cat

שלום!!

cat 19/06/2015 568 צפיות 6 תגובות

היי אני חדשה כאן !!
אשמח לחברים ולהסבר!


תגובות (6)

איזה הסבר את צריכה?

19/06/2015 12:46

היי, אני קטניס (אני שוקלת לשנות את השם שלי לקטניס יום אחד במציאות… *אני אובססיבית למשחקי הרעב -במיוחד לקטניס, המודל הפמיניטי שלי לחיים-, אל תשפטי אותי.*)
כפי שכבר הבנת, אני גרועה בהתחלות ונוטה לדבר על האובססיה שלי למשחקי הרעב גם כשלא ממש צריך (לפעמים גם כשממש לא צריך.)
בכל אופן, ברוכה הבאה! אני בטוחה שאין מקום יותר נכון מזה להתחיל בו, אז את כבר בנקודה טובה.
הסבר את לא צריכה, זה אתר פשוט (כפי שבטח הבנת כשיצרת את ההודעה הזאת.) את יכולה לקבל כאן על כל סיפור מחמאות וביקורות כאחד, ומזה אפשר לצמוח.
בהצלחה עם הכתיבה!
קטניס אוורדין,סוף.

19/06/2015 15:55

היי, אני תולעת סיפורים \ תס, איך שתחליטי לקרוא לי.
לדעתי אין ממש מה להסביר חוץ מהשם של האתר.. את כותבת סיפורים ומפרסמת. אנשים קוראים אותם ויכולים גם לדרג אותם ולהגיב לך תגובות בונות וכו..
בהצלחה!

19/06/2015 18:47

גם אני חדשה… מישהו מוכן להסביר לי גם בכלל איך כותבים ספר ולהמליץ לי על ספרים טובים?

19/06/2015 22:42

הילדה עם הפוני – פותחים ספר בכפתור הכתום הגדול בצד השמאלי של המסך (שתף סיפור עכשיו.) הוא לפעמים נמוך יותר ולפעמים גבוהה יותר, תלוי איפה את נמצאת.
אני ממליצה בחום על רוחות: התאומים של "צלו של שרלוק." ספר פנטזיה שמרתק אותך למסך.
מקווה שעזרתי.
קטניס אוורדין, סוף.

20/06/2015 07:00

בס"ד, היי מתוקה! ברוכה הבאה לאתר הכיפי הזה! שיהיה לך המון בהצלחה!!:-) אין כל כך מה ללמוד, את לוחצת על "שתף סיפור עכשיו", כותבת שם את הסיפור ב"תוכן הסיפור", את הכותרת בשורת הכותרת, ואת הז'אנר בשורה של הז'אנר. אם את רוצה להוסיף משהו, את כותבת את זה ב"רציתי להוסיף" למטה, ואז את לוחצת על "שתף את הסיפור" או משהו כזה, למטה, והוא כותב שהסיפור שלך עלה בהצלחה לאתר. אז כיף שבאת, והמון הצלחה!! יש כאן אנשים ממש מוכשרים, מפרגנים ומדהימים. ברוכה הבאה למשפחה.. יום טוב:-)

21/06/2015 09:07
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך