שאלה | הירשמות לסיפורים

Dr_Ellert 24/04/2017 685 צפיות 7 תגובות

שמתי לב שיש הרבה כותבים כאן באתר שאוהבים להעלות כמו מן סוג של "פרולוג" וטופס דף דמות, ואז משתמשים אוהבים "להירשם" לאחד כזה. בצער רב, לא ראיתי סיפור אחד כזה נכתב.
השאלה שלי: זה כמו פעם, שמשתמשים מציעים וכותבים דמויות והכותב פשוט משלב אותן בסיפור שלו? או שזה עובד אחרת?

ולמשל, גם אם כן – כשהוא מפרסם את הפרולוג, זה אמור להיות בז'אנר "הודעות" או הז'אנר של הסיפור? (פנטזיה, מד"ב, רומן וכו')

תודה מראש!


תגובות (7)

מה שקורה עם הדמויות זה בערך מה שתיארת. לגבי אי ההעלאה של הסיפורים, אני בעצמי עשיתי אחד כזה ולא העלתי פרקים כיוון שאין לי מספיק דמויות. אני דווקא מכירה אחרים שהעלו. וזה א

24/04/2017 21:50

אמור להיות בז'אנר של ההודעות

24/04/2017 21:51

כן, מסכימה עם איי וויל שוואו יו ( אין לי כוח לכתוב באנגלית ^-^). הקטע של הדמויות זה כמו שהיה בעבר. אתה נותן קריטריונים ומה אתה רוצה לדעת על הדמויות והקוראים כותבים את הדמויות שעולה להם לראש.

24/04/2017 22:32

I'll Show You ו-liron100

תודה רבה על התגובות המהירות, נתתן לי בדיוק מה שהייתי צריך!
ואם הבנתי נכון, גם הסיפור שאני כותב צריך להיות ב-"הודעות", לא רק ההרשמה עצמה?

25/04/2017 01:23

אה, לא נראלי. רק ההרשמה צריכה להיות בהודעות כדי שכולם יראו אותה. הסיפור עצמו זה כבר לפי הז'אנר עצמו. רק כדאי שבהרשמה תכתוב לאיזה סיפור מדובר כדי שהקוראים יוכלו לעקוב.

25/04/2017 07:48

למעשה, זה בדיוק כמו שתיארת. ולמען האמת, אני מכירה הרבה סיפורי הרשמה שעלו והמשיכו וגם לי יש אחד. אני עדיין מפרסמת ממנו פרקים.
בעצם, הכל נכון חוץ מהקטע שלה הודעות. אני אישית חושבת שצריך לפרסם את הסיפור עם ההרשמה בז'אנר שלו, כדי שמשתמשים שקוראים את אותו הז'אנר ייחשפו אליו. אפשר גם בהודעות, אבל לדעתי יותר מתאים בקטגוריה הספציפית. אלא אם אתה רוצה הרבה קוראים ואז סביר להניח שאם תשים את ההרשמה בהודעות זה יגדיל את הסיכויים.

25/04/2017 17:16

תודה רבה!
מצטער אם לא ראיתי; האמת היא שלא כל כך חיפשתי, היו איזה שני סיפורים שנרשמתי אליהם והם לא המשיכו. לא התכוונתי להכליל באמת, רק רציתי לדייק במה שאני אומר כדי לא לבלבל. מצטער אם זה יצא בצורה מזלזלת.
מעולה, קיבלתי את התשובות שהייתי צריך.

25/04/2017 22:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך