- שכל הסיפור הוא ברמה של סופר ערס צעצוע שמעשן סמים בגיל שמונה.. ועכשיו אני מבקשת לא לצאת עליי בחזרה, כי כל מה שאמרתי זה שיש לנו הגדרות שונות לדברים שונים.

28/09/2014 14:28

אני מדברת כאן רק על העלילה חח…
יש כמה כותבות שבאמת כותבות מדהים וקריא ומסודר ובשפה גבוהה, אבל כן, העלילה היא של ערסים. התכוונתי אל הכותבות האלה חח…

28/09/2014 14:34

העלילה בסיפורי ערסים לא אדירה. היא נחמדה, זה קצת דפוק שהילדה הטובה רוצה לעשות פירסינג בכל מקום אפשרי בגוף ולרצות לעשן ולהסתובב בחברה של ערסים…
בנינו, ערסים שמים זין על ילדות טובות וזה מה יש.

28/09/2014 14:41

מסכימה איתך לגמרי

28/09/2014 14:44

הם שמים זין על ילדות טובות רק ליד החברים שלהם… בכללי, הם ממש חמודים.

28/09/2014 14:44

    הם רוב הזמן עם חברים שלהם

    28/09/2014 14:47

יש לי רק תגובה אחת ממש לא קשורה…
משהי נדלקה על משהו כאן :)

28/09/2014 14:45

    *מישהו

    28/09/2014 14:46

    אוי באמת פפר ציפיתי ליותר
    רמיזות כאלה מתאימות אולי לגיל 7
    בעיקר כשמדברים על נושא רציני!!
    זה שמישהו חמוד זה לא אומר שהיא נמרחת עליו עכשיו

    28/09/2014 14:54

הם לא רוב הזמן עם חברים שלהם.
הידיד הכי טוב שלי, בר, זה שהזכרתי בקטע, הוא באמת ערס רציני, והוא איתי המון, ואנחנו מדברים הרבה, בעיקר על שטויות שאנחנו עם עוד חברים, אבל אם אנחנו לבד אנחנו באמת מדברים גם על דברים אישיים.
חחח ואני מקווה שאת לא מתכוונת אליי שאת אומרת שנדלקתי על מישהו ><

28/09/2014 14:49

    בר הזה הוא אחד מתוך חברה שלמה ורדודה

    28/09/2014 14:52

"עוד אחת"- איזו טראומה שלא עברת עם ערסים שגרמה לך לתעב אותם- אני מצטערת בשבילך

28/09/2014 14:56

    אבל היא צודקת בכל אופן :P

    28/09/2014 14:57

    זואי לא צריך תאמיני לי שאני לא צריכה את הצער שלך
    ליז אוהבת

    28/09/2014 17:15

את לא מכירה אותו, אז מה אם הוא ערס?
הוא פאקינג בן אדם.
עם לב, מוח, ו… ואיי איזה קטע! – רגשות.
אי אפשר לשפוט ככה בני אדם, זאת קיצוניות לשמה.

28/09/2014 14:58

    לקחת את זה למקום אישי מדי… חשבתי אנחנו מדברות על הסיפורים…

    28/09/2014 17:14

כלהכבוד! מלכה!

28/09/2014 15:33

קודם כל את מלכה,אין מה להוסיף,את צודקת בכל מילה ♥
ויש פה מישהי שכתבה שערסים שמים זין על ילדות טובות,זה ממש לא נכון.
שימי לב מי מתחיל עם מישהי בלי כבוד,עם מישהי שלובשת בגדים שנראים כמו תחתון וחזייה,עם מישהי שנמרחת על בנים,מישהי שפשוט זונה.
רק סטוציונרים וחרמנים מתחילים איתה,וגם הם רק רוצים אותה לסטוץ,ללילה. אפילו רק לנשיקה,או רק שתמרח עליהם כמו שהיא יודעת.
לקשר רציני ? כולם רוצים ילדה טובה,גם הערסים.
ותאמת הייתה לי דעה שונה על ערסים עד שהכרתי את האקס שלי,הוא היה ערס,הוא עבר דברים,הוא מעשן מכיתה ג',והיו לו תקופות של סמים..
הוא לא קיבל חינוך של מה מותר מה אסור,אבא שלו היה מרביץ לו מגיל קטן..
בכל מקרה,הכרתי אותו. והוא בנאדם מדהים עם אופי מדהים,והתאהבתי בו,והוא נתן את כל כולו בשבילי-הוא הפסיק לעשן בשבילי,הוא הפסיק לשתות,הוא התגבר על זכרונות קשים ..
ערסים יודעים לכבד,לאהוב ולשמור על האישה שלהם יותר מכל גבר אחר.
ותגידו מה שאתם רוצות,אולי הם פוזה,כן הם פוזה.
אבל בסופו של דבר ערסים,במיוחד ערסיםם, רוצים ילדה טובה,שלא שותה,לא מעשנת,לא מתלבשת חשוף-כי זאת ילדה לקשר רציני,זאת ילדה שייקחו אותה ברצינות ולא סתם כאיזה סטוץ,זה החלום של כל גבר,ואלה שעוד תקועים בסטוצים ייתבגרו בסוף,או שתבוא מישהי ותגרום להם להבין את זה.
והבנות שעכשיו מתנהגות בצורה זולה? עוד ייגדלו ויראו איך ייזכרו אותן,בתור זאת לזיונים,זאת לסטוצים,זאת שכל השכבה עברה עליה,זאת שאין לה כבוד לעצמה.
אני ? אני לא מתאפרת,רק אודם. אני לא מתלבשת חשוף,אני יפה ואומרים לי שאני יפה,מכבדת את עצמי,ובכל זאת מתחילים איתי,ובכל זאת מצאתי אהבה גדולה שבכל יום אני מודה לה',גם כשהוא כבר לא כאן…(אני לא הולכת לפרט..) שהוא שלח לי מלאך,אני מודה לו על תקופה של שנה ושמונה חודשים מדהימים.
ואני אומרת אתזה כדי שתבינו שאני לא אומרת את מה שאמרתי מתוך קנאה בבנות האלה,או מתוך משהו כזה.
מממ קצת חפרתי,
בקיצור-ילדות טובות זה חלום של כל גבר,אז תהיו ילדות טובות ותשמרו על הכבוד שלכן- ורק ככה תמצאו אהבה אמיתית,וכן,ערסים כן שמים על ילדות טובות.
סליחה על החפירה ויום טווובייי

29/09/2014 16:36

וואו כל כך! כל מילה כל כך צודקת ונכונה, והעלילה באמת פאקינג אדירה!
~זו עלילה של ישראלים ורק של ישראליםםם~
~כי לא ראיתי שום סרט או ספר מחו"ל עם עלילה כזו~
~חהחה~
~גלים זה שולט~

30/09/2014 14:12

אני לא מגדירה שום סיפור שלך שקראתי עד עכשיו כסיפור ערסים. סיפורים בהם ילדה טובה פוגשת ערס והם מתאהבים זה סיפור ערסים מבחינתי, רק אם כתוב שם "כוסאומוש'ך" ו"חחחחחחחחחחחחחח" כל שורה שנייה.
אז כן, בעיקרון אני מסכימה עם מה שכתבת שם, אם אני מתעלמת מכך שההגדרות שלנו ל"סיפור ערסים" שונות.
והחלט, בסיפורים של ערס וילדה טובה יש בהחלט ייחוד ישראלי.

06/01/2015 21:58

אני לא אוהב לתת לאנשים תוויות כמו "ערסים" אבל אני אזרום איתך בקטע הזה ואגיע לפואנטה של התגובה שלי..><
סיפורי ערסים מככבים באתר הזה לא מעט ולי אישית יצא לקרוא לא מעט מהם, חלקם הגדול חזרו על עצמם (ברמה של אותה העלילה בדיוק רק עם כתיבה אחרת ושמות אחרים)
בעיקרון אני חושב שאם הסיפור כתוב טוב ועם עלילה טובה אז זה לא באמת משנה אבל אני אישית הייתי מעדיף לקרוא סיפור מהז'אנר הזה שלוקח את זה לצד לגמרי אחר לגמרי (לדוגמא: הערס שבה הנערה ה'תמימה' מאוהבת הומו. זה יכול להיות פאקינג פלוטוויסט מטורף לסיפור ערסים שאם הוא יהיה כתוב טוב אני אישית הייתי נהנה ממנו כל כך, וזה כמובן רק דוגמא אחת ללהפוך את הז'אנר לצד אחר ויש עוד אלפים..)

06/01/2015 22:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך