רזה-ממתי זה לא יפה?

ליסה1708 15/08/2016 1463 צפיות 13 תגובות

מה קרה לאנשים עכשיו? ממתי אתם מעודדים עודף משקל? ממתי להיות "פלוס סייז מודל" זה יפה?

לאחרונה אני רואה המון ביקורת על דוגמניות רזות שמתלהכות במסלולים שכוללות "התרעה" מהן.
קוראים לדוגמניות מקלות ומנסים בכל הכוח לפטר אותן מעבודתן בשביל שחס וחלילה לא ישרדו אפילו מסר לאנורקסיה או הפרעות אכילה או משהו קטנטן שאלוהים ישמור ובנות בגיל 16-17 יראו ויגידו לעצמן שהן רוצות להיראות כמוהן.
פתאום נכנס טרנד חדשד שנקרא "פלוס סייז מודלס" שנראות כמו ליוויתנים, אבל חס וחלילה להעליב את הילדה המסכנה ש"נמצאת בעודף משקל" שם מאחורי המחשב ואולי יכולה לבכות. אז אני אקרא ל"דוגמניות" ששוקלות חצי טון מלאות, בשביל שאף אחד לא תעלב חס ושלום.
אז מה פתאום הדוגמניות המלאות יותר טובות מהרזות?
מה רע ברזות? תדמיינו את הדוגמניות המלאות לובשות עקבים ומתלהכות על מסלול, לא הגיוני נכון? נכון שזה לא נראה טוב לעין? זו העבודה של הדוגמניות הרזות-להציג את הבגד כמו שהוא. פשוט להתהלך איתו. תדמיינו את בתי האופנה הגדולים ביותר, למשל דיאור, לוקחים להם דוגמניות מלאות (ששוקלות חצי טון). גם לא נשמע אה?
אלו הם חיי המסלול.

החיים האמיתיים פתאום התהפכו לגמרי. אני רואה יותר העדפה ל"מלאות". יותר אנשים מצתבעים ואומרים שרזה זה איכס ומלאה זה ה דבר!
בזמן שכולנו יודעים שזה לא נכון. אין אחת שלא רוצה רווח ביריכיים, אין אחת שלא רוצה בטן שטוחה, אין אחת שלא רוצה ידיים אלגנטיות, אין אחת שלא רוצה עצמות לחיים.
פשוט במקום להרים את הישבן ולעשות משהו עם החלום הזה הבנות ה"מלאות" משמיצות את הרזות! מה הן אומרות?
איכס את כל כך רזה שזה כבר מכוער, שימי אבנים בכיסים שלא תעופי ברוח, ישטוחה תאכלי משהו ועוד המון המון המון…
כן אני מבינה שהן חושבות שעדיף חזה במידה D85 וכרס במידה C70 וישבן מכוסה צלוליטס שהחוטיני שהן לובשות נבלע בתוכו. ברור שזה עדיף! אבל עמוק עמוק בתוך הלב הן חולמות להיות רזות כאלה, וכמה שלא תצתבעו-אני צודקת.

תבינו שעל ידי הטרנד המטופש הזה של לעודד עודף משקל לא תשיגו כלום!
ה'שטוחות הרזות האלה" עובדות על עצמן כל הזמן בשביל להיות מחודדות וחטובות! יש כאלה עם כוח רצון מאוד חלש (או לגמריי בלעדיו) שלא יכולות להגיד לא לעוגת מוס שוקולד ולהחליף את זה בקערת שיבולת שועל, אז הן מחפשות דרכים קצרות על ידי השמצת הרזות.
לפחות אני בכלל לא רואה הבדל. עדיין הדוגמניות הרזות מתלהכות במסלולים ועדיין הבנים מעדיפים את הרזות והיפות וזה לא ישתנה לעולם.
אז בבקשה, תפסיקו להעליב את ה"שטוחות" כי אתן בכלל לא יודעות איך הן עובדות על הגוף שלהן ובחיים לא תדעו אם תמשיכו לשקר לעצמכן ולשבת על הספה באפס מעשה.
אנחנו נולדים עם גוף והגוף הזה הוא פלסטלינה-מה שאתם רוצים, זה מה שאתם מפסלים!
וברגע שתפסיקו להזיל ריר על בנות טאמבלר עם גוף ורזה ולנסות לשכנע את עצמכן שזה מכוער, ובאמת תקומי ותגידו 'אני אהיה כמוה!' רק אז תרגישו הרגשה נפלאה ותבינו שכל המעשים הקודמים לכך שעשיתם היו ריקים ולגמרי לא מכבדים.
כל אחד אחרי על המשקל שלו וכל אחד מפסל מהגוף שלו מה שהוא רוצה.
הכל בידיים שלכם


תגובות (13)

אני יגיד לך ככה אני שמנה כן אני קוראת לעצמי שמנה ותמיד אומרים לי שאני יפה וזה לא ניראה לי הזוי שמישהי שמנה תלך על מסלול עם עקבים כי מה כל כך מוזר פה היא בת אדם כמוך ואני די בטוחה שאת הולכת עם עקבים אז להגיד לך ממתי להיות רזה זה לא יפה ממתי שבנות שמנות מרעיבות את עצמן או מקיאות את האוכל שהם אכלו כדי להיות רזות וזה שאמרת כל מי שקוראת את זה והיא שמנה שלא תיפגע כי זה כמו שאני יגיד לך אני מקווה שתקבלי שכל כי מה שבטוח הוא שאין לך אחד כזה ואז אני יגיד לך אבל אל תיפגעי

15/08/2016 23:16

וואו, פשוט מה נראה לך שכתבת את זה.
עם ההתחלה הסכמתי ממש כי גם אני רזה וגם אני חוויתי לא מעט הערות מעליבות על המשקל שלי. גם אותי מעצבן שצריך לדכא משהו אחד ולעודד משהו אחר.
אבל שוב, מה נראה לך שאת כותבת דבר כזה?
את שמה לב מה את עושה פה בכלל? את שמה לב כמה את מושפעת מסוכני החיברות שלך (תקשורת בעיקר)?
את יודעת למה נראה לך הרבה יותר יפה שדוגמנית רזה תלך על מסלול דוגמנות? כי זה מה שמכרו לך. כי על זה גדלת מגיל 0. אני מוכנה להבטיח לך שאם היית גדלה למציאות אחרת בה מציגים בנות מלאות כאידיאל, היית חושבת ככה.
אני לא מסכימה עם הדיכוי של הרזון, זה ממש לא בסדר ועם זה אני מסכימה.
אבל את לא יכולה לבוא ולהלחם על זה שזה לא בסדר שמעליבים בנות רזות ויורדים עליהן כשכל מה שאת עושה זה לרדת על בנות שהן מלאות או שמנות. זה פשוט מגעיל שכדי להרגיש יותר טוב עם עצמך את רומסת את הביטחון של בנות אחרות.
ושוב, אני מדברת בתור אחת שגם חוותה על בשרה העלבות ועל כמה שאני רזה ואנורקסית וכל מיני שטויות בסגנון.
אני בכללי חושבת שכל העניין של "אידיאל" זה חרא דבר. כל אחת יפה בדרך שלה ואם יש מישהי מלאה שטוב לה עם עצמה או לחילופין, מישהי רזה שטוב לה עם עצמה, אני הכי אשמח בשבילן כל עוד הן לא מבססות את הביטחון שלהן על לרדת על מבני גוף אחרים או על בנות אחרות.
אני מבינה שזה מעצבן אותך אבל תעשי את ההבחנה ותביני שמה שכתבת פה לא יותר טוב.

16/08/2016 01:55

למה זה נראה תמוה שמישהי שמנה תלך במסלול? למה שזה יהיה אסור לה ולאחרת מותר, כי היא שמנה והיא רזה? זה משהו מאוד אידיוטי לומר.
צריך להבין שלא כולן יכולות להיות רזות, כן. אישית בכל פעם שאני מגיעה לאזור המשקל של 50 מתחילה אצלי חולשה בגוף ופעילות ספורטיבית רק מגבירה את החולשה הזו, ולא משנה כמה ארוחות השמנה ותפריטים של חמש ארוחות ביום אכלתי בכל זאת קשה לי לשמור על משקל של 50+, שזה לא טוב בשבילי.
ויש בנות שמנות, נכון, אבל מי אנחנו שנמנע מהן לחיות חיים רגילים רק בגלל המראה שלהן? אז הלכת לבריכה וראית מישהי שמנה בביקיני כשאת (נגיד, כן,) לובשת בגד ים שלם (סבבה, או גם ביקיני) אז מה? זה לא אמור לעורר רתיעה או משהו. יש לה ביטחון עצמי והיא מבינה את הגוף שלה ולא מתביישת. את לא יודעת כמה זמן לקח לה לבנות ביטחון עצמי או אם היא עושה דיאטה בשלבים או חלילה מרעיבה את עצמה. את לא יודעת מה הולך לאותן נשים בראש אבל להגיד ישר שכולן רוצות להיות רזות? לא. אני לא רוצה להיות רזה בהגדרה של דוגמנית מסלול. אני רוצה להיות 55 קילו וזה יגרום לי להיות בריאה פיזית סוף סוף.
וכשאומרים "שימי אבנים שלא תעופי" זה על בנות שנראות רזות כל כך כמו מקל, כן. יש לי חברות כאלה וזה קצת מפחיד אותי כי אני יכולה לראות להן את העצמות.
אני לא יודעת מזה דיור אבל ראיתי תמונות של דוגמניות מסלול פעם ווואלה, לא משהו בכלל. אם איך שהן מולבשות ונראות אני באמת מעדיפה להיות שמנה.

16/08/2016 08:47

דבר ראשון- מתי בפעם האחרונה ראית שמנה שהולכת במסלול של דיור.
דבר שני- לצערי רוב סוכנויות הדוגמנות מעודדות אנורקסיה אצל ילדות מסכנות בנות 14 שלוקחות את זה קשה ומקיאות את כל מה שהן אוכלות, ואז השיער שלהן נהיה מכוער והוא נושר בהדרגה, הגוף שלהן נהיה מצומק ומגעיל ויש להן עצמות לחיים כל כך מכוערות עד שאף אחד לא יסתכל עליהן בחיים.
דבר שלישי- בחיים, אבל בחיים, לא ראיתי אישה/ילדה שאומרות: "שימי לך אבנים בכיסים שלא תעופי".
בחיים.
עוד משהו- אני אומרת לך ש-100% מהנשים השמנות שילכו עכשיו לסוכנות דוגמנות כלשהי לא יצליחו להתקבל.
-ואז יגידו להן שהן צריכות לרדת במשקל ואז הן יצטרכו להרעיב את עצמן. הן יהיו אנורקסיות. הן ירעבו למוות.
אחרון- מי אמר שכולן רוצות להיות רזות?! אני שלמה עם המשקל שלי, אני לא יותר מדי שמנה ולא יותר מדי רזה, אני פשוט ככה. רגילה.
אז אני לא מסכימה איתך בכלל ודירגתי אחד בדירוג.
זה מה שיש לי להגיד לך.
קחי לתשומת ליבך.

16/08/2016 11:22

פשוט ברגע שרזון זו הגדרה ליופי חלק מהאנשים פוסלים את העובדה שנשים שמנות יהיו יפות. הסיבה העיקרית שלמשל משנים בובות רעווה ליותר מלאות, זה כי רוצים להראות איך הבגד יראה על נשים ממוצאות. אם מציגים בגד על גוף שהרבה מתחת לממוצע אז זה קצת מעוות אותו. רוצים להראות בגד על הגוף האנושי והגוף של הדוגמניות ממש חריג ויוצא מן הכלל- לא אנושי.

16/08/2016 11:38

נתחיל במשפט המחריד הזה,
"עדיין הדוגמניות הרזות מתהלכות במסלולים ועדיין הבנים מעדיפים את הרזות והיפות וזה לא ישתנה לעולם"
את אמיתית?
אני קוראת את זה ופשוט בשוק ממה שרשמת. אני ילדה מלאה (יחסית) ולגמרי נפגעתי מהמשפט הזה. לא יודעת אם זה במודע או לא, אבל עכשיו, לגמרי עכשיו, הורדת לי את הביטחון העצמי שלי עוד יותר.
זה אומר שאף בן לא ירצה אותי? כי אני שמנה-> ואם אני שמנה אני בטח לא יפה-> וזה גם אומר שאף אחד לא ירצה אותי כי הבנים מעדיפים את הרזות והיפות -> ואם זה לא מספיק גרוע, אין לי כל תקווה שזה ישתנה כי לפי מה שרשמת זה לא ישתנה לעולם.
כרגע רמסת את "השמנות". כי לפי מה שכתבת בהתחלה (ובהתחלה לגמרי הסכמתי איתך) התכוונת לכך שרזה לא נחשב כמשהו פוגע וזה מציק לך. ואני לגמרי מסכימה איתך! אבל תוך כדי שקראתי שמתי לב כמה פגעת בבנות המלאות.
דוגמא?
"תדמיינו את הדוגמניות המלאות לובשות עקבים ומתהלכות על מסלול, לא הגיוני נכון? נכון שזה לא נראה טוב לעין? זו העבודה של הדוגמניות הרזות- להציג את הבגד כמו שהוא. תדמיינו את בתי האופנה הגדולים ביותר, למשל דיאור, לוקחים להם דוגמניות מלאות (ששוקלות חצי טון) גם לא נשמע אה? אלה הם חיי המסלול"

דבר ראשון… מי את שתגידי שבנות מלאות לא יכולות להתהלך על מסלול? מי את, שתבואי ותעלבי עכשיו בנות על ימין ועל שמאל?! מי את שתגידי שזה לא נראה טוב לעין? בעוד שאת באה ומשבחת את הרזות ואומרת שרזה זה כן מילה מעליבה את מרשה לעצמך להעליב את כל הבנות המלאות.
דבר שני… וואלה אני בכיף אהנה בתצוגת אופנה עם מלאות סקסיות. וכן לא יהיה לי בעיה אם דיאור לוקחים דוגמניות מלאות.

16/08/2016 15:55

ובבקשה-
"מארי קלייר": מציגים: דוגמניות למידות גדולות
תהני:)
http://www.mako.co.il/men-sex/pic/Article-5cc4e362204c821006.htm

16/08/2016 15:58

    יקירה, אין פה שום בחורה "שמנה." הן גם לא מלאות. הן ממוצעות! לגמרי ממוצעות! זה פשוט הזוי שמציגים אותן כמידות גדולות כשרוב האוכלוסייה היא במידות שלהן. הן לא חריגות.

    17/08/2016 16:12

אני מנסה למצוא דרך נורמלית להתחיל את התגובה שלי…
לא. פשוט לא. את לא יכולה לבוא ולתהות לעצמך ממתי הרזון כבר לא נחשב ליפה ואז להתחיל להעליב את כל אלה ש- "שוקלות חצי טון" (וזה בכלל מדהים שאת אומרת את זה).
אני לא רזה. אני גם לא שמנה אבל נוטה לזה יותר ומה שכתבת פה מעליב אותי אישית. אני אדם עם דימוי עצמי מאוד נמוך. מאוד. ומה שכתבת פה שבר את הקרשים שהוא כבר שכב עליהם.
מתוך מה שכתבת פה, אני יוצאת מנקודת הנחה שאת רזה. אני יוצאת גם מנקודת הנחה שהעירו לך על זה. אומנם לא אוכל להיכנס לראש שלך ולהבין מה את מרגישה, אבל אני מסוגלת להיכנס לראש שלי ולומר לך שזה שלא מתאים לך שהגדרת היופי השתנתה לא אומר שאת צריכה להוריד את השמנות – ולא ממש אכפת לי לקרוא לנו ככה, מבחינתי זו לא מילה רעה – למטה ולהעליב אותן. אני לא יודעת מה חשבת שיגיבו לך פה ואם בכלל חשבת על הצד השני כשכתבת את זה,
אז עם כל הכבוד – ויש כבוד – אל תכתבי דברים כאלה מהצד שלך כשאין לך שמץ של מושג – וגם את זה אני יכולה להניח מהדרך הבוטה בה נכתב הטקס – מה אנחנו מרגישות כשאנחנו קוראות את זה.

16/08/2016 16:15

אני לא מסכימה בכל כך הרבה רמות. דבר ראשון, למה אנחנו השפחות של הגברים? למה אנחנו צריכות להיות בגוף מסוים כי בנים ירצו את זה?! ואני אמשיך את דעתי כשאהיה בבית ולא דרך האפליקציה.

16/08/2016 21:15

אני לא יכולה אפילו להתחיל לכתוב את התגובה הזאת בלי לכעוס. למעשה, זאת הפעם השלישית שאני מתחילה אותה (ועדיין לא יודעת איך להגיב לזה.)
כל פסקה שכתובה בהודעה הזאת, כל מילה שאמרת – פשוט נורא לקרוא את זה.
בואי נתחיל משורש הבעיה, העובדה שהדבר הזה בכלל נכתב והופץ ברשת. בדיוק כפי שאת אומרת שמשמיצים דוגמניות רזות (מה שדרך אגב – לא קורה בתדירות גבוהה, אם בכלל) – את משמיצה את המלאות. בדור כמו שלנו, עם 'אידיאל' היופי, השוביניזם וכל מה שגורם לכולנו – ובעיקר לנשים – לאבד ביטחון עצמי, דעות כמו שלך, שנמצאות בכל מקום, לא תורמות בשום דבר ורק מחמירות את המצב.
"עדיין הדוגמניות הרזות מתהלכות במסלולים ועדיין הבנים מעדיפים את הרזות והיפות וזה לא ישתנה לעולם" – קודם כל, מי אמר שבנות מלאות לא יכולות להיות יפות? כל אחד יפה בדרך שלו, עצוב שאת לא רואה את זה.
והחלק השני של המשפט הזה… הבנים מעדיפים את הרזות? מאיפה לך? משיכה לא נוצרת בגלל מראה חיצוני, וגם אם היא הייתה, זה עדיין דבר נוראי להגיד.
ושאני אפילו לא אתחיל לדבר על שאר הדברים הנוראיים שנכתבו במהלך ה'הודעה' הזאת… פשוט עצוב לקרוא את זה.
במבט לאחור אני מצליחה להבין שמעולם לא הייתי שמנה או רזה מדי, אבל היו לי – כמו להרבה נשים ובעיקר לנערות – בעיות דימוי עצמי לא קלות בעבר, ומה שאת אומרת כאן פשוט פוגע בי אישית. אם הייתי קוראת דבר כזה לפני כמה שנים סביר להניח שהייתי בוכה או פשוט מסתגרת בחדר מבושה.
באותה המידה המצב הזה יכול לקרות עכשיו, ברגע זה ממש, לכל נערה אחרת שקוראת את זה. תנסי לדמיין את ההרגשה הזאת ולהגיד שאת בסדר עם זה.
אני ממליצה לך בחום למחוק את ההודעה הזאת. בפעם הבאה שאת עומדת לכתוב או להגיד דברים כאלה – תנשמי עמוק, תחשבי פעמיים ואני מקווה מאוד שתצליחי לעצור את עצמך.
קטניס אוורדין, סוף.

16/08/2016 22:01

חחחח הפוסט הזה, וואו. בורות וחוסר אינטיליגנציה רגשית בשפע. אני אפילו לא יודעת איפה להתחיל.
הסיבה שאנשים סו קולד "משמיצים" דוגמניות רזות היא כי יש בעיה אמיתית וידועה בעולם הדוגמנות, שפשוט מציג מודלים בלתי אפשריים של גוף, שלרוב גם אינם אמיתיים ומרוטשים בפוטושופ, מה שגורם לאנשים במשקל נורמלי לחלוטין וממוצע לחלוטין לחשוב שהם שמנים ולשנוא את עצמם. וזו בעיה אובייקטיבית בלי קשר למה "יפה" או לא "יפה". למען האמת גם המון מהדוגמניות "פלאס סייז" כביכול אלה בנות במידות ממוצעות לחלוטין כמו 38 שהן ממש לא שמנות, שזה גם עוד חלק מהבעיה. עכשיו תגידי לי, את באמת לא רואה איפה הבעיה פה? כשסוכנות דוגמנות מתייגת בחורה במידה 38 כ"פלאס סייז"? כשעורכים מטשטשים סימני רזון של דוגמניות בפוטושופ ועצמות בולטות כי הן כל כך רזות שזה כבר חולני?
עכשיו, לגבי מה שנראה טוב לעין, מודל היופי משתנה בהתאם לתקופה ובהתאם למיקום הגאוגרפי. אם פעם, בימי הביניים לדוגמה, נשים שמנות היו נחשבות ליפות ביותר ובריאות, היום זה לחלוטין בקיצון השני, כשרזון נחשב יפה. אם תשימי לב העולם הוא סוג של מטוטלת, יש משהו קיצוני אחד ואז יש מהפכה ועוברים לקיצון השני. מה שאני מנסה להגיד שמה ש"נחשב" יפה משתנה כל הזמן, ואינו קשור לשום דבר אובייקטיבי וגם אין לו ממש אחיזה במציאות. מעבר לזה, מבחינה פסיכולוגית, כשאדם מרגיש יפה הוא משדר את זה לסביבה ואנשים פשוט תופסים אותו כיפה יותר. מה שלא עוזר לך להרגיש יפה יותר, דרך אגב, זה לרדת על אנשים אחרים בגלל חוסר הבטחון של עצמך…
לגבי מה שבנים מעדיפים, בניסוח עממי בזין שלי מה שבנים מעדיפים. כל אחד צריך להרגיש מדהים עם עצמו ולא להתאים את עצמו למה שהמין השני מעדיף. מעבר לזה, זו אמירה מטומטמת לחלוטין. לכל אחד יש משיכה שונה ודברים שונים שהוא מוצא כמושכים בבני המין השני, ותאמיני לי שגברים לא יוצאים עם נשים שמנות רק בגלל שיש להן אופי מסויים שמכפר על ההשמנה. לא, נשים שמנות הן סקסיות בדיוק כמו נשים רזות, וכן, יש הרבה מאוד אנשים שמוצאים את זה מושך.(רחמנא לצלן! צמיגים בבטן! אמאלה!)
ועכשיו לדבר שהכי מקומם אותי בתגובה שלך. אחממ אחממ ציטוט:" החיים האמיתיים פתאום התהפכו לגמרי. אני רואה יותר העדפה ל"מלאות". יותר אנשים מצתבעים(באיזה בניין זה?:0) ואומרים שרזה זה איכס ומלאה זה הדבר! בזמן שכולנו יודעים שזה לא נכון(שאישה תרגיש טוב עם עצמה כשהיא לא נכנסת למידה אפס? לא יכול להיות!). אין אחת שלא רוצה רווח בירכיים, בטן שטוחה, עצמות לחיים…"
אח…הציטוט הזה. כפי שכבר אמרתי ה"חיים האמיתיים" נמצאים רק בראש שלך, וסביר להניח שזה הולך להשתנות מאוד בקרוב, כי דברים פשוט משתנים.
לגבי מה ש"כל אחת רוצה", לא. פשוט לא. לא כל אחת רוצה להיראות ככה. ניקח את עצמי כדוגמה, עם הצמיגים(לא קימורים, צמיגים) בבטן, והצלוליטיס ברגליים(שבכלל לא קשור להשמנה),והלחיים העגולות(עדיין יש עצמות לחיים אגב, את יודעת. הן שם), אין לי יותר מדי בעיות של בטחון עצמי שקשורות למראה, אני אוהבת איך שאני נראית וחושבת שאני סקסית בטרוף, ולא מפריע לי וגם לא מעניין אותי למי יש רווח בין הרגליים ולמי לא. אני יפה, וטוב לי ככה, ו נוח לי ו לא אכפת לי איך נראות הדוגמניות של ויקטוריה סיקרט. לא, אני לא בוכה אל תוך הלילה עם מוס שוקולד ביד, ואני לא מתנשמת כמו סוס כשאני עולה במדרגות. עכשיו אהובה, תביני, אם את לא שלמה עם איך שאת נראית זה בסדר, אבל זה לא אומר שכולם מרגישים ככה.
לסיכום התגובה הארוכה הזו, אני נגד ביוש גוף באופן כללי. אני חושבת שרזות זה מהמם ואורגזמי, ושמנות זה מהמם ואורגזמי. הייתי עושה את כולן(אני פתוחה להצעות…)
ועצה לחיים, שימו זין על כולם כבר, תמיד יהיו אנשים עם דעות מטומטמות מעבר לפינה, בואו פשוט נהנה ונצחק ונבכה אל תוך הלילה עם מוס שוקולד כי אנחנו שמנות אומייגאד בואו נלך להקיא.
תודה.

17/08/2016 15:59

    שכחתי להוסיף פרט קטן וחשוב…
    אנשים שסובלים מהשמנה שהם לא רוצים בה, ומרגישים רע עם עצמם, סביר להניח שיש להם בעיה במערכת היחסים שיש להם עם אוכל, וייתכן שהוא ממלא אצלם חסך רגשי מסויים, או חסר אחר מסויים, או בקיצור שיש בעיה ומשהו לא תקין במערכת היחסים שלהם עם אוכל.
    הם לא "עצלנים", הם לא "חזירים" והם לא "חסרי שליטה עצמית" או כל ביטוי בסגנון זה. למעשה, לעתים שורש הבעיה שלהם בכלל לא קשור לאוכל באופן ישיר.
    אנשים כמוך שיורקים שטויות חסרות היגיון מהפה שלהם רק מחמירים את מצבם של אנשים שנמצאים בסיטואציה כזו, שהיא פסיכולוגית כמובן, ומכניסים את האדם למעגל קסמים בו הוא מרגיש רע יותר ולכן הוא אוכל יותר.
    להבא אציע לך לא לדבר על נושאים שאין לך מושג קלוש בהם.
    תודה בשנית<3

    17/08/2016 16:06
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך