שלום חברים אהובים שלי

time machine123 05/02/2016 615 צפיות 6 תגובות

אני יודעת שנעלמתי ליום אחד, וכבר התגעגעתן אליי.
אני רוצה להגדיד שזה כיף גדול לקבל תגובות מכן זה מחזק אותי וגורם לי להמשיך לכתוב.


תגובות (6)

שמעי,אני יודעת שזה אתר להעלות סיפורים
וזה טוב,אבל לא ככה..לא צריך להעלות כל יום מלא סיפורים/שירים..זה פשוט לא עובד ככה..מעלים בפרופורציות,לא כל יום להעלות כאילו אין מחר..

05/02/2016 12:05

מסכים איתך איילת , את לא חייבת להציף את האתר במלא סיפורים שבחלקם שעברתי עליהם הם ריקים מתוכן.
בחלק מהם רואים שיש לך סוג של כישרון, תשקיעי יותר באיכות ובמילים ולא בכמות הסיפורים . לכתוב 4 שורות זה לא סיפור ,זה פוסט בפייסבוק .
קחי כמה רעיונות מכל סיפור שכתבת עד כה ותחברי את זה לאחד יותר גדול.
מה גם שהסיפורים שלך תופסים את כמעט את כל העמוד הראשי ולא נותנים במה לשאר משתמשי האתר .

05/02/2016 12:26

    מסכימה.
    אוסיף ואומר שרפרפתי על כמה מן הסיפורים שלך,
    יש לך כישרון ילדה.
    ואני לא אומרת סתם,
    אבל ברגע שאת מעלה בלי הפסקה את הסיפורים זה מרתיע,
    את לא נותנת לי אפילו זמן להתגעגע לסיפורים/שירים שלך.
    אוסיף ואומר שזה אפילו על גבול המעצבן שאני העלתי פרק חדש של הסיפור שלי ואת פשוט מילאת את האתר בסיפורים ולא הייתה לי את ההזמדנות שאחרים באתר יקראו.
    מקווה שתקחי את זה לתשומת ליבך ושבת שלום :)

    05/02/2016 12:34

    איילת, אני לא כל כך מסכים עם האמרה שלך שהם ריקים מתוכן.
    לכל אחד יש משהו שהוא מחזיק בבטן ורוצה להוציא.
    יכול להיות שאת לא מתחברת… וזה לגיטימי.
    (אלא אם המטרה שלה היא להיות המחברת עם הכי הרבה סיפורים)

    05/02/2016 15:07

ילדת הסיפורים הקסומים, אני רשמתי לך בפרטי אבל אני לא יודע אם קראת את מה שכתבתי.
לא כל סיפור, עד כמה שהוא טוב, הוא מצליח.
אני ממשיל את זה לגל. לפעמים הוא מסתיים באדוות קטנות על החוף ולפעמים הוא מסתיים בגובה איימתני של מים וקצף.
אבל סיפור, כמו גל, לוקח לו זמן להיבנות. צריך לטפח אותו.
אצלי, בסיפורים יושבים זמן רב בטיוטה ואני נוגע ומשנה אותם ואני אף פעם לא מרוצה איך שהם יוצאים.
כשאת מציפה בסיפורים ושירים, אני, כקורא, לא מסוגל לעקוב אחרי הרצף. את גורמת להם להסתיים כאדוות קטנות.
חבל, כי יש לך כישרון.

05/02/2016 15:25

הכל יפה וטוב חח אבל בגלל הפרסומים הרבים, משהו שכתבתי הלך הרבה אחורה ואף אחד לא יכל אפילו לקרוא אותו כבר חח צריך למנן.

06/02/2016 23:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך