uta
אין לי מה להוסיף.. בהצלחה לכולם בסיפורים..

פרישה

uta 14/08/2014 929 צפיות 23 תגובות
אין לי מה להוסיף.. בהצלחה לכולם בסיפורים..

כן קראתם נכון..
אני חושב שהגעתי למצב ממש לא טוב,
האתר הזה נהדר והכול, ויש לי פה מלא חברים טובים,
אבל האתר הוציא ממני צד אחר,
התחלתי לעשות כאילו אני קורא, עכשיו כבר הפסקתי, אבל גם אז חשבתי לפרוש כי פגעתי בילדה, ואני לא כזה
ועכשיו בתחרות סיפורים, הרגשתי כאילו אני באמת שופט את הסיפורים, שזה ממש לא נכון ואני בחיים לא הגעתי לרמה כמו הכותבים שבתחרות, אז יש לי כמה התנצלויות לעשות,
אלין- אני מצטער, באמת ולמדתי לקח..
שנהב- לא התכוונתי להעליב אם אמרתי שהוא פחות מושקע..
קארין- עדיין לא גמרנו את הסיפור, אבל אני סומך עלייך ואני נותן לך להמשיך..
ולכול הקוראים של הסיפורים שלי..
במיוחד בשבילכם..
הייתם המשפחה השנייה שלי, אבל אני צריך ללכת, ושארגיש שאני באמת לא הוציא את הצד הזה יותר, רק אז אני אחזור..
מצטער כולם..
אתגעגע
יוטה :)
ולכל מי שרצה לדעת איך קוראים לי באמת…
איתי :)


תגובות (23)

די, אתה לא יכול לעשות את זה, אולי לא באמת קראת את הסיפורים, אבל הסיפורים שלך מדהימים, באמת מדהימים וברמה אחרת. אני התחלתי לקרוא את חיסול מהיר וכבר ציפיתי להמשך, אבל אם בכל זאת אתה רוצה לפרוש, תעשה מה שאתה מרגיש. בהצלחה.

14/08/2014 18:05
    uta uta

    האמת, שפעם לא הייתי קורא סיפורים, עכשיו אני באמת קורא אבל מצטער.. אני לא יכול להיות באתר..

    14/08/2014 18:17

אהמ אני לא מבינה אפילו למה ביקשת ממני סליחה. בסך הכל אמרתי את דעתי בנושא השפיטה שלך בתחרות. וגם אני מצטערת על כך שהייתי מאוד פוגעת וישירה [גם בפעם הקודמת עם הסיפור שלי, חשבתי על זה. זה לא היה בסדר מבחינתי והייתי צריכה לפנות אליך במייל.] אז ממש סליחה.
אני לא מזלזלת בך ככותב. ואני חושבת שניחנת בכישרון, אתה תורם מאוד לאתר. מאוד חבל יהיה לי אם תחליט לעזוב ולפרוש. בסך הכל האתר בהידרדרות רצינית וצורך כותבים טובים [אני פה רק בשביל לתת ביקורות ולקרוא סיפורים~].
אני דווקא לא חושבת שפגעת בשנהב, כי הרעיון עצמו הוא הומוריסטי לגמרי [ערסים משתלטים על כדור הארץ ושתי חנונים עם דפי מתמטיקה מצילים את היקום- נשמע לך רציני? לא ממש. הייתי איתה כשהיא הקלידה את זה].
אני אתמוך בכל החלטה שתעשה, ואאחל לך בהצלחה.

14/08/2014 18:12

    זה לא היה השלב הזה אשתי 3>

    14/08/2014 18:18
    uta uta

    אני מודה לך מאוד אלין..

    14/08/2014 18:18

    שנהב אהובתי, אני מדברת בכללי. וגם, זה ההדחה האחרונה.
    ובבקשה איתי [אפילו שאין לי מושג מה עשיתי אבל פסדר~] ^^

    14/08/2014 18:20

לא!!!!!!
אל תעשה את זה! אתה כותב ממש טוב!
וגם-לכל אחד יש את המיומנות שלו זו לא סיבה לפרוש

14/08/2014 18:13
    uta uta

    אני באמת מצטער, אני הגעתי להחלטה הזאת ואני לא הולך לשנות אותה.. אני מודה לכולם הייתם המשפחה השנייה שלי, ואני בחיים לא אשכח אתכם..
    אם אני יוציא ספר לאור, חח כאילו שזה יקרה אבל אם זה יקרה אני יכניס אתכם בהקדשה :)

    14/08/2014 18:20

לא נעלבתי, לשפר סיפורים זה קל עד גיחוך.
אתה לא צריך לפרוש כי קיבלת ביקורת.

14/08/2014 18:19
    uta uta

    זה לא קשור לזה, קיבלתי הרבה ביקורות רעות וטובות ואני עדיין המשכתי..

    14/08/2014 18:22

ממש מצער אותי שאתה עוזב, אבל אני לא אנסה לעצור אותך.
אם אתה מרגיש שהאתר הוציא ממך משהו לא טוב זה מאד עצוב, אני משארת שנראה אותך כשתרגיש שאתה מוכן לחזור.
נ.ב- אני עדיין אשלח לך את הפרקים שאני כותבת לצייד הזיכרונות כי אנחנו עדיין כותבים אותו ביחד:)

14/08/2014 18:22
    uta uta

    תודה לך קארין..
    את ואחותך כותבות מדהימותתת אני חולע עליכם ועל הסיפורים שלכםם
    וכנראה ניפגש באתר עוד..

    14/08/2014 18:23

נו יוטה אל תפרוש בבקשה, אני יודע יש לך כמה סיבות וזה אבל זה לא יכול לקרות כל כך מהר, אולי תעשה הפסקה של חודש חודשיים ואז תחזור.

14/08/2014 18:23
    uta uta

    אני מצטער עמית, באמת שאני אתגעגע.. אני אבוא לבקר..

    14/08/2014 18:24

מה זאת אומרת תבוא לבקר אם אפשר לשאול? האמת היא שיש לי רעיון אם תבקר תוכל לכתוב סיפור אירוח ואני מקווה שתבוא לבקר, אני קראתי סיפורים חדשים שלך, התחלתי משיבוט וישר ידעתי שזה המשתמש שחיפשתי באתר הזה כותב טוב, עם סיפורי פנטזיה ברמה גבוהה וזהו, אתה יכול לפרוש. מקווה שתבוא לבקר, אני אתגעגע אליך.

14/08/2014 18:30

אני לא ממש מכירה אותך, אפילו בכלל.
בכול אופן קראתי את הפוסט של התחרות, גם אם אלה צדדים שלא יוצאים ממך ביום יום ,תגיד סליחה ,תמשיך הלאה, אין צורך לפרוש כי לפי מה שאני רואה הכתיבה שלך טובה.
אני חושבת שכדאי שתיתן לזה עוד צ'אנס ותנסה הפעם לתת ביקורות כי אני חושבת שיש כאלה שזה באמת עוזר להם.
אני מסכימה עם אלין בזה שהאתר מתדרדר ובאים כותבים שהכתיבה שלהם דומה לשל ילדה בכיתה ב' (ויש סיכוי שאני אחת מהם), לכן אני חושבת שעדיף שכותבים כמוך וכמו שנהב וכמו אלין ישארו באתר.
תחשוב על הדברים האלה, ואם בכול זאת תחליט שאתה עוזב, שיהיה לך בהצלחה:))

14/08/2014 18:31

    את צודקת מאוד

    14/08/2014 22:36

ממש חבל, אתה כותב מדהים (אתה בן נכון???) ואני מתה על הסיפורים שלך, אבל אולי אתה צודק, לפגוע באנשים זה לא נעים אז אולי כדאי שתלך אבל תחזור בקרוב.
נתגעגע :)

14/08/2014 22:28

וואי,ממש חבל שאתה עוזב :(
אני מקווה שתחזור מתישהו, ואני מקווה שתראה שהשתפרתי בדרך…. חחח (:
שיהיה לך בהצלחה בכל מה שתעשה … (:

14/08/2014 22:35
    uta uta

    תודה רבה, אני אתגעגע לכולכם…

    15/08/2014 08:42

קוראים לך במקרה איתי כהן:????????????????????????

15/08/2014 00:56
    uta uta

    לא..

    15/08/2014 08:43

לפרוש?
זה טיפה קיצוני… אתה יכול לצאת להפסקה של כמה זמן, אבל להשאיר את הקוראים ללא פרקים ולעזוב הכל??
זו בהחלט הבחירה שלך, ואני מקבלת אותה. יהיה לי קצת חבל.
אבל, לא נורא! מקווה שזה רק יעשה לך טוב!

19/08/2014 17:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך