שושלת המוות שאלה

mix17 14/09/2016 691 צפיות 4 תגובות

אוקיי אמ… בזמן האחרון כמות הצפיות והתגובות בסיפור שושלת המוות ירדה משמעותי זה דיי עצוב לי שאמשים מתחילים להתייאש מהסיפור דווקא שהעלילה מתחילה להתקדם וממש בפרק הבא הולכת להיות תפנית שתשנה את הכל אבל השאלה שלי היא כזאאת; יש טעם להמשיך להעלות את הסיפור? כאילו אני וקטניס ממש משקיעות בפרקים ושוברות את הראש כדי שהכל יהיה מעניין ושהדמויות שלכם ישתתפו והכל אבל אם אין צפיות ותגובות זה קצת מוריד את החשק.
אז אם אתם רוצים שאמשיך לעלות טת הסיפור תכתבו לי בתגובות ואעלה את הפרק הבא עוד היום^^


תגובות (4)

אני אישית אם שמתם לב כבר הרבה זמן לא קורא פרקים,וזה באשמתי המלאה, כשיהיה לי מספיק זמן אני אשב ואקרא את הפרקים שלך ושל אמורה! מצטער-___-

14/09/2016 14:33

אל תפסיקי לעלות את הסיפור בגלל כמות התגובות. אני לא יודעת למה כמות התגובות והצפיות יורדת. אני עדיין עוקבת אחרי הסיפור, למרות שאני לא מגיבה לכל פרק.

14/09/2016 20:28

כן אך תפסיקי. אני כל פעם מחכה לפרק וזה והרבה פעמים אני לא מגיבה כי פשוט אין לי מה להגיד או שכבר אמרו או שפשוט אני מעוצבנת על משהו ומעדיפה לא להגיב כדי לא לצאת מגעילה…. דרך אגב יש לי שאלה ואני מקווה לא לצאת אובססיבית מדי אבל באחד הפרקים הבאים צפוי להכיר את התאומים יותר מקרוב כי עד עכשיו הם אוזכרו רק איזה שלוש פעמים וגם רק בתור "חזרתי משמירה עם התאומים" או משהו בסגנון, וכאילו די מציק לי שכתבתי שתי דמויות ושתיהן בקושי מוזכרות. זה בעצם זה די טבעי שאני ארצה לראות את הדמויות שלי בסיפור והם דמויות שבהחלט יכולות להשתלב טוב, במיוחד סקארלט. אז סליחה אם אני נשמעת אובססיבית או קנאית או משהו אבל באמת שאני אשמח לראות אותם בפרקים הבאים…

14/09/2016 22:10

*אל תפסיקי. *צפוי להכיר? יפורסם היום פרק?

14/09/2016 22:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך