« dark_side »
ביוש :-)

פרישה

« dark_side » 28/10/2014 834 צפיות 12 תגובות
ביוש :-)

היי לכל הקוראים… אני החלטתי שאני פורשת רשמי מהאתר מכמה סיבות:
*הכתיבה שלי נהיית גרועה מרגע לרגע
*האתר לא בטיחותי ואני בחיים לא אוכל לדעת עם מי אני מדברת
*אין הרבה קוראים לסיפור או צפיות
*אין לי ממש זמן לכתוב אני בלימודים מהירים מאוד ואני לא ממש מצטיינת בלימודים

לכל אלה שאני קוראת סיפור שלהם אז אל תדאגו אני ממשיכה לקרוא את הסיפורים המדהימים שלכם פשוט לא מגיבה להם..
לגבי 'הקרב' אני ממשיכה לכתוב את הסיפור ואולי (בהדגשה אולי) עוד שנה שהסיפור כבר יעבור שיכתובים ויהיה סיפור ארוך מאוד אבל מאוד אני אעלה רק אותו לאתר. אז בקיצ יכול להיות שעוד שנה אתם תקראו את הסיפור באתר..
אז זהו.. אני ממשיכה להשתמש באתר למטרות קריאה בלבד ויכול להיות שמידי פעם אני אגיב.. וזהו ביי!


תגובות (12)

אני לא קורא של הקרב, זה לא משך אותי, סליחה אם העלבתי.
הסיבות שלך מאוד מוצדקות לפרישה חוץ מאחת, הצפיות והתגובות, גם לי אין מי יודע מה צפיות ותגובות, והיי אני עדיין כאן! לך על כל פרק יש שתי תגובות ויותר ולי בקושי אחת, זה לא סיבה, אבל היי החלטה שלך :)
חוץ מזה, אולי תוכלי לחזור לאתר עם סיפור אחר, אולי הוא יותר יצליח מהקרב.
אמרתי את דבריי, בהצלחה בלימודים! :)
נ.ב – בבקשה אל תלבי ממה שאני אומר, אוקיי? אני לא אוהב לראות מודעות פרישה ואני תמיד מנשא לעודד :)

28/10/2014 19:42

    לא העלבת… אני מסיכמה איתך שהסיבה שאין תגובות וצפיות היא סיבה לא מוצדקת לפרוש. ותודה..

    28/10/2014 20:37

היי~
*אם את חושבת שהכתיבה שלך לא טובה, או מתדרדרת מאוד, את צריכה דווקא כן להשאר באתר ולנסות לשפר אותה, לא לפרוש בגלל זה.
*אם את מדברת על הצ'אט של האתר, אז כן, זה לא ממש בטוח, כי יכולים באמת להיות שם פדופילים. אבל את לא חייבת להיות שם, אלא רק לעלות סיפורים, אני לא ממש מבינה איך העלת סיפורים קשורה לפדופיליה.
*אל תפרשי בגלל צפיות או מספר קוראים נמוך. באמת. תראי, את יכולה לבקש מאנשים פה במייל ביקורות וכאלה. מה שגם ישפר את הכתיבה שלך וגם יתן לך מוטיבציה להמשיך.
*והקשר ללימודים, טוב, זה באמת קשה לעמוד בלוח הזמנים של הלימודים. תקופות מבחנים כזה שיט>< ובכללי שיעורים וכאלה… ואני דיי מבינה אותך בעניין. אז אם כבר את רוצה להפסיק לכתוב כאן, לפחות תקחי רק הפסקה, עד שתרגישי שהלחץ ירד, ולא פרישה. אך בסופו של דבר זו החלטתך.
מממ להתראות (?) בהצלחה בהמשך הדרך :)

28/10/2014 20:04

    נראה לי שלא הבנת אותי.. לפי דעתי כל עצם הרעיון של כל התגובות ( והצאט ) זה עניין שיכול להיות מסוכן עצמו כי אתה לא יודע מי מאחורי הפרופיל לא משנה כמה הוא מתאר את עצמו.. אולי אני באמת אחזור יותר מאוחר כמו שכבר אמרתי.. בינתיים להתראות

    28/10/2014 20:40

חבל :-( אני מאוד אוהבת אותך ואת הכתיבה שלך, מאוד חבל לי שתעזבי את האתר…

28/10/2014 20:23

    אני שמחה שאת אוהבת.. ביי בינתיים

    28/10/2014 20:40

עניין הבטיחות לא צריך להדאיג אותך. את יכולה לשוחח עם אנשים באתר, גם אם את לא באמת מכירה אותם, אבל פשוט אל תמסרי פרטים אישיים.
בנוגע לנושא הצפיות, יש הרבה דברים שמשפיעים על הכמות. שני טיפים שעשויים לעזור לך בהגדלתה: פרסמי סיפורים בעלי כותרות מעניינות והימנעי מלפרסם אותם בשעות מאוחרות מדי או מוקדמות מדי (אחר הצהריים-לקראת ערב זה פרק הזמן המומלץ). מניסיון, סיפורים שפרסמתי בשעות מוקדמות או מאוחרות הניבו מספר נמוך של צפיות/תגובות, לעומת סיפורים שפורסמו בשעות "נורמליות".

28/10/2014 23:54

קודם כל הכתיבה שלך טבה מאוד,וחבל שאת עוזבת את האתר, אני היום עשיתי הצגת דמוות של העונה החדשה של האם לאהבה יש גבולות, ומחר יעלה הפרק הראשון אני מאוד אשמח שתמשיכי לעקוב אחרי ותתני לי ביקורת.
ובאאמת חבל לי מאוד שאת עוזבת.

29/10/2014 16:14

    א. אני אמשיך לקרוא את הסיפור שלך ולגבי התגובות אני עדין חושבת אם אני אמשיך להגיב..
    ב. תודה
    ג. ביי בינתיים

    29/10/2014 17:31

ממש חבל שאת עוזבת…….. יש לך מלא סיפורים ממש טובים!!!
שיהיה בהצלחה עם כל הלחץ הזה…
מקווה שתחזרי אלינו עוד שנה!!!! ^~^

29/10/2014 16:51

    תודה.. ורוב הסיכויים שעוד שנה אני אחזור :-)

    29/10/2014 17:32

היוש! רשמי עוד חודשיים אני חוזרת לאתר!!! היום קיבלתי ציון 100 בשני מבחנים ו- 100 על מונולוג שכתבתי.. אז עוד חודשיים אני חוזרת עם סיפור חדש והקרב עדין בכתיבה רק לא יעלה לאתר.. :-)

30/10/2014 19:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך