אורפז עזר
https://www.facebook.com/ettoet/?fref=nf

אם לא תכנסו איך תדעו??

אורפז עזר 29/02/2016 918 צפיות 3 תגובות
https://www.facebook.com/ettoet/?fref=nf

אהלן חברים וכותבים מדהימים,

אני וידיד שלי שמקרה יש לו כאן משתמש יזמנו פרויקט שלקחנו אותו בשתי הידיים. פרויקט ענק שאנחנו מקווים שיצליח.
הקמנו דף בפייסבוק שנקרא: "עט בכל עת" הדף הוא מיוחד לי ולידידי וכמובן גם לכם.
באתר אנחנו נעלה סיפורים, שירים, משימות ושטויות בכל הנוגע לכתיבה- כאן זאת ההזדמנות שלנו להפוך את הדמיון למציאות, לתת לקהל רחב יותר בפייסבוק להנות מהכתיבה, ולגרום להם להבין עד כמה היא ממלאת.

עד כה זה היה החלק שלנו, איך החלק שלכם בא לידי ביטוי בדף?
אז ככה,
בימי חמישי בשעה 16:30 תעלה פינה הנקראת: "תחנת כתיבה- הרגע שלך לכתוב" בפינה הזאת- רכבת הכתיבה שלנו תגיע ותעצור על אחד מהסיפורים או השירים שלכם (אחד הכותבים מקהל הקוראים) ונעלה אותו לדף.
כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח לנו את השיר או את הסיפור במייל או בעמוד הפייסבוק שלנו (בקובץ/בהודעה)
נ.ב כל אלה שירצו להישאר אנונימיים יוכלו לשלוח לי בהודעה כאן (את הסיפור/השיר בקישור- רק לציין שזה לפינה שלנו.)
לא לדאוג אין תחרות בכתיבה שלכם ואנו לא נבחן את הסיפורים והשירים שלכם אך אנו מקווים שהם יהיו ברמה המתאימה לקריאתם של הקהל הרחב.

יותר מנשמח לראות אתכם בעמוד שלנו ועושים לייקים במידה ולא אכפת לכם לא להיות אנונימיים.

מצורף למטה הקישור לעמוד הפייסבוק שלנו- "עט בכל עת"
בקרוב יעלו עוד פינות בימים אחרים בשבוע נדאג לעדכן בהתאם.

בהצלחה לכם ולנו.
אורפז עזר וידידי AS :)


2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך