כינוי משעמם
אפשר גם לרשום שיפורים אם אתם רוציםD:

עזרה בקשר לספר שאני כותבת: עזרה בכתיבת דמויות

כינוי משעמם 03/08/2016 815 צפיות 11 תגובות
אפשר גם לרשום שיפורים אם אתם רוציםD:

אני כותבת ספר (אם אני אוהב אותו אני אעלה אותו לכאן) ויש לי רעיונות, אבל קשה לי לכתוב דמויות, לרוב אני עושה 2-3 דמויות (או יותר אם אני יצירתית באותו יום) אבל עכשיו יש לי רעיון רק לדמות ראשית או שתיים.

הספר מדבר על ילדה בשם ננסי פול בת ה14 שחולה בסינקופה ואזו-ואגאלית, מחלה שגורמת לה להתעלף, לרוב ללא התראה מוקדמת, עקב ירידה בזרימת הדם למוח. אירוע של התעלפות מלווה בנפילה אם החולה עומד או יושב, והשיבה להכרה היא בתוך שניות עד דקות ספורות. אבל יש משהו שרק מעטים יודעים על ננסי. היא מרגישה שהמחלה שלה יוצאת דופן מהשאר אשר דומות לה. בכל התקף כזה, ננסי רואה סוג של חיזיון או שומעת דיבורים שחוזים כל מני דברים. הדברים האלו מתגשמים אחרי כמה זמן. יום אחד כשננסי חווה התקף היא חווה חיזיון, שהיא יודעת שברגע שהוא יקרה במציאות, העתיד של כולם עומד להשתנות.

תיאור:שיער שחור חלק, וקצר, עם גלח בצד שמאל ועיניים ירוקות, גובה ממוצע.

אני מעדיפה לגבש את האופי במהלך הספר.
אם יש לכם רעיון לדמות, אשמח אם תכתבו בתגובות(:


תגובות (11)

היי, ערב טוב!
ראשית עליי לומר שהרעיון נחמד מאוד, ושנית אומר שגם אני לא כל כך טוב בהמצאת דמויות, ובדרך כלל אני מכין דמויות במהלך הספר. (אני אומר את זה כי יש כאלו שהכל מסודר אצלם מוכן לפני התחלת הספר). אני חושב שאין דבר טוב יותר מאשר להמציא דמויות במהלך אירוע כלשהו בספר. משהו טראומטי או להפך, שמח ומרגש. ככה אני בכל אופן.. אוקיי נעבור לעניין…
* לפי דעתי, עקב המחלה של ננסי קרוב לודאי שץהיה לה מלווה אישית , אם זה לבית הספר, או סתם בחוץ עם חברים.. אבל זה כמובן הכל נתון לבחירתך האישית. אינני יכול להתערב כאן. אבל דעי שזאת אפשרות להכין דמות כזאת.
*אני אישית הייתי מצמיד לילדה הזאת "חברה הכי טובה" שתהיה לצידה כל הזמן, מין 'שומרת אישית' כזאת. עוד אפשרות.
*כמו כן את בטח תצטרכי לעשות דמויות של אבא, אמא.. וכו' וכו', נתון להחלטתך.
בקיצור…. אני לא אחפור עוד הרבה ורק אומר שאני מקווה שעזרתי לפחות טיפ-טיפה ואשמח אם תפני לי למייל לבקשות, עצות וכדומה: [email protected]

שיהיה ערב רגוע!

03/08/2016 23:28

    יש לך רעיון לדמות כלשהי? אני אשמח לעוד מוחות יצירתיים כאן.

    04/08/2016 15:25

    דרך אגב (לקח לי די הרבה זמן לשחזר את הסיסמא שלי פה… סיפור עצוב) אני לא יודעת מתי מתאים לך אז אני אשאיר פה את המייל שלי ותיצור קשר מתי שתרצה. או שתאבד לי הסבלנות ואני אשלח מייל עוד חצי שעה. מה שיבוא קודםXD

    25/08/2016 18:14

    דרך אגב (לקח לי די הרבה זמן לשחזר את הסיסמא שלי פה… סיפור עצוב) אני לא יודעת מתי מתאים לך אז אני אשאיר פה את המייל שלי ותיצור קשר מתי שתרצה. או שתאבד לי הסבלנות ואני אשלח מייל עוד חצי שעה. מה שיבוא קודםXD [email protected]

    25/08/2016 18:16

היי, ממש אהבתי את הרעיון.
אני חושבת שאת צריכה להכין דמות גברית.
אפילו שונה מימנה לחלוטין .
והם לא יהיו בקשרים טובים עד שלאט לאט הוא יבין אותה..
הם יכולים כל הסיפור להיות שונאים אחד לשני ועדיין לדאוג .

04/08/2016 00:22

היי, תודה רבה על ההמלצות(: Igalleykin אני אפנה אליך, אבל בשעה יותר נורמלית (אלא אם כן אתה ער ואז זה אחלהXD)

04/08/2016 00:31

וואו, הרעיון מדהים!
ממש יפה.
יש לי רעיון לדמות-
שם: אליסיה סמית'.
גובה: 1.70
תפקיד הדמות: החברה הכי טובה של ננסי.
אפיון: יש לה שיער ארוך וחלק בצבע חום-שוקולד, ועיניים אפורות בהירות.
יש לה קטעים שהיא קצת מתנשאת אבל היא יודעת לשמור על הפה שלה בשעת הצורך. היא עושה הכל כדי להגן על ננסי, וצועקת על אנשים שמתנהגים מגעיל אל ננסי.
אם ילדים מתחילים לצחוק עליה כי "היא כל הזמן מתעלפת" היא אומרת בקול רם: "זה לא העסק שלכם."
אין לה ממש חוש הומור והיא לא יודעת להצחיק. היא שונאת אנשים שצורחים בגלל עכביש/ נמלה.
אף בן לא הציע לה חברות. היא שונאת אנשים עצלנים/ טיפשים/ שתלטנים/ שלא משתפים פעולה.
היא עושה הכל כדי להתחבב על החברה. היא אפילו קוראת בדיחות בזמנה הפנוי כדי לנסות להצחיק אחרים, אלא שלפעמים היא לא מסוגלת להבחין בין בדיחות מצחיקות למטומטמות.
היא שונאת טראנסים. וקורנפלקס. היא ממש לא סובלת קורנפלקס. ודייסה.
היא חכמה ואוהבת לבלות את זמנה הפנוי בקריאת ספרי הרפתקאות והיא חובבת גדולה של הסדרה פרסי ג'קסון. היא גם אוהבת ספרי פסיכולוגיה מפני שאימה היא פסיכולוגית ולעיתים היא פולשת לספרייתה כדי לראות מה היא קוראת.
זאת אליסיה סמית'.
דמות חביבה.
מקווה שתאהבי ;)

04/08/2016 21:51

    אני מתה עליה(: אני אשלב אותה בספר מהר מאוד. אני חושבת שהיא תהיה תלמידה חדשה למשל, כדי להבליט את העובדה שהחברה של המקום בו הן נמצאות מתקשה לקבל אותן ואת השונה בכללי.

    04/08/2016 22:02

נשמע מעניין. אני חושבת שיותר מתאים להגיד את הסיפור הזה בז'אנר הפנטזיה.
שם: נועה לין.
גיל: 14 (כל הדמויות באותו הגיל?)
מראה: שיער שחור פחם, חלק וארוך, אשר עובר את המותניים שלה.
עיניים ירוקות אפורות וקטנות. גבוהה יחסית.
אופי: כאשר אנשים שומעים את השם נועה לין הם נרתעים בבהלה.
נועה היא נערה די מתוסבכת. יש לה הרבה צדדים שסותרים אחד את השני.
אנשים יגידו לך שהיא אדם מתבודד וקר כקרח, מה שבאמת תקף לגביה.
היא בעלת חוש הומר שחור ודי פסיכולוגי שלא כולם מסוגלים לפענח אותו. היא אוהבת לשחק משחקים פסיכולוגים ולתמרן אנשים. היא בעלת חוש צדק מאוד חזק, ואם היא תראה מישהו במצוקה היא לא תהסס לעזור לו.
היא חברת אמת ואפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. כשפוגשים אותה לראשונה, היא נראית מישהי מסוכנת שעדיף להתרחק ממנה, אך ככל שיותר מכירים אותה כך מבינים כמה בנאדם טוב היא. היא יודעת לעודד וחיוך אחד ממנה יכול לשבור את כל החומות שבנית סביבך בפחות משבריר של שנייה.
רקע: אמא שלה עובדת בחנות פרחים ואבא שלה וטרינר.
היחסים בינה לבין אביה מאוד טובים, בניגוד ליחסים בינה לבין אמה אשר הם עומדים על חבל דק. מאוד.
הן רבות פעמים רבות, בעיקר על שטויות.
אני מקווה שתקבלי אותה, למרות הרקע הצולע והאישיות המתוסבכת שלה.

25/08/2016 18:59

    קול. אני אשלב אותה בסיפור כשהמחסום כתיבה שלי יעבור

    25/08/2016 19:02

להגדיר*

25/08/2016 19:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך