AS

עט בכל עת

AS 12/11/2016 833 צפיות 6 תגובות

אהלן כולם,
לאלו שזוכרים אותי ולאלו שלא אני רוצה לבשר שהעמוד שלי ושל ידידתי אורפז עזר שהייתה משתמשת כאן באתר בפייסבוק חזר לפעילות.
לדף שלנו קוראים "עט בכל עת" וכזכור באתר זה נעלה קטעי כתיבה של יוצרים מוכשרים שאותם לא נשפוט ולא נבחן אותם (כי כולם זכאים והיצירות שלכם מושלמות גם בלי הבחינות), אלא לתת לקהל הקוראים עניין ולהנעים את זמנם ביצירות היקרות לכם.

כמו שנאמר באתר אנו נעלה לא רק קטעי כתיבה (שירים או סיפורים), אלא גם תמונות, בדיחות, שאלות, סקרים והמון הפתעות מעניינות. עד כה החלק שלנו באתגר ואיפה נכנס החלק שלכם?
אז ככה:
באתר כבר למי שזוכר ישנה פינה הנקראת "תחנת כתיבה- הרגע שלכם לכתוב!" שתעלה בימי חמישי בשעה 16:30 עד השעה 17:00. באותו יום יעלו 3 קטעים שלכם כשכל קטע יעלה אחרי 10 דקות.
בנוסף ישנה עוד פינה הנקראת "חדשה צעירה" שתעלה בימי חמישי החל מהשעה 19:00 בה תוכלו לכתוב כתבות או להביע את דעתכם לגבי אירועים העוברים במדינתנו ולשפוך את ליבכם (כתבות המועברות כביקורת, כפריקה או כל דבר אחר שתרצו)

ובקרוב תעלה פינה חדשה בימי רביעי בשעה 14:30 פינה הנקראת "תמשיך אל תחשיך" בה יעלה סיפור בהמשכים של עד 4 פרקים. כל פרק יעלה בנפרד שבוע אחרי שבוע ביום רביעי בשעה 14:30.

כל מה שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו את הקטעים שלכם שאותם תרצו לעלות לעמוד כאן בתיבות התגובה ולצרף את הקובץ של הסיפור או לשלוח לאימייל: [email protected] או לשלוח לנו בהודעה בעמוד "עט בכל עת"
לאלו מכם שמפחדים על שמכם, חשיפתכם ומעדיפים לכתוב בשם בדוי יוכלו לשלוח כאן או לשלוח לכל אחד מהדרכים שפורטו לעליל ולכתוב שברצונם שהשיר/הסיפור ייחשף בשם בדוי.

מצטער על הזמן הארוך שלא פעלנו מאחר שאנחנו התגייסנו לא יצא לנו זמן לכתוב, וכעת זה מתאפשר.

נ.ב אורפז עזר שהייתה חלק משמעותי כאן באתר (לפחות אני מקווה) ובעמוד שלנו לא תיקח חלק יותר. היא פרשה מכתיבה וכנראה שגם לא תכתוב יותר בעתיד.. ???? אבל נתנחם בזה שהיא תראה את כל מה שתעלו ואני מאמין שהיא גם תגיב..

זה יוזמה אדירה שיזמנו. אני מקווה שיהיה כאן שיתוף פעולה מצדכם. אם לא, נקבל זאת גם בברכה.
בהצלחה,
AS


תגובות (6)

נכנסתי רק כדי לאחל לכם בהצלחה!!
אני בטוחה שתדהימו אותם ביצירות הנהדרות שלכם.
ואל תתביישו או תפחדו להציע או להגיש יצירות שלכם או של כותבים אחרים
תאמינו לנו שפרטיותכם שמורה
תוכלו להגיש בשם אנונימי גם לנו..
בהצלחה!! ????

13/11/2016 10:37

היי, איזו יוזמה נחמדה

13/11/2016 12:12
    AS AS

    תמיד היוזמות שלנו נחמדות חחח סתם
    את מוזמנת גם
    נשמח שתקחי חלק בזה ותהיי שם.. ☺

    14/11/2016 00:34

אני זוכרת את שניכם וחבל לי שאורפז לא חוזרת. לא הבנתי לגמרי מה זה כל הפינות האלה

13/11/2016 23:10
    AS AS

    זה בסדר גמור טוב ששאלת,
    כל פינה מקדישה זמן עבור יצירות שונות
    הפינה של "פינת כתיבה" נותנת לכותבים אנונימיים או מסויימים שלא מתביישים לחשוף את שמם לעלות את הקטעים שלהם בדף שלנו אנחנו חושפים את זה בפני הקהל הרחב בפייסבוק (כך תוכלו לקבל תגובות, לייקים וחשיפה של היצירות שלכם) אנחנו כאן בעצם כדי לקדם את היצירות שלכם.
    הפינה של חדשה צעירה היא פינה שבה אתם כותבים כתבה חדשותית ביקורתית או פריקה על נושא מסוים שאתם הרגשתם שהפריע לכם או עניין אותכם ובא לכם לדבר עליו.
    ופינה חדשה היא סיפורים בהמשכים שאותו אדם ששולח את הסיפור בהמשכים ישלח וכל שבוע באותה שעה שהפינה עולה יעלה פרק חדש (הסיפור חייב לכלול עד 4 פרקים כדי לא להעמיס על הקוראים ולמנוע מהם לעקוב אחרי הסדרה- פחד מעומס)
    מקווה שהבנת עכשיו… ????

    14/11/2016 00:33

הבנתי בהחלט. כל הכבוד על היוזמה!

16/11/2016 00:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך