אחת שיודעת
אם במקרה התעניינתם באחד (או שניים) מהסיפורים שלי אז...אשמח לתגובות, ואם אתם מעוניינים שאני אשאר באתר-אשמח אם תשתפו...:)

עזיבה….

אחת שיודעת 27/02/2015 754 צפיות 2 תגובות
אם במקרה התעניינתם באחד (או שניים) מהסיפורים שלי אז...אשמח לתגובות, ואם אתם מעוניינים שאני אשאר באתר-אשמח אם תשתפו...:)

היי זאת אני..אני יודעת שלא כתבתי מלא זמן,אבל אני צריכה להגיד משהו:
אם מישהו מכם קרא את הסיפורים שלי אז..החלטתי שאני עוזבת את האתר.
אם מישהו מכם מתעניין למה..אז..זה בגלל שאני לא חושבת שיש לי מספיק קוראים ואני סתם מבזבזת את זמני שאני מעלה לפה סיפור.
לכן החלטתי לכתוב לעצמי,בלי להעלות.
אני מצטערת אם זה אולי מאכזב אחד או שניים מכם אבל..אני לא חושבת שיש לי טעם להעלות לפה סיפורים אם אף אחד לא קורא.וזה לא אומר שאני מפסיקה לכתוב,פשוט אני כותבת..לעצמי.
אז לסיכום, אחרי כל החפירות אני מצטערת אם זה בכלל הזיז למישהו מכם..אבל זה מה שהחלטתי.
אז שלום וכנראה שלא להתראות…
~אחת שיודעת~


תגובות (2)

מה את ישר עוזבת,סתכלי כמה צפיות יש לך,סתכלי כמה תגובות יש לך,וכימאת זה בכל סיפור שלך.ואת עוד מתלוננת שיש לך קצת קוראים.

27/02/2015 14:11

אני חושבת שלאף אחד לא מעניין שאני מעלה סיפורים כי אף אחד לא אומר לי את זה.את צודקת.בהתחלה באמת היו לי מלא קוראים אבל כשאומרים לי 'תמשיכי' או 'זה מדהים' אני אחר כך מגלה שהם לא באמת רוצים שאני אמשיך כי הם לא באמת קוראים.אין לי בעיה עם זה או משהו,כאילו מי שרוצה שיקרא מי שלא לא,אבל אם בוחרים שלא,אני פשוט לא אעלה לפה סיפורים.

02/03/2015 15:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך