עזרה בכתיבת סיפור?!

02/04/2017 1363 צפיות 10 תגובות

אני רוצה להתחיל לכתוב סיפור/ספר.
אבל אני צריך למצוא דמויות לסיפור,
כוחות על/אופי/עולם לסיפור/סגנון או המראה של הדמות.

אשמח אם תעזרו לי ברעיונות לדמויות מעניינות.

כרגע אני חושב על משהו + רומנטיקה.


תגובות (10)

להביא לך דמויות? ידידי, תמצא כאלו לבד.
לא כי אני לא אוהב לעזור לאנשים, לא. פשוט… אם אנחנו נביא לך דמויות, הן לא יהיו שלך, ואז אתה לא תדע מה לעשות איתן. כל הקטע בתור כותב הוא להמציא הכל מאפס, כשכל דמות היא חלק ממך והיא שלך.
אם אנחנו ניתן לך דמויות, אתה תמצא בהן את האישיות שלנו. ובתור אנשים שאתה לא באמת מכיר מעבר למקלדת, אתה תמצא את עצמך נאבק בהן, עד שפשוט תתייאש מהסיפור.
לפני כמה זמן עוד מישהי ביקשה את אותה הבקשה – עזרה אתה לא תמצא כאן. דמויות הן אחת מהמרכיבים הראשיים של סיפור (מן הסתם), ואנחנו לא יכולים להגיש לך אותן.
זאת המשימה שלך, חבר. בהצלחה! :)

02/04/2017 01:34

    אני רוצה לשנות את הדמויות שיתאימו לי
    אבל את ההתחלה אני צריך גם עזרה
    פעם ראשונה שאני כותב סיפור פשוט…

    02/04/2017 01:38

    אם כך, העניין אחר. עדיין אני מאמין שאף אחד לא ייתן לך את הדמויות. אתה צריך למצוא משהו שמרתק אותך.
    הצעה טובה היא להתחיל מאיזה פאנפיק – יצירה שמבוססת על אחרת. יש לך דמויות ועולם מוכנים, ואתה רק מכניס את הסיפור שלך בפנים.
    כל אשר אני יכול לאחל לך עכשיו הוא הצלחה!

    02/04/2017 01:41

    תודה, אני אנסה .

    02/04/2017 01:45

אני חושבת שהחלק הכי כייפי זה ליצור את הדמויות, את הסיגנון ויחד עם זה את סיגנון הכתיבה, תקראי ספרים, תקבלי השראה

02/04/2017 07:13

אני מסכימה שפאנפיק הוא דרך טובה להתנסות ראשונית בכתיבה. אם תרצה, אני כותבת עצות לסיפור ראשון ב"עיר הספרים" תחת אותו שם משתמש כמו כאן, אני מקווה שהעצות שם יוכלו לעזור לך להתחיל בעצמך. בהצלחה!

02/04/2017 09:44

יש פה מספר כותבים שנוהגים לעשות הרשמת דמויות. אצלם אתה יכול לראות איך כל תהליך ההרשמה מתנהל, איך הם מתמודדים עם הגשת הדמויות בסיפור ואיך הם מפתחים אותם מהבסיס שניתן ובכך ללמוד מהם הרבה. amora, uta2.0, וליאנה21. הם כותבים מעולים לכך. וחוץ מיזה אתה יכול לרשום ״הרשמה״ דרך החיפוש באתר ויופיעו לך מלא הרשמות כך שתוכל להעזר גם בהם.
בהצלחה :)

02/04/2017 10:50

אין שום בעיה!. סיפור רומנטי עם גיבורי על.
דמות 1: גיבורת על עם כוח להשנות לכל דבר. בין אם זה חיה או רהיט או בנאדם היא יכולה לעשות את זה, היא יכולה גם להתכווץ ולגדול לכל גודל, מראה חיצוני תלוי בך! אתה יכול לשנות אותה כל הזמן.
דמות 2: גיבור על קלאסי, עם עוצמת על ויכולת לעוף.
דמות 3: מחסלת , אין לה כוחות על אבל היא חזקה, ערמומית, ומסוגלת להרוג בנאדם במכה חדה.
אני יכולה לפרט לך הרבה יותר וגם לתת לך עוד דמויות ולעזור לך לבנות להן מראה.
אתה פשוט יכול לשלוח לי הודעה באיימל (בפרופיל ) ואני אעזור.

02/04/2017 12:33

גם לדעתי, כמו דעת רבים פה בתגובות אל תיתן לאחרים ליצור במקומך. ההתנסות בכתיבה וכתיבה בעצמה זה לא רק לכתוב- בעיקר אם מדובר בסיפור עלילתי ארוך. חלק מתהליך הכתיבה הוא לבנות את עולמך, את הדמויות ואת החוקים שמתנהלים בעולם. ראיתי היום סרטון בנוגע לזה.
אם תתן לאחרים לעשות את העבודה, הכתיבה לא תצא טוב- כמעט בוודאות. אתה לא תתחבר לדמויות ולאופי שלהן ולא תאהב אותן. כי לא אתה יצרת אותן.
כמה צעדים להתחלה:
– תן לחלומות שלך ולחלומות שלך בהקיץ להוביל אותך אל יעדך. וכשאני מתכוונת ל-לחלום ולדמיין אני מתכוונת לזה ברצינות. ככה מתחיל כל סיפור. תחלום על דמויות, על בעיה והסיפור כבר יפרח לבד.
– אחרי שמצאת את העולם, ואפילו דמות אחת או שתיים תקבע חוקים לעולם. כיצד העולם מתנהל? מי שולט בו? האם זה עולם מקביל או עולם מוסתר? האם זה ביקום אחר? בכוכב אחר? ומה מייחד את העולם ( אלא אם כן זה מתרחש בעולם שלנו).
– תמצא בעיה או שפשוט תנחית את הדמויות בעולם ותראה מה יקרה להן.
– הדרך הטובה ביותר היא פשוט להתחיל לכתוב. והדברים והסיבוכים יבןאו מעצמם. לאט לאט אתה תגלה אופי חדש ותכונות חדשות על הדמויות שאפילו אתה לא ידעת.

בהצלחה!

02/04/2017 23:46

תודה לכולם, עזרתם לי מאוד.

03/04/2017 13:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך