עיר של גיבורים- טריילר

Amora 07/09/2016 952 צפיות 6 תגובות

אז יש לי חופש כל השבוע הזה והיה לי הרבה זמן והרבה שעמום מצידי, אז החלטתי להכין טריילר לסיפור! ^^ נא להתעלם מהפאקים שבטח יש שם, השתמשתי במובי מייקר וזו תוכנה גרועה רצח… אבל התוצאה יצאה דווקא טוב מאוד! :)
אשמח לשמוע חוות דעת! ומי שרוצה לקרוא וטרם יצא לו לעשות את זה, הסיפור מתפרסם בימים אלה במשתמש שלי, פרק כל יום חמישי אחה"צ (למעט מקרים מיוחדים)!


תגובות (6)

זה ממש יפה! למרות שלא הבנתי את ההקשר של מיסטיק… אני ממש חייבת לחזור לקרוא! 0-0

08/09/2016 21:51

    את צריכה! 0-0 כי אז תביני מה הקשר שלה…
    בסיפור אני מתייחסת לכל גיבורי העל ומייחסת את רוב קווי העלילה על הסרטים, לא משנה אם הם פוקס או מארוול (למרות שהסרטים של אקס מן הם יותר השראה ובוודאי אשנה אותם הרבה כדי שיתחברו לעלילות של מארוול)

    08/09/2016 21:55

וואו!
זה ממש מדהים!
2 שאלות- איך אפשר להשיג את התוכנה שאת משתמשת בה (וזה מתאים לווינדווס 10?)
וגם איך עשית את הטריילר? כאילו, עשית סרט או משהו? ואיך השגת את השחקנים האלה?

10/10/2016 15:21

    תודה רבה! ^^
    ושאלותייך- א. התוכנה הזאת אמורה להימצא בכל מחשב, קוראים לה windows movie maker. ב. כל הסרטונים הורדתי מהיוטיוב והם שייכים לטריילרים או קטעים של סרטים של מארוול, פרט לאחד של די סי.
    מקווה שזה עזר איכשהו ^^

    10/10/2016 15:24

תודה רבה!
הרגע קראתי באתר של מייקרוסופט שאין את זה ל-windows 10 אבל היה שם קישור להורדה.
בגדול זה ממש מגניב מה שעשית, ודווקא אין תקלות בטריילר. הכל עבר ממש חלק והרגשתי כאילו זה אחד מהטריילרים האלה של סרטים מפורסמים :)
נראה לי שאת ממש מוכשרת בזה ><

10/10/2016 20:07

    תודה רבה, ממש שמחה לשמוע! ^^
    חח לקחו לי כמה וכמה טריילרים עד שהבנתי מה הצורה הכי עדיפה לעשות אותם :)

    10/10/2016 20:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך