קטניס אוורדין ☯
מקווה שאתם רואים את הצבע. אם כן, אני לא מגלה איך עשיתי אותו. קטניס אוורדין, סוף.

רעיון חדש

קטניס אוורדין ☯ 30/10/2015 1139 צפיות 57 תגובות
מקווה שאתם רואים את הצבע. אם כן, אני לא מגלה איך עשיתי אותו. קטניס אוורדין, סוף.

אממ… היי (אני גרועה בהתחלות. תבליגו.)
היום עלה לי רעיון לסיפור בעקבות הסדרה "אברמור." זאת סדרה נחמדה שראיתי לפני כמה זמן בדיסני, לפי דעתי, והיו לה רק ארבעה פרקים. היום קרה איזה משהו ונזכרתי בה, ואני חושבת לקחת את הרעיון של הסדרה (בערך) ולהפוך אותו לסיפור.
אבל (וזה אבל די גדול) יש לי כבר את "התליון." אם בסיפור היחיד הזה אני לא ממש מצליחה לשמור על קצב (הפרק השלישי בתהליכי כתיבה כרגע) אני חושבת שאם אני אתחיל רעיון חדש (שאולי יותר יזרום, כי זה רעיון שבא מסדרה ויש מאיפה לקחת השראה כל הזמן) אני חושבת שלא ישאר לי זמן לתליון.
גם אם אתחיל את הסיפור החדש, אני רוצה שתדעו שאני ממש לא נוטשת את התליון.
אני רוצה שתתנו לי עצה, להתחיל את הסיפור או לא? במקרה שכן, אני די בטוחה שתהיה הרשמה.
תודה מראש!


תגובות (57)

אני, בתור אחת שיש לה יותר מדי רעיונות D: מציעה לך קודם כל לכתוב את הרעיון בצד ולהמשיך עם "התליון". אם את לא מוצאת דרך להמשיך איתו, אולי כדאי שתשאירי אותו בצד לתקופה, ותחליטי לכתוב את הסיפור החדש, שבאמת רוב הסיכויים שתוכלי להמשיך אותו יותר כי ההשראה מגיעה מסדרה (כמו הסיפורים שלי "מבוך האשליות", "המכשפות מאמבר אלי", "האמן", "טורף הנשמות" ו"פסיכודרמה", שאת ההשראה של כולם אני לוקחת מסדרות והתמונות באמת נותנות לי הרבה רעיונות. לאפרסוםסמויבכלל.)
אז כרגע אני מציעה לך להמשיך עם "התליון" (תזכרי שאני כאן כדי לתת רעיונות!) ואם תרגישי שאת באמת לא מצליחה להמשיך אותו או שהוא משעמם לך, תקפיאי אותו ותתחילי את זה. איפוק זו מילת המפתח U^U לרוב.

30/10/2015 15:51

    תודה! באמת חשוב לי לקבל את העצה שלך בעניין (בתור מישהי שיש לה הרבה מאוד רעיונות וכל זה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 15:56

    בכיף P: אני פשוט יודעת שיותר מדי רעיונות זה אף פעם לא טוב, כי אי אפשר להספיק את כולם ובסוף יש עומס ומוצאים את עצמכם שונאים לכתוב סיפורים שלא נגמרים. אני גם יודעת שאם סיפור מפסיק לעניין אותך או שאתה תקוע, לפעמים כדאי לוותר ולהשאיר אותו בצד U^U אבל אני מרשה לך רק אחרי שאת מציגה את ג'קסון!
    ודרך אגב, מה זאת הסדרה הזאת?

    30/10/2015 16:01

    זאת סדרה שיצא לי להתקל בספיישל שלה לפני בערך חצי שנה. היא מספרת על משפחה שעברה לכפר בשם אברמור וכל מני דבריים מסתוריים שם. קרה לי משהו היום ובמקרה נזכרתי בה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 16:12

בתור אחד שיש לו שלושה סיפורים במקביל("כוחות הטבע", שמי שתהה, אני מסיים אותו עוד מעט ואין הרבה פרקים עד הסוף, וככל הנראה לא יהיה ספר שני. "נפש חיה" , כל הסיבוכים בעלילה התחילו ועכשיו מגיע הכיף! ו"בית ספר לחיים" שהוא עוד ממש בהתחלה, והעלילה עוד לא התפתחה, אבל אני עובד על הפרקים הבאים, יש למה לצפות! תס, אם את רואה את זה אני מת על הדמות שלך(אליסון)!!!) אני מציע לך להתחיל את הסיפור הזה.
לי זה כיף, שאם אין לי כח להמשיך סיפור ספציפי אני ממשיך עם סיפור אחר, לפעמים גם באים לי רעיונות…
דרך אגב את נפש חיה התחלתי כדי להתגבר על מחסום הכתיבה בכוחות הטבע, וזה ממש עזר! אני כבר עוד מעט מסיים!
אז אני חושב שכדאי לך להתחיל.
עשית את הצבע דרך HTML???

30/10/2015 16:04

    אוקיי, תודה גם לך.
    חבל! אהבתי את כוחות הטבע. וסתם שאלה שלא קשור לכלום – אני היחידה שחשבה על קיי וסקוט כזוג?
    בעניין הצבע, לא עשיתי אותו דרך האתר הזה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 16:10

html זה לא אתר אלא שפת תכנות…
חשבתי שעשית –

פה כתבת את הסיפור…

גם אני אהבתי, אבל אין לי רעיונות להמשך(ואל תתנו לי גם בבקשה)…
קיי וסקוט? ברצינות? אני לא יודע אם זה צפוי מדי או מוזר מדי…

30/10/2015 16:17

    אני שכחתי לגמרי איך קוראים לדמות שלי XD
    ואיפה זה הפסיק.. >0<

    30/10/2015 16:18

    אה.
    קיי וסקוט? צפוי מדי (בגלל זה חשבתי עליהם. אני לא מי יודע מה בשידוכים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 16:19

אוי זה לא רשם לי את כל מה שעשיתי לפני ואחרי – "פה כתבת את הסיפור".
חרא!

30/10/2015 16:18

    בלאק. שפה.

    30/10/2015 16:19

רואים את הצבע

30/10/2015 16:33

בקשר לסיפור החדש, אני חושבת שכדאי לך באמת לרשום אותו בצד, כי עוד לא ממש התחלת את התליון, תראי איפה כל סיפור עומד, מה את חושבת על כל דבר, ואם תחלטי שיותר מתאים לך להתחיל סיפור חדש, תעצרי את התליון לתתמקדי באחר.
ובקשר לתליון: אני מתה ממתח! בא לך אולי להגיד מתי בערך תעלי את הפרק ה3?

והאמת שזה לא קשור לסיפוריפ פשוט הייתי חייבת:
קוראים לך קטניס אוורדין!! זה כל כך מרגש אותי שיש אנשים שאוהבים את משחקי הרעב כמונייייי
תמותו אנשים שקוראים לעצמם אוהבי משחקי הרעב והם ראו רק את הסרטים!!!!!!!

30/10/2015 18:10

    תודה, כל דעה חשובה לי מאוד.
    אני שמחה לדעת שהשארתי אותך במתח (זה רק אומר שעשיתי את העבודה שלי (;)
    אני אעלה את הפרק בשנייה שאגמור אותו (טוב, לא בדיוק בשנייה. לוקח כמה זמן להעתיק ולהדביק מהוורד. טוב, הבנת אותי.)
    לגבי ההתפנגירלות הקצרה: לגמרי! אני שונאת אנשים כאלו!!
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 18:23

~עודחפירהשפוספסה?~
אני חושבת שאת צריכה להחליט בעצמך. בתור הקוראים שלך תמיד נרצה עוד, זה לא ממש יעזור. ובכלל… הרשמה זה משהו מאוד מסובך לכותבים (או רק בשבילי) – לוקח לי לפחות שבוע לסדר את כל הסיפור בראש, מי מת, מתי, עלילה בנויה וכו'.. את צריכה לשבת עם עצמך כמה דקות ולחשוב אם את מוכנה ויכולה לקחת על עצמך לכתוב עוד סיפור.
אני אשמח, כמובן, אבל בתנאי שלא תנטשי את מה התליון, זה כואב לקוראים שהסיפורים שלהם ננטשים..:< (ג'ייק!! *בכי* פומה, תצטרפי אליי!)
נ.ב. למה מה ששאלת אותי בסיפור של יוטה.. ברצינות שאין לי זמן להיות בבית, וכשאני בבית אני מתמתחת (חה.) או לומדת, כי מצאתי את עצמי במבחן באנגלית עם ציון שבחיים לא קיבלתי ואני לא מוכנה לעוד אחד כזה (את יכולה להיות גאה! מבחן קיבינימט' עבר ממש בקלות!~), ואפילו לא כתבתי פרק אחד בסיפורים שלי בכל מקרה..-,- אני שוקלת לפרוש בעצמי לזמן מה.

30/10/2015 21:07

    ג'ייק מרטין :'(
    תאמינו לי, אני ממש רוצה להמשיך את אבירי האדוואן או לשכתב מחדש פשוט לא מוצא את הזמן ואת הרגע לעשות את זה
    וגם אני חסר רעיונות בנוגע לסיפור הזה -__-
    העוזרים יבורכו ~

    30/10/2015 22:20

    אני אשמח!

    30/10/2015 22:39

    ~מצטרפת~ :'(
    למה אני כל הזמן בדילאי?

    31/10/2015 17:57

לא ראיתי 'אברמור' אבל הרעיון שלך נשמע מגניב לגמרי.
כמישהו שכותב 4 ספרים במקביל זה לזה אני אומר לך שזה דיי קשה! (למי שתהה; ואן הלסינג, ארבעת השומרים, האגדה של פיטר פן, מלחמת העולמות 2.)
הייתי מציע לך כמו אמורה, לכתוב בצד את הרעיונות שיש לך לסיפור הזה, ברגע שאת מרגישה שיש לך זמן לכתוב את שניהם או שיש לך כבר דיי הרבה פרקים מוכנים – תלכי על זה ^^
בקיצור, אני חושב שכדאי שתראי עם עצמך אם את מסוגלת לכתוב שניים במקביל (אני יודע שכן ^^)

30/10/2015 22:16

תס – קשה לי להחליט בעצמי. זאת הסיבה שפרסמתי את ההודעה הזאת. לתליון כבר יש לי כמה רעיונות (לדוגמא, יש לי דמות אחת מההרשמה שהולכת למות בוודאות.)
לא אכפת לי שתתחברי פעמיים בשבוע (טוב, כן אכפת לי, אבל האתר הוא לא הדבר הכי חשוב בחייך ואני מבינה), אבל לפרוש אסור לך!
יוטה – כן, אל תרגיש רע, כמעט אף אחד לא ראה את הסדרה הזאת (בעיקר כי שודרו רק 4 פרקים שלה, אז היא כנראה הייתה כישלון.)
תודה לשניכם! אני חושבת שכולכם צודקים. אני אניח את הרעיון הזה בצד ואחכה עד שיהיה לי יותר זמן או עד שאגמור את התליון.
קטניס אוורדין, סוף.

30/10/2015 22:25

    אביו. את הולכת להרוג דמות מההרשמה??
    ~~נכנסת לסרטים

    31/10/2015 19:22

    **אבוי
    (תקוללי מקלדת)

    31/10/2015 19:23

אם את ממש מתחילה להתמכר לרעיון שלך (וכן, אני מבינה את ההרגשה) אז תעלי הרשמה אבל אולי תכתבי מראש שיש לך עוד סיפור לכתוב תוך כדי ושייקח זמן שהפרקים יעלו. אם יש לך זמן לזה, את יכולה לסדר לך שאת עובדת לפחות כל שבוע על פרק אחד. שבוע התליון ואז שבוע אחרי הסיפור החדש. אם את מספיקה יותר זה ייתן לך קצת יותר זמן לראשון – מזהירה שזה ממש קשה.
היום ו.. אתמול (אולי) זה הימים היחידים שהספקתי להתחבר בהם. .. זה כבר מעייף לחשוב על כל החפירות שהפסדתי:<

30/10/2015 22:44

    כן, אני קצת מתחילה להתמכר אליו. אוף, אין לי מושג מה לעשות!
    תאמיני לי שלא הפסדת המון. לא העלנו הרבה דברים בשבוע האחרון (חוץ מאמורה ויוטה, שכותבים בקצב מפחיד.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 23:34

    אמורה העלתה? אני אבדוק שאולי לא פספסתי.
    אז תעלי הרשמה! יהיה בסדר! מקסימום אני יכולה לנסות לעזור (?)

    30/10/2015 23:43

    טוב, אני לא יודעת. אולי אני אעלה הרשמה (ואם אני אעשה את זה, זה יהיה רק ביום ראשון.)
    אני אשמח לעזרה שלך! את רוצה שנדבר במייל או משהו?
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/10/2015 23:56

    בכיף. מתי שאת צריכה:) (אני אשתדל להיות זמינה חח)

    30/10/2015 23:58

    טוב, אבל ראי הוהרת! אני חסרת השראה בעליל וכנראה אפנה אלייך בבקשת עזרה בכל פסקה שנייה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 00:01

    חח זה בסדר מצידי. ראי הוזהרת שאני לא תמיד זמינה אבל אני מאוד אשתדל!
    בהצלחה!

    31/10/2015 00:11

    תודה! אין לך מושג כמה זה יעזור לי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 07:50

היי אני גם מלאת רעיונות וגם פנויה בשבועיים הבאים אז אני גם יכולה לעזור חח מתפרצתלשיחהבאלגנטיות

31/10/2015 11:59

    ~לגמריבאלגנטיות~
    תודה. אבל גם את צריכה להיזהר, אני לא ארד ממך, אמורה! *ברקיםברקע*
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 12:10

חחחח אל תדאגי מבחינתי תחפרי לי, זה לא כאילו יש לי משהו מעניין יותר לעשות

31/10/2015 12:47

    גם לי אין (טוב, חוץ מלימודים, משפחה, חברים וחיים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 13:10

    לימודים אין לי יותר. משפחה זה לא כל היום. החברים שלי מפוזרים בארץ או עייפים מדי. וחיים בכללי אין לי XD סתם סתם פשוט חיים לא מלהיבים מדי ~

    31/10/2015 13:39

    לימודים יש לי (הו, למה?), משפחה זה באמת לא כל היום, חברים דווקא יש לי אבל הם עצלנים וגם החיים שלי לא מי יודע מה מלהיבים.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 15:20

    אחלה אז יש לשתינו זמן U^U

    31/10/2015 15:40

היי! יאיי זמן באתר~
לימודים יש לי בהרבה, משפחה לא ממש.. חברים וחיים.. אני לא יודעת איך להתייחס לזה כל כך.. עמוסים ודרמטיים מידי-,-

31/10/2015 16:00

    תס, הלוואי עליי קצת דרמטיות בחיים… החיים שלי כל כך משעממים.
    ודרך אגב, לא יכולתי לעצור בעד עצמי וכתבתי פרק ראשון לאברמור. אני חושבת לפתוח הרשמה בכל זאת (אני לא ממש החלטית כשזה נוגע לכתיבה שלי.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 18:12

אני לא יודעת עד כמה אני יכולה לעזור לך בקשר לזה, אני כותבת בסך הכל שני סיפורים במקביל -,- אבל מההתנסות שלי והעובדה שאין לי רעיונות בכלל – הסיבהלצירוףדמויותחדשות – אני יכולה להגיד לך שמבחינתי זה דווקא עדיף.
אם אני למשל בהארה פתאומית לאחד מהם אני כותבת את הפרק ואת השני משאירה לאחר כך. מסתבר שזה בא לי בפרקים.
אם את חושבת שתוכלי לעמוד בעומס של כתיבת שני סיפורים בו זמנית, תתחילי אותו. אם את חושבת שזה יהיה יותר מדי בשבילך, תכתבי את הרעיון בצד ותמשיכי עם הסיפור הראשון. אם אחרי כמה זמן לא יעלו לך רעיונות מספיק טובים לאותו סיפור, תתחילי את השני.
ואם את צריכה רעיונות, יש לך את תס ואמורה – ציפית שאציע את עזרתי? – אני גרועה בזה -,-
ובואו נראה איך זה אצלי: לימודים יש אבל אני לא כל כך מתמידה בהם… משפחה, שעה ביום בערך – החדר הוא מבצרי הפרטי – , חברים אין הרבה במיוחד ואני עצלנית מכדי ליזום פגישות, וחיים? משעממים כתמיד, עסוקה בלשכנע את ההורים שיסכימו לי לעשות צניחה חופשית, זה הדבר המעניין היחיד ^^

31/10/2015 18:09

    כן, בסוף באה גם לי ההארה הפתאומית הזאת וכתבתי פרק ראשון. אני חושבת לפתוח הרשמה. אולי היום, בערך בשמונה.
    את לא חייבת להציע את עזרתך, אבל אני תמיד פתוחה לרעיונות חדשים (רעיונות משוגעים מתקבלים בברכה ^^)
    בהצלחה עם הצניחה החופשית! (:
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 18:17

    מזל טוב!
    אם תעלי הרשמה תהיי בטוחה שארשם :)

    31/10/2015 18:20

    אני בטוחה שתהיה הרשמה, אני פשוט לא יודעת מתי אני אעלה אותה. סביר להניח שהיום בשמונה, אבל אם לא אז בטוח בימים הקרובים.
    אני כבר מצפה לדמות שלך.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 18:28

    אני מקווה שיהיה לי רעיון לדמות מעניינת לכתוב חח XP
    מצפה!
    ושאלה- כדאי לי להעלות פרק/ים היום בערב או מחר אחה"צ? כי בגלל שאני יותר לא עסוקה בבוקר יש לי מלא זמן ואני אצטרך לחכות עם ההעלאה ~0~ בקיצור אני חייבת לשרוף מלא זמן..

    31/10/2015 18:34

    את באמת שואלת? כמובן שהיום!

    31/10/2015 19:03

    יש פה מישהו בכלל? XDD

    31/10/2015 19:11

הייי את חייבת להמשיך את התליון!!!!!! מצדי תתחילי עוד סיפור, אין לי התנגדות, אבל את ממשיכה גם אותו!

31/10/2015 19:19

היי, ראיתי את הסדרה הזאת!! (בכללי, כל סדרה שקשורה לקמלוט ומרלין אני אראה) אממ תראי, לי יש גם דיי הרבה סיפורים לסיים (הנבחרים, ממלכת טאווה, ומסומן שבדיוק המשיך) וזה טיפה קשה, בעיקר עם כל הלימודים האלה. אם את חושבת שתצליחי לעמוד בזה אז לכי על זה! בכל מקרה אני אשמח לקרוא ולהירשם! (ותגם תמשיכי את התליון כבר ~~בכיבכי~~)

31/10/2015 19:21

אם את עושה הרשמה, תהיי בטוחה שגם אני ארשם.
בדיליי רציני אבל בכל זאת –
לימודים – רק בשעות הלימודים. ש.ב. אני מסיים בכיתה.
משפחה – באמת לא כל היום…. גם אצלי החדר שלי הוא מבצרי.
חברים – כמו לימודים, רק בשעות הלימודים. אבל אני כרן מדבר איתם בוואטצאפ, פשוט לא נפגש איתם.
חיים – החיים שלי לא מיוחדים בכללי. אני טיפוס של שגרה(אבל הייתי מותתר על שגרת הביה"ס)…
קטניס, תעלי את ההרשמה!

31/10/2015 19:45

מלי לבסיס קנטיס X3

לא היה לי מה להגיב, רק רציתי לעגל לך את התגובות ל-50 :-)
וכעת, גלי נא אוזני, היאך צבעת את טקסטך, בצבע כחול יפה שכזה????
היהיו אלו אורות גן עדן ???

אל נה תהיי נאכסית, הלוא שתינו בוגרות קנטיס X1 אנו.

מלי אאוט

31/10/2015 20:20

טוב, בסדר, אני חולקת את סוד הצביעה:
מקיפים את ההוראה בחיצים כאלה.
בשורה של ההוראה אנחנו רוצים להתייחס לצבע מסוים, ולכן נכתוב FONT COLOR=צבע. כמובן שלא נכתוב את המילה צבע אלא את השם שלו, שבא במספרים ואותיות באנגלית. אם אני רוצה לכתוב בתכלת, והשם של תכלת הוא 1E90FF, אני אכתוב בהוראה FONT COLOR=1E90FF.
עכשיו כל מה שצריך לעשות זה למקם את ההוראה בין החיצים ולהניח אותה בראש משפט.
בסוף המשפט, או הקטע, כשאת רוצה לסיים את הצביעה, את צריכה לכתוב את ההוראה /FONT. ושוב, להקיף אותה בחיצים.
הנה טבלה עם צבעים שאת צריה להכניס אחרי שאת כותבת FONT COLOR:
http://www.edu-negev.gov.il/tapuz/motytp/atar/color-moty.htm

31/10/2015 20:53

מלי לבסיס קנטיס X3
וואי, תודה, אין לך מושג כמה עזרת לי!!!
זה הולך להשתקף מיידית בפוסטים העתידיים שלי, תודה תודה תודה!!!
♥♥♥
אלף נשיקה ונשיקה לך אהובתי בתוספת זרי פרחים ועלי דפנות
מלי אאוט

31/10/2015 21:39

    כאן מלי לבסיס קנטיס X3
    ואני בקרוב אודה לך עם שיר מוקדש ♥♥♥

    מלי, אאוט!!!

    31/10/2015 21:42

    כאן קטניס X3 לבסיס מלי (איזה בסיס את?)
    מלי, אין צורך *מסמיקה*
    למרות שהשירים שאת כותבת כל כך מקסימים, אני לא יודעת אם מגיע לי אחד.
    טוב, אני עדיין מחכה בקוצר רוח. שמחה שעזרתי לך!
    דרך אגב, הפרחים מריחים נהדר. רואים שיש לך טעם טוב.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:58

מלי לבסיס קנטיס X3

את לא זוכרת אותי???
ובכן, אני עדיין תקועה בX1
מלחינה ללהקה הצבאית, המפקדים לא מוכנים פשוט לוותר עלי.
ותוך כדי, אני תקועה כאן ב'קשר'.
נמאס לי כבר מכל האוזניות האלה והרחשושים באוזניים שלי.
אולי תכניסי להם מילה טובה בשבילי???
תארי לך, שנינו בX3, וואווווווווווו!!!.

מלי, אאוט.

31/10/2015 22:04

    קטניסX3 לבסיס מליX1

    גם החיים בX3 לא ממש טובים. החבר'ה כאן טוחנים את כל הגלידה! (ואז הם ממלאים את קופסאות הגלידה בקציצות כי הם נהנים לראות אותי מתמלאת תקווה כשאני רואה קופסה ואז רוצה למות כשאני קולטת אין שם באמת גלידה. עובד בכל פעם!)
    הלוואי שיורידו אותי לX1 שוב…
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 22:08

בלאק, קשה להגיד את זה אבל ברצינות שלא הייתי מוותרת על השגרה שלי, כולל בית הספר.
יצאתי חנונית מידי?XP זה לא בגלל הלימודים עצמם!

31/10/2015 23:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך