סליחה

VNKL 02/09/2016 919 צפיות 8 תגובות

אז אני יודע שיש כמה קוראים שעדיין כועסים על מה שעשיתי ליוטה, ואני כבר אחרי בר מצווה, וראיתי את מה שעשיתי לו, ולעוד המון משתמשים אחרים. אז אני פשוט רוצה להגיד: סליחה. זה נכון שדבר כזה לא אמור לקרות, אבל הייתי אז יותר קטן ושטותי ובלי הרבה חשיבה לטווח ארוך, ובלי טיפה של כבוד אל האחר. עכשיו אני מבין שעשיתי טעות. וטעות גדולה. אני מקווה שתסלחו לי. כי לבקש סליחה זה גדולתי, ולסלוח זה אלוהי.
ושתדעו שאני כבר מזמן בקשר טוב עם יוטה, ושמזמן שכחנו את העבר, והוא הבין שאני כבר התבגרתי. זה נכון שעברו רק איזה שנתיים מאז, אבל בשבילי השנתיים האלה היו תקופה שבה למדתי את כול הדרך החשובה, ואני עדיין לומד.
אני לא מכריח אתכם לסלוח לי, כי זו זכותכם המלאה לא לסלוח לי. יש כאלה שפגעתי בהם מאוד מנקודת מבט שלי בימים אלה כשהייתי משתמש מזויף ליוטה. ויש כאלה שכל כך כעסו עליי שרצו שאעזוב את האתר. מצטער.
סליחה.


תגובות (8)

כל מה שיכולתי להגיד, אמרתי.
אני יודע שגם אם לא תסלחו לי, אני יצאתי שלם עם עצמי, כי ביקשתי סליחה. וזו גדולה.

02/09/2016 18:05

כל מי שסולח, שיודיע לי. או בתגובות, או שיצור איתי קשר דרך המייל

02/09/2016 18:09

היי, קורה, אנשים משתנים, מה שהיה היה ואם יוטה לא כועס, מי אנחנו שנכעס?? העיקר שהיום אתה מבין דברים שלא הבנת אז ואתה מתקן אותם עכשיו. (בינינו יכול להיות שגם אנחנו, או לפחות אני אישית אולי הגזמתי בתגובה.)

02/09/2016 18:32

מה קרה עם יוטה?
מה עשית?
אני לא מעודכנת… חחח :)

02/09/2016 18:48

שמח מאוד שכתבת את זה, סגרת איתי מעגל ויחד עם עוד כותבים שאולי פגעת בהם. מראה על בגרות ועל השיפור שאתה עושה! :)
אין לי מה להוסיף, תודה ואם זה לא היה מובן אז ברור שאני סולח :)

02/09/2016 18:56

אם אתה מי שאני חושבת שאתה (בהקשר של מה שעשית ליוטה) אז כל הכבוד לך על ההתנצלות הזאת…
אם אתה הכותב הזה, שראיתי מה הוא עשה ליוטה (אתה זה עם המשתמש המועתק?) אז ל הכבוד על הבגרות להסתכל אחורה ולהבין שמשהו לא נכון וטוב קרה..
כל הכבוד לך ^^

02/09/2016 22:41

שנתיים? זה עבר ממש מהר…
אני מודה, אני עדיין קצת כועסת עליך, אבל כל הכבוד על ההתנצלות ושהסתכלת אחורה וחשבת על זה.

03/09/2016 14:23

המטרה כאן היא שכבר לא תכעסו עליי ושתבינו שהתבגרתי מאז.
זאת הייתה המטרה בעיקרון

03/09/2016 14:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך